Меню сайту

Нові користувачі
makarenko22
Користувачі
24.01.2021
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Оцініть цей сайт


Онищенко Мальвіна Вадимівна

Рейтинг: 10
Сабов Анна-Марія Іванівна

Рейтинг: 10
аватар
Юлия Николаевна

Рейтинг: 10
аватар
Федун Ольга Олександрівна

Рейтинг: 10
Даценко Анна Юріївна

Рейтинг: 10
Шалатовська Наталія Миколаївна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Паблік рілейшнз сучасних виборчих кампаній (на прикладі діяльності «Партії Регіонів»)


Курсова
K-21678

Останнім часом відбувається активне впровадження в українську політичну практику сучасних надбань науки, відомої у світі як Public Relations (паблік рілейшнз або PR).Впровадження науки PR у виборчу практику нового українського періоду допоможе обгрунтовано і виважено здійснити передачу владних повноважень основним суб’єктом влади – народом – тим представникам політичної еліти, які отримали довіру більшості виборців. Використання піарівських інструментів, знарядь, «чистих і прозорих» технологій на політичному ринку значно підніме ймовірність отримання влади саме тими лідерами, які здатні професійно та ефективно реалізовувати народну довіру практичної політичною діяльністю.
Відбувається активне впровадження піарівських технологій у виборчі кампанії в Україні. Нас же цікавить, яким чином ці технології вживаються в українській політичній практиці.
Робота носить аналітичний характер.
Об’єктом дослідження є політичний PR.
Предметом – політичний PR у виборчих кампаніях.
Мета: визначити і виділити особливості політичного PR у виборчих кампаніях в Україні.
Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:
• Ознайомитися з методологічним аспектом дослідження особливостей політичного піару у виборчих кампаніях (визначити поняття PR та виборчий PR; виділити специфіку та особливості виборчого PR; висвітлити сутність поняття «вибори»).
• розглянути теоретичний аспект вивчення особливостей політичного піару у виборчих кампаніях в Україні (виявити особливості українського електорату як об’єкта виборчого PR; вивчити імідж кандидата і партії як складову PR у виборчих кампаніях; розглянути ЗМІ як канал вираження політичного PR).
Структура роботи складається із вступу, двох розділів, що містять п’ять підрозділів, висновків та списку використаної літератури. Повний обсяг дослідження становить 36 сторінок. Список використаної літератури включає 18 найменувань.
Ціна

145

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.