Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
КГУ, варіант № 59, Логістика, №2562
Контрольна робота
№ K-9607
Завдання № 1 7. Організація складського господарства на окремому підприємстві та напрями її удосконалення 15. Напрями удосконалення управління навантажувально- розвантажувальними та складськими операціями Завдання № 2 Визначте та опишіть на конкретному прикладі найменування обєктів-потоків (матеріальних та інформаційних) та основний тип операцій у наведених нижче системах. Визначте та класифікуйте основні види логістичних витрат за стадіями їх виникнення у процесі трансформації об’єктів-потоків для обраного варіанту логістичної системи. Найменування систем: Підприємство з надання транспортних послуг населенню
Завдання № 3 За наведеними нижче вихідними цифровими даними запропонуйте та подайте у вигляді "транспортних матриць" дві можливі схеми розподілу товаропотоків між постачальниками та покупцями, одна з яких має бути побудована за методом "північно-західного кута". Розрахуйте та порівняйте за двома схемами сумарні обсяги товаропотоків та визначте середню відстань, на яку транспортується одна тонна вантажу за кожною із запропонованих схем. Визначте, які з невикористаних у запропонованій схемі "клітинок" транспортної матриці доцільно використати для подальшого удосконалення схеми розподілу товаропотоків. Вихідні дані для розв'язання ситуаційної задачі: Загальна наявність товару у постачальників для продажу та поставки покупцям: постачальник "А" – 320 т.; постачальник "Б" – 450 т.; постачальник "В" – 620 т.; Загальна потреба в товарах у покупців: покупець "а" – 220 т; покупець "б" – 370 т; покупець "в" – 420 т; покупець "г" – 380 т; 1. Відстань між кожним постачальником та кожним покупцем встановлюється студентом самостійно у діапазоні 40 – 100 км. 2.Загальні обсяги пропозиції та потреби товарів для розподілу між постачальниками та продавцями, а також відстані між ними залишаються однаковими для обох запропонованих схем, змінюються маршрути перевезення та розміри окремих партій поставки. При побудові варіантів розподілу товаропотоків між: постачальниками та покупцями у вигляді транспортної матриці необхідно дотримуватись таких вимог: – у кожному рядку та кожному стовпчику "транспортної матриці" повинна бути хоча б одна "завантажена " (задіяна) клітинка; – число "завантажених" клітинок "транспортної матриці" повинно дорівнювати (m + n – 1), де "m " – кількість постачальників, а "n " – кількість покупців.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи