Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Чи пишете ви самі роботи?


Куриляк Мар'яна Михайлівна

Рейтинг: 10
аватар
Матіяш Михайло Михайлович

Рейтинг: 10
аватар
Гловюк Андрій Станіславович

Рейтинг: 10
аватар
Руденко Максим Віталійович

Рейтинг: 10
аватар
Олег Володимирович

Рейтинг: 10
Любайкіна Катерина Іванівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу (МАУП)


Контрольна робота
K-28054

Контрольні питання до теми 1
1. Охарактеризуйте соціальну відповідальність як технологію соціальної взаємодії.
2. Визначте об'єкт, предмет і методи соціальної відповідальності.
3. Проаналізуйте основні завдання і функції соціальної відповідальності.
4. Складіть порівняльну таблицю ознак понять «соціальна відповідальність бізнесу» і «корпоративна соціальна відповідальність» за наступними критеріями – мета, завдання, функції, інструменти досягнення, результат.
5. Поміркуйте, у чому полягають етичні засади підприємництва.

Контрольні питання до теми 2
1. Охарактеризуйте сутність, структуру, механізми функціонування соціальної відповідальності
2. Визначте та охарактеризуйте основні етапи розвитку соціальної відповідальності
3. Розкрийте основні морально-етичні принципи соціальної відповідальності.
4. Визначте основні міжнародні ініціативи, які можна вважати чинниками формування і розвитку соціальної відповідальності в світі

Контрольні питання до теми 3

1. Нижче наведені політичні заяви з проблем соціальної відповідальності бізнесу у глобальному світі. Як Ви розумієте кожну тезу? Чи є серед них така, з якою би Ви погодились, а з якою категорично ні. Відповідь обґрунтуйте.
2. «Корпоративна соціальна відповідальність – це жорстке бізнес-рішення. Не ту що ця тема є приємною, і не тому, що люди примушують нас це робити, а тому, що це добре для нашого бізнесу» (Н.Фицджеральд, Президент, Unilever ).
3. «З моєї точки зору, успішними кампаніями майбутнього будуть ті, які інтегрують цінності бізнесу та особисті цінності робітників. Кращі люди хочуть робити таку роботу, яка приносить користь суспільству і з такою кампанією, чиї цінності вони розділяють, де їх діяльність враховує, і їх погляди значущі» (Джерун ван дер Веер, Комітет Директорів Royal Dutch Shell )
4. «Недостатньо робити тільки те, що передбачає закон. Ми повинні бути на передньому краї тем корпоративної соціальної відповідальності» (Андерс Далвиг, Президент IKEA )
Контрольні питання до теми 4
1. Проаналізуйте нормативно-правову базу, яка забезпечує розвиток соціальної відповідальності в Україні
2. Розкрийте сутність поняття «нефінансова звітність». Проаналізуйте структуру нефінансового звіту на прикладі українських компаній, які застосовують цей елемент соціальної відповідальності
3. Дайте визначення поняттю «соціальний аудит»
4. Охарактеризуйте спонсорство та благодійність в Україні як аспекти соціальної відповідальності.
5. Поміркуйте, чи можливо в Україні реалізувати концепції соціального маркетинга та корпоративного громадянства?

Контрольні питання до теми 5-6
1. Проаналізуйте вплив «етнічних інвестицій» на формування моделі соціальної відповідальності.
2. Визначте основні чинники, які впливають на формування у країні певної модель соціальної відповідальності.
3. Складіть порівняльну таблицю основних рис американської, європейської та азіантської моделей соціальної відповідальності.
4. Поміркуйте, чим відрізняються між собою американська та канадська моделі соціальної відповідальності?
5. Визначте особливості африканської моделі соціальної відповідальності.

Контрольні питання до теми 7
1. Охарактеризуйте основні групи стейкхолдерів та їх роль у діяльності бізнес-кампанії.
2. Визначте принципи добросовісної конкуренції.
3. Розкрийте основні принципи створення нефінансових звітів.
4. Охарактеризуйте основні форми участі бізнес-компаній у життєдіяльності громад.
5. Поміркуйте та сформулюйте п'ять причин, за якими бізнесу необхідно проявляти соціальну відповідальність.

Контрольні питання до теми 8
1. Розкрийте роль імідж-технології у формуванні корпоративної соціальної відповідальності.
2. Визначте основні принципи процесу формування у суспільстві внутрішнього та зовнішнього іміджу організації.
3. Охарактеризуйте поняття «корпоративне волонтерство» як форми здійснення соціальної відповідальності.
4. Поміркуйте, у чому полягає сутність та природа іміджу організації.
5. Наведіть приклад зарубіжного досвіду ефективної взаємодії держави та бізнесу.

Контрольні питання до теми 9
1. Основні джерела соціальної відповідальності.
2. Соціальні інститути сталого розвитку.
3. Міжнародний досвід державного регулювання КСВ.
4. Культура споживання, та її вплив на розвиток КСВ.
5. Шляхи співпраці бізнесу і освіти.
6. Норми професійної відповідальності та поведінки соціологів.
Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу (МАУП)
ТЕСТ 1
Вопрос 1
Засновником концепції соціальної відповідальності бізнесу вважається:
Выберите один ответ:
a. М. Фридман
b. М. Вебер
c. Г. Боуен
d. П. Сорокін
Вопрос 2
Виділяють наступні види соціальної відповідальності – юридичну, моральну, економічну, …….
Выберите один ответ:
a. політичну
b. цивільну
c. загальнолюдську
d. кримінальну
Вопрос 3
Залежно від діючого суб’єкта розрізняють – групову, колективну та ….. соціальну відповідальність.
Выберите один ответ:
a. станову
b. сімейну
c. державну
d. індивідуальну
Вопрос 4
Ідеї якого вченого, які виокремлюють певні елементи дійсності, пов’язані з формуванням індивідуальної діяльності, та регулюються моральними принципами, вважаються джерелом концепції соціальної відповідальності:
Выберите один ответ:
a. М. Вебер
b. П. Сорокін
c. Т. Парсонс
d. Е. Шилз
Вопрос 5
Хто з науковців вважав, що соціальну відповідальність необхідно аналізувати з точки зору цінностей, норм та колективних ролей:
Выберите один ответ:
a. М. Вебер
b. П. Сорокін
c. Т.Парсонс
d. Е. Шилз
Вопрос 6
Хто з науковців розуміє соціальну відповідальність через ресурси, тобто акцент зміщується на розробку механізмів, способів та вироблення процедур, які необхідно використовувати для збереження вже набутих позицій, та нарощування власного прибутку:
Выберите один ответ:
a. М. Вебер
b. Т.Парсонс
c. Е. Шилз
d. П. Сорокін
Вопрос 7
Хто з науковців розуміє соціальну відповідальність як акт «рекомендований». Тобто акт, який не суперечить уявленням про дозволено-належну поведінку, не містить у собі жодного елементу обов’язку, але в той же час, у відповідь на подібний акт людина (громадськість) відчуває щодо суб’єкта даної дії особливу прихильність і симпатію:
Выберите один ответ:
a. Т. Пар
b. М. Вебер
c. П. Сорокін
d. Е. Шилз
Вопрос 8
Хто з науковців розуміє соціальну відповідальність через різноманітність соціального середовища, у якому функціонує організація, та вважає, що це вимагає від керівництва організацією гнучкої та швидкої реакції на зміни:
Выберите один ответ:
a. М. Фридман
b. Г. Боуен
c. П. Дракер
d. О. Тофлер
Вопрос 9
Хто з науковців стверджує, що перспектива розвитку соціальної відповідальності пов’язана зі зміною значення знання в суспільному житті:
Выберите один ответ:
a. О. Тофлер
b. П. Дракер
c. М. Фридман
d. Г. Боуен
Вопрос 10
Періодом запровадження соціальної відповідальності у бізнес-середовище вважається:
Выберите один ответ:
a. 90-ті рр. ХХ ст.
b. початок ХХІ ст.
c. 50-60 рр. ХХ ст.
d. 70-80 рр. ХХ ст.
Вопрос 11
Міжнародна організація, яка втілює ініціативу «Глобальний Договір», називається:
Выберите один ответ:
a. Всесвітня рада бізнесу зі сталого розвитку
b. Організація економічного співробітництва і розвитку
c. ООН
d. Глобальна ініціатива зі звітності
Вопрос 12
Назвіть організацію, яка розробила Посібник для мультинаціональних підприємств, який пропонує добровільні принципи та стандарти відповідальної поведінки бізнесу у різноманітних сферах:
Выберите один ответ:
a. Глобальна ініціатива зі звітності
b. Організація економічного співробітництва і розвитку
c. Всесвітня рада бізнесу зі сталого розвитку
d. Екологічний менеджмент і аудит
Вопрос 13
Назвіть організацію, основним завданням якої є розвиток більш тісної співпраці між бізнесом, урядом та іншими організаціями, що вивчають питання довкілля та сталого розвитку:
Выберите один ответ:
a. Організація економічного співробітництва і розвитку
b. Екологічний менеджмент і аудит
c. Глобальна ініціатива зі звітності
d. Всесвітня рада бізнесу зі сталого розвитку
Вопрос 14
Назвіть організацію, що представляє собою добровільну міжнародну мережу, яка базується на співробітництві між компаніями, організаціями роботодавців, інвесторів з застосування не фінансової звітності на основі потрійного критерію показників:
Выберите один ответ:
a. Організація економічного співробітництва і розвитку
b. Всесвітня рада бізнесу зі сталого розвитку
c. Екологічний менеджмент і аудит
d. Глобальна ініціатива зі звітності
Вопрос 15
Назвіть організацію, яка є добровільною ініціативою ЄС, що була розроблена для вдосконалення показників організації у сфері охорони навколишнього середовища:
Выберите один ответ:
a. Всесвітня рада бізнесу зі сталого розвитку
b. Організація економічного співробітництва і розвитку
c. Глобальна ініціатива зі звітності
d. Екологічний менеджмент і аудит
Вопрос 16
Назвіть стандарт сертифікації щодо впровадження соціальної відповідальності, що складається з дев’яти питань:
Выберите один ответ:
a. SA 8000
b. ISO 26000
c. ISO 14001
Вопрос 17
Деталізуйте види соціальної відповідальності людини:
Выберите один ответ:
a. внутрішня, зовнішня
b. позитивна, негативна
c. пряма, зворотна
d. особиста, колективна
Вопрос 18
Назвіть етапи формування розвитку соціальної відповідальності людини:
Выберите один ответ:
a. відстоювання інтересів і цінностей держави, вивчення культурних цінностей
b. засвоєння особистістю системи цінностей духовної культури, конкретно–особистісне засвоєння цінностей, творче їх застосування та розвиток
c. наявність ресурсів для розв’язання соціальних проблем та початкове знайомство з ними; сприйняття цінностей і їх засвоєння
d. розвиток вищих цінностей, збереження культурних цінностей
Вопрос 19
Позитивні якості КСВ для держави полягають у:
Выберите один ответ:
a. забезпеченні підвищення рівня життя громадян; розбудові партнерства між приватним та державним секторами
b. наданні допомоги працівникам підприємства у критичних ситуаціях
c. обмеженні підвищення рівня життя окремих верств суспільства; розбудові партнерства між приватним та державним секторами
d. забезпеченні низьких конкурентних переваг
Вопрос 20
Уряд якої країни забезпечує фінансову підтримку малого і середнього бізнесу для реалізації політики охорони навколишнього середовища:
Выберите один ответ:
a. всі відповіді вірні
b. Франції
c. Італії
d. Німеччини
Вопрос 21
Із скількох рівнів складається структура управління соціальною відповідальністю на підприємстві:
Выберите один ответ:
a. стратегічного, середнього та контролюючого органу управління
b. вищого органу управління, виконавчого органу управління, контролюючого органу управління
c. стратегічного, управлінського, практичного рівнів управління
d. вищого, середнього та низового рівнів управління
Вопрос 22
Реалізація проектів і програм з розвитку соціальної відповідальності організації:
Выберите один ответ:
a. вимагає окремих проектів зі своїми бюджетами
b. може повністю здійснюватися працівниками організації в рамках поставлених їм обов'язків за штатну заробітну плату
c. не вимагає обов'язкового залучення зовнішніх фахівців (експертів, консультантів)
Вопрос 23
Хто такі стейкхолдери:
Выберите один ответ:
a. клієнти компанії
b. конкуренти компанії
c. працівники компанії
d. зацікавлені сторони компанії
Вопрос 24
Який етап у розвитку корпоративної соціальної відповідальності є найбільш значущим для суспільства:
Выберите один ответ:
a. другий етап
b. останній етап
c. четвертий етап
d. п'ятий етап
Вопрос 25
Розробка програм із соціальної відповідальності починається:
Выберите один ответ:
a. з виявлення актуальних проблем
b. з пошуку необхідних коштів
c. з визначення цілей

ТЕСТ 2

ТЕСТ 2
Вопрос 1
Доповніть твердження.
…………………………… - це комплекс правил, культура, яка забезпечує таке управління компанією та контроль над нею, за яким вона діє суворо в інтересах акціонерів та інших зацікавлених сторін.
Выберите один ответ:
a. громадська відповідальність
b. корпоративна відповідальність
c. соціальна відповідальність
d. класова відповідальність
Вопрос 2
Хто з нижче перерахованих авторів написав роботу «Соціальна відповідальність бізнесмена»:
Выберите один ответ:
a. Г.Боуен
b. Д.Карнегі
c. Г.Форд
d. П.Друкер
Вопрос 3
Які риси не характерні для європейської моделі соціальної відповідальності:
Выберите один или несколько ответов:
a. постійна увага фінансового сектора до проектів у сфері соціальної відповідальності, що висловлюється у постійному зростанні кількості соціально відповідальних інвестиційних фондів
b. мінімальне вторгнення держави у діяльність компаній
c. бізнес повинен успішно вести справи та справно платити високі податки, а держава ефективно розподіляти ці податки, у тому числі й на соціальні потреби
d. наявність державного регулювання сфери соціальної відповідальності
Вопрос 4
Які риси не характерні для американської моделі соціальної відповідальності:
Выберите один или несколько ответов:
a. бізнес повинен успішно вести справи та справно платити високі податки, а держава ефективно розподіляти ці податки, у тому числі й на соціальні потреби
b. мінімальне вторгнення держави у діяльність компаній
c. наявність державного регулювання сфери соціальної відповідальності
d. постійна увага фінансового сектора до проектів у сфері соціальної відповідальності, що висловлюється у постійному зростанні кількості соціально відповідальних інвестиційних фондів
Вопрос 5
Процес корпоративної соціальної відповідальності за Д. Вудом не включає:
Выберите один ответ:
a. оцінку середовища ведення бізнесу
b. управління проблемами (інтересами)
c. соціальні програми
d. управління стейкхолдерами
Вопрос 6
Яка модель корпоративного управління та контролю характеризується суміщенням функцій володіння та управління:
Выберите один ответ:
a. англосаксонська
b. українська
c. німецька
d. японська
Вопрос 7
Який підхід до вивчення соціальної відповідальності встановлює взаємозв'язок між соціально-відповідальною поведінкою кампанії та її фінансовими показниками:
Выберите один ответ:
a. методологічний
b. корпоративний
c. інструментальний
d. стратегічний
Вопрос 8
Який інструмент може бути використаний для підвищення ефективності доброчинності діяльності кампанії:
Выберите один или несколько ответов:
a. діалоги зі стейхолдерами
b. суспільні консультації «обличчя до обличчя» с різними групами зацікавлених сторін
c. оцінка ефективності соціальних програм
d. всі варіанти є правильними
Вопрос 9
Підтримуючи в рамках доброчинних програм соціально незахищені групи населення, бізнес-компанія:
Выберите один или несколько ответов:
a. покращує статистику соціальних інвестицій
b. знижує ризик бідності та соціальної напруги на території присутності
c. створює себе імідж та підвищує ділову репутацію
d. пропагує здоровий спосіб життя
Вопрос 10
У якому сенсі принципово важливим для стандарту ISO 26000 є положення про те, що соціальна діяльність організації є важливою складовою для її ділової репутації:
Выберите один ответ:
a. економічному
b. технологічному
c. ідеологічному
d. методологічному
Вопрос 11
Соціальна відповідальність – це:
Выберите один ответ:
a. норматив
b. етичний принцип
c. правило
d. закон, обов'язковий до виконання
Вопрос 12
Що об'єднує концепція соціально відповідального бізнесу:
Выберите один ответ:
a. певні очікування суспільства по відношенню до власників, менеджменту, виробничих структур
b. теорії корпоративного альтруізму и корпоративного егоїзму
c. взаємодію бізнесу, суспільства і держави
d. добровільний внесок у розвиток суспільства у соціальній, економічний та екологічний сферах
Вопрос 13
Який з варіантів є прикладом запровадження соціальної відповідальності бізнесу:
Выберите один ответ:
a. суб'єкт бізнесу приділив недостатньо уваги вимогам суспільства
b. відбувається уповільнення відновлення трудових ресурсів на територіях, які є ресурсною базою для даного виду бізнесу
c. відбувається уповільнення відновлення трудових ресурсів на територіях, які не є ресурсною базою для даного виду бізнесу
d. суб'єкт бізнесу приділяє значну увагу потребам суспільства
Вопрос 14
Концепція соціальної відповідальності бізнесу почала формуватися у:
Выберите один ответ:
a. Великобританія
b. США
c. Німеччина
d. Японія
Вопрос 15
Коли почала формуватися Концепція соціальної відповідальності бізнесу:
Выберите один ответ:
a. початок ХХІ ст.
b. 60-70-ті рр. ХХ ст.
c. 50-60-ті рр. ХХ ст.
d. 70-80-ті рр. ХХ ст.
Вопрос 16
Хто концептуально досліджував у своїх працях поняття та зміст соціальної відповідальності:
Выберите один ответ:
a. Дж. МакГуїр
b. Г. Боуен
c. К. Девіс
d. С. Сети
Вопрос 17
Яка теорія або концепція отримала розповсюдження після 1980 р. й до початку ХХІ ст.?
Выберите один ответ:
a. концепція «етики бізнесу»
b. теорія «стійкого розвитку»
c. концепція «зацікавлених сторін»
d. теорія «корпоративного громадянства»
Вопрос 18
Яким чином може бути досягнутий баланс у відносинах між усіма учасниками корпоративного середовища в процесі становлення соціальної відповідальності:
Выберите один ответ:
a. шляхом розробки та затвердження певного списку документів, які регламентують правила, та встановлюють межі корпоративного середовища
b. шляхом максимізації прибутку
c. повинна бути розроблена продумана кадрова політика
d. у процесі переговорів та встановлення домовленостей між учасниками корпоративного середовища
Вопрос 19
Згідно моделі А. Керолла, корпоративна соціальна відповідальність представляє собою багаторівневу відповідальність, яку можна представити у формі:
Выберите один ответ:
a. п’ятикутника
b. круга
c. піраміди
d. квадрата
Вопрос 20
Що таке карта стейкхолдерів:
Выберите один ответ:
a. діаграма для визначення відносин зі стейкхолдерами
b. географічна карта, де вказані місця проживання стейкхолдерів
c. засіб наочного відображення різних відносин зі стейкхолдерами
d. опис всіх стейкхолдерів кампанії (інтереси, оцінка впливу, потенційні стратегії для набуття підтримки та усунення перешкод)
Вопрос 21
Що таке матриця стейкхолдерів:
Выберите один ответ:
a. діаграма для визначення відносин зі стейкхолдерами
b. опис всіх стейкхолдерів кампанії (інтереси, оцінка впливу, потенційні стратегії для набуття підтримки та усунення перешкод)
c. засіб наочного відображення різних відносин зі стейкхолдерами
d. географічна карта, де вказані місця проживання стейкхолдерів
Вопрос 22
Поняття «стейкхолдер» означає:
Выберите один ответ:
a. групи впливу
b. співробітники кампанії
c. група осіб, яка має зацікавленість у будь-яких рішеннях бізнесу
d. група осіб, яка має фінансову зацікавленість у будь-яких рішеннях бізнесу
Вопрос 23
Стейкхолдери поділяються на:
Выберите один ответ:
a. горизонтальні та вертикальні
b. нові й старі
c. важливі та неважливі
d. зовнішні та внутрішні
Вопрос 24
Визначте модель соціальної відповідальності, особливістю якої є надання допомоги на проекти розвитку, з урахуванням інтересів місцевої громади:
Выберите один ответ:
a. американська
b. африканська
c. азіатська
d. британська
Вопрос 25
Визначте модель соціальної відповідальності, особливістю якої є передбачення соціальної згуртованості на рівні компанії:
Выберите один ответ:
a. азіатська
b. британська
c. африканська
d. американська
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.