Меню сайту

Нові користувачі
Юляшка
Користувачі
11.05.2024
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Андрій Олександрович

Рейтинг: 10
аватар
Євген Володимирович

Рейтинг: 111.4
Рибаченко Анна Олександрівна

Рейтинг: 16
аватар
Фенюк Олена Миколаївна

Рейтинг: 16
аватар
Зінченко Юлія Олександрівна

Рейтинг: 10
аватар
Попович Ірина Олександрівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Вікова психологія 2 (МАУП)


Контрольна робота
K-27864

13 стор. тести + 10 стор. практичне завдання = 23 стор.

ТЕСТ 1

Вопрос 1

З наведеного переліку визначте період виникнення вікової психології як психологічної галузі:

a. У кінці XІI століття

b. У кінці XХ століття

c. У кінці XIX століття

d. На початку XIX століття

Вопрос 2

Вкажіть, на що спрямована вікова психологія як дисципліна:

a. На вивчення психологічних закономірностей навчання і виховання

b. На виявлення вікових особливостей і динаміку процесу психічного розвитку особистості протягом життя

c. На пізнання психічної діяльності людини

d. На емпіричні методи здобування наукових даних

e. На збагачення учня знаннями, уміннями і навичками, а також розвитку його як особистості

Вопрос 3

Вкажіть, що не відноситься до галузей (підрозділів) вікової психології

a. психологія дошкільника

b. психологія підлітка

c. психологія старшого школяра

d. психологія навчання

e. психологія молодшого школяра

f. психологія дорослої людини

g. психологія похилого віку

Вопрос 4

Вкажіть, що є предметом педагогічної психології:

a. виявлення вікових особливостей і динаміку процесу психічного розвитку особистості протягом життя

b. пізнання психічної діяльності людини

c. збагачення учня знаннями, уміннями і навичками, а також розвитку його як особистості

d. емпіричні методи здобування наукових даних

e. вивчення психологічних закономірностей навчання і виховання

Вопрос 5

Вкажіть, що є завданням навчання:

a. вивчення психологічних закономірностей навчання і виховання

b. збагачення учня знаннями, уміннями і навичками, а також розвиток його як особистості

c. виявлення вікових особливостей і динаміку процесу психічного розвитку особистості протягом життя

d. вивчення психологічних закономірностей навчання і виховання

Вопрос 6

Вкажіть, що є предметом педагогічної психології:

a. виявлення вікових особливостей і динаміку процесу психічного розвитку особистості протягом життя

b. пізнання психічної діяльності людини

c. вивчення психологічних закономірностей навчання і виховання

d. визначення критеріїв розумового і інших сторін розвитку особистості

e. збагачення учня знаннями, уміннями і навичками, а також розвитку його як особистості

f. емпіричні методи здобування наукових даних

Вопрос 7

Визначте, яким чином відбувається пізнання психічної діяльності людини:

a. через вивчення дій, вчинків, мовної поведінки

b. через визначення форми і шляхів розвитку дитини, видів її діяльності

c. через вивчення фізичних і психічних можливостей дитини і форм її взаємин

d. через формування у дитини основних психологічних новоутворень

Вопрос 8

Розставити у відповідності до видів методи психологічного дослідження:

спостереження
Ответ 1
Выберите...

комплексний
Ответ 2
Выберите...

порівняльний
Ответ 3
Выберите...

експеримент
Ответ 4
Выберите...

генетичний
Ответ 5
Выберите...

біографічний
Ответ 6
Выберите...

структурний
Ответ 7
Выберите...

моделювання
Ответ 8
Выберите...

аналіз продуктів діяльності
Ответ 9
Выберите...

Вопрос 9

Вкажіть методи, за допомогою яких протягом ряду років досліджуються, наприклад, одні й ті ж пари однояйцевих близнюків, з метою пояснити формування особистісних відмінностей між ними під впливом соціального середовища.

Выберите один ответ:

a. біографічний

b. комплексний

c. моделювання

d. аналіз продуктів діяльності

e. спостереження

f. лонгітюдний

g. генетичний

h. експеримент

i. структурний

Вопрос 10

Визначте, у чому полягає сутність генетичного методу:

a. встановлює “горизонтальні” структурні зв’язки між усіма вивченими характеристиками особистості

b. співставлення різних типів малих груп

c. дозволяє інтерпретувати увесь опрацьований матеріал дослідження в характеристиках розвитку, виділяючи фази, стадії, критичні моменти становлення психічних новоутворень

d. зіставлення окремих особливостей по роках з метою виявлення динаміки психічного процессу

e. порівняння хворих із здоровими

Вопрос 11

Визначте, у чому полягає сутність структурного методу:

a. порівняння хворих із здоровими

b. встановлює “горизонтальні” структурні зв’язки між усіма вивченими характеристиками особистості

c. зіставлення окремих особливостей по роках з метою виявлення динаміки психічного процесу

d. дозволяє інтерпретувати увесь опрацьований матеріал дослідження в характеристиках розвитку, виділяючи фази, стадії, критичні моменти становлення психічних новоутворень

e. співставлення різних типів малих груп

Вопрос 12

Вкажіть, до якої групи методів відносяться порівняльний та лонгітюдний методи дослідження вікової та педагогічної психології:

a. Емпіричні

b. Інтерпретаційні

c. Організаційні

Вопрос 13

Вкажіть, який метод широко застосовується з метою зіставлення різних груп випробовуваних:

Выберите один ответ:

a. моделювання

b. експеримент

c. біографічний

d. спостереження

e. порівняльний

f. комплексний

g. структурний

h. аналіз продуктів діяльності

Вопрос 14

Вкажіть, у чому полягає сутність порівняльно-вікового методу:

a. дозволяє інтерпретувати увесь опрацьований матеріал дослідження в характеристиках розвитку, виділяючи фази, стадії, критичні моменти становлення психічних новоутворень

b. встановлює “горизонтальні” структурні зв’язки між усіма вивченими характеристиками особистості

c. порівняння хворих із здоровими

d. співставлення різних типів малих груп

e. зіставлення окремих особливостей дитини за роками з метою виявлення динаміки психічного процесу

Вопрос 15

Вкажіть, у чому полягає сутність лонгітюдного методу:

a. припускає багатократні обстеження одних і тих же осіб протягом досить тривалого відрізку часу

b. співставлення різних типів малих груп

c. дозволяє інтерпретувати увесь опрацьований матеріал дослідження в характеристиках розвитку, виділяючи фази, стадії, критичні моменти становлення психічних новоутворень

d. зіставлення окремих особливостей дитини за роками з метою виявлення динаміки психічного процесу

e. порівняння хворих із здоровими

Вопрос 16

Вкажіть, до яких методів відноситься кількісний (статистичний) і якісний аналізи.

a. моделювання

b. комплексний

c. структурний

d. методи обробки даних

e. біографічний

f. аналіз продуктів діяльності

g. експеримент

Вопрос 17

Вкажіть, у чому полягає сутність біографічного методу:

a. зіставлення окремих особливостей дитини за роками з метою виявлення динаміки психічного процесу

b. аналіз подій життєвого шляху людини, документації, свідчень і т. п.

c. дозволяє інтерпретувати увесь опрацьований матеріал дослідження в характеристиках розвитку, виділяючи фази, стадії, критичні моменти становлення психічних новоутворень

d. співставлення різних типів малих груп

e. порівняння хворих із здоровими

Вопрос 18

Вкажіть, що з наведеного не є складовою механізму психічного розвитку дитини:

a. Провідна діяльність

b. Процес дитячого розвитку

c. Соціальна ситуація розвитку

d. Психічні новоутворення

e. Кризи віку

ТЕСТ 2

Вопрос 1

Встановіть відповідність між складовими психічного розвитку дитини, у віці до року:

Соціальна ситуація
Ответ 1
Выберите...

Новоутворення віку
Ответ 2
Выберите...

Провідна діяльність
Ответ 3
Выберите...

Вопрос 2

Встановіть відповідність між складовими психічного розвитку дитини, у віці від 1 до 3-х років:

Соціальна ситуація
Ответ 1
Выберите...

Провідна діяльність
Ответ 2
Выберите...

Новоутворення віку
Ответ 3
Выберите...

Вопрос 3

Встановіть відповідність стадій розвитку психіки дитини за Піаже

Стадія біфокальної координації
Ответ 1
Выберите...

Стадія вдосконаленої координації
Ответ 2
Выберите...

Стадія операційної консолідації
Ответ 3
Выберите...

Стадія операційної координації
Ответ 4
Выберите...

Вопрос 4

Встановіть відповідність стадій розвитку психіки дитини до двох років за місяцями:

Стадія операційної координації
Ответ 1
Выберите...

Стадія біфокальної координації
Ответ 2
Выберите...

Стадія операційної консолідації
Ответ 3
Выберите...

Стадія вдосконаленої координації
Ответ 4
Выберите...

Вопрос 5

Встановіть відповідність між стадіями розвитку структур взаємодіїї дитини з оточуючими людьми та їх означенням:

Стадія вдосконаленої координації
Ответ 1
Выберите...

Стадія біфокальної координації
Ответ 2
Выберите...

Стадія операційної координації
Ответ 3
Выберите...

Вопрос 6

Встановіть відповідність між стадіями розвитку структур взаємодіїї дитини з оточуючими людьми та їх віковими показниками:

Стадія біфокальної координації
Ответ 1
Выберите...

Стадія операційної координації
Ответ 2
Выберите...

Стадія вдосконаленої координації
Ответ 3
Выберите...

Вопрос 7

Вкажіть, що не є симптомами кризи 3-х років:

a. Опанування соціальними нормами середовища

b. Негативізм

c. Гострий інтерес до свого зображення в дзеркалі

d. Упертість, норовистість

e. Свавілля. Прагне все робити самостійно

Вопрос 8

Встановіть відповідність між складовими психічного розвитку дитини у віці від 3-х до 7-ми років:

Провідна діяльність
Ответ 1
Выберите...

Соціальна ситуація
Ответ 2
Выберите...

Новоутворення віку
Ответ 3
Выберите...

Вопрос 9

Вкажіть, що не є симптомами кризи 7-ми років:

a. Не може стримуватися

b. Пред’являє дорослим власні правила

c. Когнітивні процеси набувають максимального розвитку

d. Не володіє своїми відчуттями

e. Втратившии одні форми поведінки, не набуваються інші

Вопрос 10

З наведеного переліку визначте два компоненти сенсорного розвитку дошкільника:

Выберите один или несколько ответов:

a. Цілеспрямоване сприймання предметів, виділення їх характерних ознак

b. Оволодіння новими діями, які дають змогу повніше сприймати світ

c. Групування предметів, складання оповідань

d. Засвоєння уявлень про різноманітні властивості предметів та явищ

Вопрос 11

Визначте, що саме зумовлює орієнтація поведінки дошкільника на дорослого:

a. Розвиток довільної поведінки

b. Розвиток мислення

c. Формування моральної поведінки

d. Формування особистості

Вопрос 12

Визначте, що є найважливішим наслідком психічного розвитку дитини дошкільного віку:

a. Формування психологічної готовності до шкільного навчання

b. Формування моральної поведінки

c. Розвиток мислення

d. Формування особистості

e. Розвиток довільної поведінки

Вопрос 13

Визначте, чим зумовлюється мотиваційна спрямованість дошкільника:

a. Пізнавальною спрямованістю, яка розвивається на основі допитливості

b. Вмінням довільно керувати своєю поведінкою

c. Розвинутим сприйняттям і мисленням, які дозволяють систематично спостерігати за предметами і явищами

ТЕСТ 3

Вопрос 1

Вікова психологія – це …

a. галузь психологічних знань, яка вивчає закономірності психологічного розвитку людини в онтогенезі

b. наука про закономірності, механізми, умови, чинники та особливості розвитку й функціонування

c. галузь психологічної науки, яка вивчає особливості психічного та особистісного розвитку людини на різних етапах життя

Вопрос 2

Основними критеріями психологічної характеристики кожного періоду розвитку є:

Выберите один ответ:

a. соціальна ситуація розвитку

b. провідна діяльність

c. новоутворення

Вопрос 3

Вік від 3-х до 6-ти років – це:

Выберите один ответ:

a. ранній вік

b. дошкільний вік

c. період немовля

Вопрос 4

Провідною діяльністю для немовлят є:

a. рольова гра

b. предметно-маніпулятивна діяльність

c. безпосередньо-емоційне спілкування з дорослими

Вопрос 5

Що є визначальним у психічному розвитку:

Выберите один ответ:

a. навчання і виховання

b. природа (спадковість)

c. соціальне середовище

Вопрос 6

Теорію трьох ступенів розвитку дитини розробив:

Выберите один ответ:

a. Карл Бюлер

b. Л. Виготський

c. Арнольд Гезелл

Вопрос 7

Нормативний, нестабільний процес, який виникає під час переходу людини від одного вікового періоду до іншого, пов'язаний з якісними перетвореннями у соціальних відносинах, діяльності, свідомості і виявляється в цілісних психічних і особистісних змінах, це:

a. дорослішання

b. криза

c. розвиток

Вопрос 8

Криза, яка обумовлена руйнуванням необхідності емоційної взаємодії дитини з дорослим і проявляється в плаксивості, похмурості, інколи в порушенні сну, втраті апетиту, це:

a. криза першого року життя

b. криза трьох років

c. криза ідентичності

Вопрос 9

Найголовнішим завданням вікової психології є:

a. створення фундаментальної концепції вікового розвитку особистості в нових соціально-економічних умовах

b. дослідження психології старих людей та особливостей їхньої життєдіяльності

c. вивчення особливостей розвитку людини на етапах ранньої та зрілої дорослості

Вопрос 10

У своїх дослідженнях розглянули своєрідність ігрової діяльності, основні етапи її становлення, умови виникнення і розвитку сюжетної гри та інше:

a. Д. Ельконін та А. Усова

b. Ж. Піаже та А. Валлон

c. Г. Костюк та Л. Виготський

Вопрос 11

Визначте, у чому полягає сутність структурного методу:

a. дозволяє інтерпретувати увесь опрацьований матеріал дослідження в характеристиках розвитку, виділяючи фази, стадії, критичні моменти становлення психічних новоутворень

b. зіставлення окремих особливостей по роках з метою виявлення динаміки психічного процесу

c. встановлює “горизонтальні” структурні зв’язки між усіма вивченими характеристиками особистості

d. порівняння хворих із здоровими

e. співставлення різних типів малих груп

Вопрос 12

З наведеного переліку визначте два компоненти сенсорного розвитку дошкільника:

a. Цілеспрямоване сприймання предметів, виділення їх характерних ознак

b. Оволодіння новими діями, які дають змогу повніше сприймати світ

c. Групування предметів, складання оповідань

d. Засвоєння уявлень про різноманітні властивості предметів та явищ

Вопрос 13

Визначте, що саме зумовлює орієнтація поведінки дошкільника на дорослого:

a. Розвиток мислення

b. Розвиток довільної поведінки

c. Формування особистості

d. Формування моральної поведінки

Вопрос 14

Визначте, що є найважливішим наслідком психічного розвитку дитини дошкільного віку:

a. Формування психологічної готовності до шкільного навчання

b. Формування моральної поведінки

c. Формування особистості

d. Розвиток довільної поведінки

e. Розвиток мислення

Вопрос 15

Визначте, чим зумовлюється мотиваційна спрямованість дошкільника:

a. Розвинутим сприйняттям і мисленням, які дозволяють систематично спостерігати за предметами і явищами

b. Вмінням довільно керувати своєю поведінкою

c. Пізнавальною спрямованістю, яка розвивається на основі допитливості

Практичне завдання
Питання аналітичного та інноваційного рівня

1. Обгрунтуйте, чому дитинство є соціально-історичним феноменом. Поясніть, як упродовж історії змінювалося ставлення до дітей та методів їх виховання.

2. Поясніть, як історичні, соціально-економічні та культурні фактори впливають на наше уявлення про розвиток людини.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3648
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3648
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.