Меню сайту

Нові користувачі
Юляшка
Користувачі
11.05.2024
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
Чи пишете ви самі роботи?


аватар
Брагіна Катерина Ігорівна

Рейтинг: 10
аватар
Савка Роман Васильович

Рейтинг: 10
аватар
Марина

Рейтинг: 11
Савюк Юлія Федорівна

Рейтинг: 10
аватар
Забава Мирослава Андріївна

Рейтинг: 10
Дяченко Вікторія Іванівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Психологія організацій (МАУП)


Контрольна робота
K-27830

ТЕМА 1
1. Значення знань законів соціально-психологічної регуляції діяльності організацій.

2. Аналіз підходів до розвитку теорії організацій.

3. Характеристика основних напрямків вивчення організацій.

4. Соціально-психологічні завдання для вирішення питань з проблем функціонування організації.

ТЕМА 2
1. Систематизація напрямків аналізу організації.

2. Типи організаційних структур.

3. Особливості побудови організаційних структур.

4. Типи організаційних структур.

ТЕМА 3
1.Логіка якісних співвідношень соціально-психологічного клімату і організаційного клімату.

2. Проблеми дослідження організаційного клімату.

ТЕМА 4
1. Розуміння і класифікація параметрів соціально-психологічного простору.

2. Цілісність соціально-психологічного простору.

3. Структурність соціально-психологічного простору.

4. Автономія підструктур.

ТЕМА 5
1. Зміст та основні етапи прийняття управлінських рішень керівниками організацій.

2. Фактори, якi впливають на процес прийняття управлiнських рішень.

3. керiвниками організацій.

4. Вимоги до прийняття управлiнських рiшень керівниками організацій.

5. Колегiальний пiдхiд до прийняття управлiнських рiшень керівниками організацій.

ТЕМА 6
1. Поняття про стиль керiвництва.

2. Структура основних стилів керівництва.

3. Індивідуальний стиль керівництва.

4. Фактори, які впливають на ефективність різних стилів керівництва в організаціях.

ТЕМА 7
1. Зміст соціальних позицій та ролей працівників організацій.

2. Регламентація професійно-функціональних ролей працівників організацій.

3. Особливості рольової поведінки працівників організацій.

4. Вплив професійно-функціональних ролей на формування та розвиток особистості працівників організацій.

ТЕМА 8
1. Поняття про мотивацію та її значення для процесу управління.

2. Характеристика основних потреб працівників освітніх організацій.

3. Роль мотивації керівників освітніх організацій у забезпеченні мотивації діяльності їх працівників.

4. Основні стратегії забезпечення керівником мотивації працівників освітніх організацій.

ТЕМА 9
1. Поняття про комунікацію та її структуру.

2. Основні етапи здійснення комунікації в організаціях.

3. Види комунікації в організаціях.

4. Бар'єри, які заважають здійсненню ефективної комунікації.

ІСПИТ
Для виконання іспиту з кожного блоку оберіть по одному питанню
Блок 1
1. Які основні напрями вивчення організацій можна назвати?

2. Яке значення мають знання законів соціально-психологічної регуляції діяльності організацій?

3. Які типи організаційних структур можна назвати?

4. В чому полягають особливості побудови організаційних структур?

5. Які існують критерії рівня розвитку систем?

6. Назвіть основні властивості соціальних систем.

7. Дайте характеристику структурі та функціям організаційного клімату.

8. Які проблеми дослідження організаційного клімату існують?

9. Дайте класифікації параметрів соціально-психологічного простору.

10. Поясніть поняття «цілісність соціально-психологічного простору».

11. Що таке структурність соціально-психологічного простору?

12. Як ви розумієте поняття «автономія підструктур»?

13. Якi основнi етапи можна назвати в процесi прийняття управлiнського рiшення?

14. Проаналiзуйте основнi групи об'єктивних (зовнiшнiх) факторiв, якi впливають на прийняття управлiнських рiшень керiвниками середньої освiти.

15. Назвіть основнi групи суб'єктивних (внутрiшнiх) факторiв, якi визначають ефективнiсть прийняття управлiнських рiшень керiвниками організацій.

16. Що таке особистісний профiль прийняття управлiнських рiшень?

17. Як взаємодiють мiж собою об'єктивнi та суб'єктивнi фактори, що визначають ефективнiсть прийняття управлiнських рiшень в установах середньої освiти?

18. Яким вимогам повиннi вiдповiдати управлiнськi рiшення, якi приймаються керiвниками закладiв середньої освiти?

19. Якi форми колегiального прийняття управлiнських рiшень існують у системi середньої освiти?

20. Яких додаткових зусиль вимагає колегiальне прийняття управлiнських рiшень вiд керiвника?

21. Що лежить в основі того чи іншого стилю керівництва (розкрийте два основних підходи, які існують в психології)?

22. Чи виявляється стиль керівництва в діяльності лише самого керівника установи, чи він може бути притаманний ді­яльності його управлінської команди?

23. Що забезпечує стиль керівництва?

24. Чим різняться поняття «стиль управлінської діяльності» та «стиль керівництва»?

25. Які основні елементи входять у структуру стилю керівни­цтва?

26. Якими психологічними особливостями характеризуються «полярні» стилі керівництва (авторитарний та демократичний)?

27. Що характерно для ліберального стилю керівництва?

28. Які позитивні та негативні риси характерні для кожного з основних стилів керівництва?

29. Що таке індивідуальний стиль керівництва?

30. Які основні групи об'єктивних (зовнішніх) факторів зу­мовлюють доцільність використання того чи іншого стилю керів­ництва в конкретній управлінській ситуації?

Блок 2

31. Як впливають соціальні фактори на використання того чи іншого стилю керівництва в процесі управління уста­новою?

32. Як впливають на стиль керівництва фактори, зв'язані зі змістом та умовами виконання діяльності колективу?

33. Які соціально-психологічні характеристики ко­лективу визначають доцільність використання того чи іншого стилю керівництва?

34. Які основні суб'єктивні (внутрішні) фактори впливають на стиль керівництва управлінського персоналу установ?

35. Що таке соціальна позиція працівника організації?

36. В яких документах, що регламентують діяльність навчальних закладів, відображено зміст професійно-функціональних ролей?

37. Що таке посадова інструкція?

38. Які основні розділи містить посадова інструкція?

39. Які фактори впливають на рольову поведінку працівників організацій?

40. Що таке інтерналізація соціальної ролі?

40. Які фактори впливають на інтерналізацію соціальних ро­лей працівниками організацій?

41. Яке значення мають професійно-функціональні ролі у фор­муванні та розвитку працівників організацій?

42. Що таке «професійний характер» особистості?

43. Як індивідуальний стиль діяльності працівників організацій установ впливає на ефективність виконання ними соціальних ролей?

44. Що таке професійна деформація особистості?

45. Які умови запобігання професійній деформації особис­тості?

46. Що являє собою синдром "професійного вигорання" особистості?

47. Що таке мотивація?

48. Яка роль мотивації у забезпеченні ефективного управління організаціями?

49. Як зв'язані між собою потреби та мотиви особистості?

50. Які основні групи потреб особистості?

51. Що таке первинні та вторинні потреби?

52. Чи завжди актуалізація вторинних потреб передбачає за­доволення первинних потреб?

53. Що означає «власна» та «чужа» мотивація?

54. За яких умов керівник організації може забезпечу­вати власну мотивацію?

55. Які існують основні стратегії створення керівником організації позитивної мотивації у своїх працівників?

56. У чому суть негативної стратегії забезпечення керівником мотивації працівників?

57. У чому полягає позитивна стратегія забезпечення керів­ником мотивації працівників?

58. Яких умов слід дотримуватися керівникові для реалізації позитивної стратегії мотивації працівників?

59. Які фактори-мотиватори визначають позитивну мотивацію працівників організацій?

60. Які фактори-демотиватори блокують мотивацію праців­ників організацій?

Блок 3

61. З яких основних елементів складається комунікативний процес?

62. Хто може виступати як відправник інформації в організаціях?

63. Що таке повідомлення як складовий елемент комунікації?

64. Що таке «канал комунікації»?

65. Які існують традиційні та нетрадиційні канали комунікації?

66. Хто може виступати як отримувач інформації в організаціях?

67. Які основні етапи здійснення комунікації в організаціях?

68. Чим характеризується етап підготовки повідомлення?

69. Як здійснюється відбір ідей для повідомлення?

70. За допомогою яких засобів кодується інформація для повідомлення?

71. Які фактори слід ураховувати при виборі каналу комуні­кації?

72. Чим характеризується етап передавання повідомлення?

73. Які існують безпосередні форми передавання інформації?

74. Які психологічні фактори слід враховувати при викорис­танні безпосередніх форм комунікативної взаємодії?

75. Чим характеризуються монологічні, діадні та групові фор­ми комунікативної взаємодії?

76. Що таке опосередковані форми передавання інформації?

77. Які фактори впливають на ефективність опосередкованих форм комунікації?

78. Як здійснюється процес декодування інформації?

79. Яка роль зворотного зв'язку в забезпеченні комунікатив­ного процесу?

80. Які види зовнішніх комунікацій існують в організаціях?

81. Яку роль відіграють зовнішні комунікації в управлінні організаціями?

82. За допомогою яких зовнішніх комунікацій може здійсню­ватися формування іміджу навчального закладу?

83. Що таке внутрішні комунікації?

84. Які функції внутрішніх комунікацій в управлінні організаціями?

85. Яка роль формальних та неформальних, комунікацій в уп­равлінні установами?

86. Як запобігати чуткам у процесі управління організаціями?

87. Що таке комунікативні бар'єри?

88. Які об'єктивні та суб'єктивні фактори можуть зумовити виникнення комунікативних бар'єрів?

89. Які існують види комунікативних бар'єрів?

90. Які умови подолання комунікативних бар'єрів в організаціях?

ТЕСТИ
МОДУЛЬ 1

Вопрос 1.

Із наведених визначень визначте те, в якому найчіткіше переданопсихологічну суть процесу управління:

Выберите один ответ:

a. Управління — це досягнення поставленої мети за оптимальний термін

b. Управління — це діяльність керівника, спрямована на формування вінших людей (підлеглих, партнерів, керівників) таких психічних станів (якостей,властивостей), які сприяють досягненню поставленої мети

c. Управління — це сукупність дій суб’єкта стосовно об’єкта, щоприводять до досягнення поставленої мети

d. Управління — це процес правового впливу, здійснюваного особою (абогрупою осіб) на основі влади, довіреної їй (їм) державою або суспільством

Вопрос 2

Конфлікти в організаціях не бувають:

Выберите один ответ:

a. конструктивними

b. нейтральними

c. не підходить жоден з варіантів

d. деструктивними

Вопрос 3

Визначте, якій з управлінських функцій найбільшою мірою відповідає проектувальний компонент:

Выберите один ответ:

a. керівництво та підкорення

b. заохочення та покарання

c. вироблення та прийняття управлінських рішень (планування)

d. субординація

Вопрос 4

Якій з управлінських функцій найбільше відповідає : організаторськийкомпонент:

Выберите один ответ:

a. Коригування та регулювання

b. Організація

c. Вироблення та прийняття управлінських рішень

d. Облік і контроль

Вопрос 5

Якій функції (стадії) процесу управління найбільше властивийпорівняльно-оцінювальний компонент:

Выберите один ответ:

a. Облік і контроль

b. Організація

c. Планування

d. Коригування та регулювання

Вопрос 6

Що з наведеного є етапом підготовки та прийняття управлінських рішень:

Выберите один ответ:

a. Виявлення та з’ясування проблеми; формулювання завдання; визначення критеріїв і обмежень; всебічний аналіз альтернатив, їх оцінювання і прийнятнийвибір

b. Проведення виробничої наради; збирання управлінської інформації;порівняння виконаного з наміченим

c. Акуратне ведення управлінської документації; аналіз мотивів поведінкиспівробітників; підготовка публічного виступу; проведення інструктажу

d. Підвищення ефективності праці; критика і самокритика; демократизаціяуправління

Вопрос 7

Визначте психологічні якості керівника, необхідні для ефективної розробки та прийняття управлінських рішень:

Выберите один ответ:

a. Розвинуте почуття гумору; ораторські здібності; приємний голос;швидке формування навичок; добрий музичний слух; спостережливість

b. Комунікабельність; демократизм; приємна зовнішність; чітка дикція

c. Гнучкість і системність мислення. Схильність до ризику та інновацій;реалістичний рівень домагань; цілеспрямованість і рішучість; уява таантиципація (передбачення)

d. Добра адаптація до темряви; великий обсяг пам’яті; швидкість писання;високий зріст; широка ерудиція

Вопрос 8

Які принципи відносяться до побудови організації

Выберите один ответ:

a. перспективної діяльності

b. діапазону управління

c. підходять усі варіанти

d. єдинокерівництва

Вопрос 9

Етапом організації як функції управління є:

Выберите один ответ:

a. Інструктаж

b. Соціометрія

c. Екстеріоризація

d. Диференціація

Вопрос 10

Етапом контролю як функції управління є:

Выберите один ответ:

a. Внутрішня координація

b. Соціалізація

c. Самооцінка

d. Соціальна фасилітація

Вопрос 11

Визначте психологічні якості, найнеобхідніші для успішного здійснення організаторської функції в управлінні.

Выберите один ответ:

a. Акомодація, екстраверсія, інтроверсія, сенситивність, конфліктність

b. Ригідність, реактивність, активність, пластичність

c. Інтеграція; індивідуалізація, диференціація, інгібіція

d. Суспільна енергійність, емпатія, рефлексія, практично-психо­логічний розум, психологічний такт, організаторські та комунікативні нахили

Вопрос12

У якій з наведених характеристик найбільшою мірою відбито психологічні якості керівника, необхідні для виконання контрольної функції:

Выберите один ответ:

a. Гострота зору, швидкість засвоєння навичок, зосередженість, великийобсяг пам’яті

b. Гарний почерк, акуратність, точність, високий зріст, працелюбність

c. Критичність розуму, вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати,готовність пам’яті, об’єктивність оцінок, оптимізм

d. Схильність до спілкування, цілеспрямованість, організованість

Вопрос 13

Визначте тип професії (за Є. О. Климовим), до якого належить професія керівника.

Выберите один ответ:

a. Людина — природа

b. Людина — техніка; людина — знак

c. Людина — художній образ

d. Людина — людина

Вопрос 14

Яке із наведених визначень найточніше пояснює поняття“соціально-психологічний клімат колективу”:

Выберите один ответ:

a. Властивість організованої групи (колективу), що впливає на психікулюдей

b. Сукупність психічних станів членів групи (колективу)

c. Успішне виконання трудових завдань за оптимальний термін

d. Відносно стійкий психічний настрій групи (колективу), який впливає наставлення людей одне до одного, до справи, до навколишнього світу, до самих себе

Вопрос 15

Визначте, які з факторів впливають на формуваннясоціально-психологічного клімату колективу:

Выберите один ответ:

a. Стан матеріальної бази, індивідуальні особливості персоналу, стиль і особистість керівника, характер міжособистісних стосунків

b. Добре самопочуття, соціалізація, диференціація

c. Інтеріоризація, збудження, гальмування, екстеріоризація

d. Класифікація, систематизація, конформність, переконання, навіювання,наслідування, інгібіція

Вопрос 16

Серед наведених компонентів соціально-психологічного клімату організації визначте найбільш значущий:

Выберите один ответ:

a. Задоволеність змістом праці

b. Задоволеність заробітньою платньою

c. Задоволеність міжособистісними взаєминами в колективі

d. Задоволеність співробітників умовами праці та побуту

Вопрос 17

Одним із напрямів оптимізації (поліпшення) соціально-психо­логічногоклімату є:

Выберите один ответ:

a. Підготовка управлінських рішень

b. Збирання інформації

c. Удосконалення стилю керівництва

d. Контролююча діяльність керівництва

Вопрос 18

Яке з наведених визначень правильно пояснює поняття стилю керівництва:

Выберите один ответ:

a. Система методів керівництва, яка ґрунтується на принципах управління

b. Система методів, прийомів, засобів, що домінують у діяльності керівника, а також індивідуальні особливості їх вибору та застосування

c. Спосіб, в який здійснюється керівництво особою або групою осіб

d. Сукупність методів, які керівник застосовує у своїй управлінськійдіяльності

Вопрос19

На основі запропонованої характеристики визначте, який саме стиль управління притаманний керівникові А:

Керівник А. здійснює всі управлінські функції залучаючи співробітників.Він намагається максимально ознайомлювати їх із необхідною інформацією, створюєреальні умови для прояву підлеглими ініціативи, делегує повноваження. Вінвикористовує соціально-психологічні методи (особистий приклад, переконання,порада тощо). Вимогливий, але частіше вдається до заохочення, аніж допокарання, схильний до об’єктивного оцінювання праці та особистості підлеглих. Отже,його стиль управління:

Выберите один ответ:

a. Демократичний

b. Авторитарний

c. Змішаний

d. Ліберальний

Вопрос 20

Виходячи із запропонованої характеристики, визначте стиль управління керівника Б.

Керівник Б. здійснює управлінські функції, не прагнучи доколегіальності. Найбільшу увагу приділяє контролю, бо не довіряє людям. Інформації співробітникам не дає, суворо придушує ініціативу підлеглих,здебільшого вдається до покарання, намагається більше використовувати примус,адміністрування. У колективі панує несприятливий соціально-психологічнийклімат. Отже, це стиль:

Выберите один ответ:

a. Демократичний

b. Авторитарний

c. Змішаний

d. Ліберальний

МОДУЛЬ 2

Вопрос1

Проаналізуйте психологічніособливості керівника А. і визначте його темперамент.

Керівникові А. притаманні запальність, нестримність. Він дуже нетерплячий і виявляє агресивність щодопідлеглих. Екстраверт, але його нестримність викликає напруженість у взаєминахз колегами. Він:

Выберите один ответ:

a. Холерик

b. Флегматик

c. Сангвінік

d. Меланхолік

Вопрос 2

Визначте темперамент співробітника Б. Яку пораду можна дати керівникові щодо цього підлеглого?

Співробітник Б. виявляє товариськість, легко входить у контакт з іншими людьми. Він оптиміст, швидко опановує нові види роботи, негайно виправляє помилки. Екстраверт, невдачіпереносить легко, нервова система пластична. Він:

Выберите один ответ:

a. Флегматик

b. Сангвінік

c. Холерик

d. Меланхолік

Вопрос 3

Проаналізуйте психологічні особливості керівника В. і визначте його темперамент. Підкажіть, у чому йому варто змінитися.

Керівник відділу освіти В. дуже надійна і працездатна людина. У поведінці, праці, у розмові неквапливий.Це спокійний, урівноважений “працівник життя” (І. П. Павлов). Інтроверт,схильний до самоаналізу, йому нелегко вступати в контакт з новою людиною, важкопереключатися на нові види роботи. Він:

Выберите один ответ:

a. Меланхолік

b. Флегматик

c. Холерик

d. Сангвінік

Вопрос 4

На основі аналізу психологічних особливостей співробітника Г. визначте його темперамент.

Г. дуже вразливий, болячесприймає будь-яке зауваження керівника. Йому притаманна надмірна занепокоєність, занижена самооцінка, він невпевнений у собі. Інтроверт, швидкостомлюється. Отже, він:

Выберите один ответ:

a. Меланхолік

b. Холерик

c. Сангвінік

d. Флегматик

Вопрос 5

Яка із запропонованих характеристик відбиває психологічні властивості, більше притаманні чоловікам,аніж жінкам?

Выберите один ответ:

a. Чітка соціальна орієнтація

b. Рішучість, упевненість усобі, схильність до ризику, яскраво виявлені мотиви досягнення мети, перевага раціонального над емоційним

c. Спрямованість навзаємність, чутливість

d. Акуратність у роботі,уважність, ретельність, перевага емоційного над раціональним

Вопрос 6

Яка ідея характерна для інтерактивної концепції лідерства:

Выберите один ответ:

a. У дуже сприятливих чи дуже несприятливих для груп ситуаціях лідер, орієнтований на задачу, досягає кращих результатів, ніж орієнтований на людей. При помірно спри­ятливій ситуації успішний лідер орієнтується на людей

b. Лідерство забезпечують певні риси особистості (мож­ливо, вроджені), які іноді називають харизматичними

c. Лідер в ролі професіонала розв'язує ділові задачі. В ролі соціально-емоційного спеціаліста розв'язує проблеми люд­ських взаємовідносин

d. Успішність лідерства залежить від рівня розвитку соціальної групи та інших ЇЇ характеристик

e. Лідер —це місце (посада) в міжособистісних взаємодіях. Ефективністьлідерства залежить від того, наскільки осо­бистість задовольняє посадові вимоги

Вопрос 7

Яка ідея характерна для ситуаційної концепції лідерства Фідлера:

Выберите один ответ:

a. Лідер —це місце (посада) в міжособистісних взаємодіях. Ефективністьлідерства залежить від того, наскільки осо­бистість задовольняє посадові вимоги

b. Лідерство забезпечуютьпевні риси особистості (мож­ливо, вроджені), які іноді називають харизматичними

c. Лідер в ролі професіоналарозв'язує ділові задачі. В ролі соціально-емоційного спеціаліста розв'язуєпроблеми люд­ських взаємовідносин

d. У дуже сприятливих чи дуже несприятливих для груп ситуаціях лідер, орієнтований на задачу, досягає кращих результатів, ніж орієнтований на людей. При помірно спри­ятливій ситуації успішний лідер орієнтується на людей

Вопрос 8

Яка ідея характерна для концепції лідерських ролей Р.Бейлса:

Выберите один ответ:

a. Лідер в ролі професіонала розв'язує ділові задачі. В ролі соціально-емоційного спеціаліста розв'язує проблеми люд­ських взаємовідносин

b. Лідер —це місце (посада) в міжособистісних взаємодіях. Ефективністьлідерства залежить від того, наскільки осо­бистість задовольняє посадові вимоги

c. У дуже сприятливих чи дуженесприятливих для груп ситуаціях лідер, орієнтований на задачу, досягає кращихрезультатів, ніж орієнтований на людей. При помірно спри­ятливій ситуаціїуспішний лідер орієнтується на людей

d. Лідерство забезпечуютьпевні риси особистості (мож­ливо, вроджені), які іноді називають харизматичними

Вопрос 9

Яка ідея характерна для концепції рис лідерства (М.Вебер):

Выберите один ответ:

a. Лідер —це місце (посада) в міжособистісних взаємодіях. Ефективністьлідерства залежить від того, наскільки осо­бистість задовольняє посадові вимоги

b. Лідер в ролі професіоналарозв'язує ділові задачі. В ролі соціально-емоційного спеціаліста розв'язує проблемилюд­ських взаємовідносин

c. Лідерство забезпечують певні риси особистості (мож­ливо, вроджені), які іноді називають харизматичними

d. У дуже сприятливих чи дуженесприятливих для груп ситуаціях лідер, орієнтований на задачу, досягає кращих результатів, ніж орієнтований на людей. При помірно спри­ятливій ситуації успішний лідер орієнтується на людей

Вопрос 10

Яка ідея характерна для стратометричної О.В.Петровського :

Выберите один ответ:

a. Лідер в ролі професіоналарозв'язує ділові задачі. В ролі соціально-емоційного спеціаліста розв'язуєпроблеми люд­ських взаємовідносин

b. Успішність лідерства залежить від рівня розвитку соціальної групи та інших ЇЇ характеристик

c. Лідерство забезпечуютьпевні риси особистості (мож­ливо, вроджені), які іноді називають харизматичними

d. У дуже сприятливих чи дуженесприятливих для груп ситуаціях лідер, орієнтований на задачу, досягає кращихрезультатів, ніж орієнтований на людей. При помірно спри­ятливій ситуаціїуспішний лідер орієнтується на людей

Вопрос 11

Статус особистості –це:

Выберите один ответ:

a. вплив індивіда,побудований на займаній ним посаді, положенні чи статусі

b. положення суб'єкта всистемі міжособистісних від­носин, що визначає його права, обов'язки, привілеї

c. суб'єктивно-особистісний сенс зв'язків людини зі світом, іншими, суспільством, самою собою

d. відносини домінування іпідпорядкування, впливу і наслідування у системі міжособистісних відносин вгрупі

Вопрос 12

Знайдіть твердження, яке найбільш точно розкриває поняття «ставлення»:

Выберите один ответ:

a. суб'єктивно-особистісний сенс зв'язків людини зі світом, іншими, суспільством, самою собою

b. вплив індивіда,побудований на займаній ним посаді, положенні чи статусі

c. положення суб'єкта всистемі міжособистісних від­носин, що визначає його права, обов'язки, привілеї

d. відносини домінування іпідпорядкування, впливу і наслідування у системі міжособистісних відносин вгрупі

Вопрос 13

Знайдіть твердження, яке найбільш точно розкриває поняття «лідерство»:

Выберите один ответ:

a. вплив індивіда,побудований на займаній ним посаді, положенні чи статусі

b. положення суб'єкта в системі міжособистісних від­носин, що визначає його права, обов'язки, привілеї

c. відносини домінування і підпорядкування, впливу і наслідування у системі міжособистісних відносин вгрупі

d. суб'єктивно-особистіснийсенс зв'язків людини зі світом, іншими, суспільством, самою собою

Вопрос 14

Знайдіть твердження, якенайбільш точно розкриває поняття «авторитет»:

Выберите один ответ:

a. положення суб'єкта всистемі міжособистісних від­носин, що визначає його права, обов'язки, привілеї

b. відносини домінування і підпорядкування, впливу і наслідування у системі міжособистісних відносин вгрупі

c. вплив індивіда, побудований на займаній ним посаді, положенні чи статусі

d. суб'єктивно-особистісний сенс зв'язків людини зі світом, іншими, суспільством, самою собою

Вопрос 15

Знайдіть твердження, яке найбільш точно розкриває поняття «престиж»:

Выберите один ответ:

a. відносини домінування іпідпорядкування, впливу і наслідування у системі міжособистісних відносин вгрупі

b. суб'єктивно-особистіснийсенс зв'язків людини зі світом, іншими, суспільством, самою собою

c. положення суб'єкта всистемі міжособистісних від­носин, що визначає його права, обов'язки, привілеї

d. міра визнання суспільством заслуг індивіда, спів­віднесення їх із суспільними цінностями

Вопрос 16

Визначте ознаки універсального типу лідера:

Выберите один ответ:

a. підвищене прагнення домінувати; парадоксально низька спрямованість на справу; підвищене прагнення до регулювання відносин

b. найменше прагнення домінувати, підвищена сензитивність; знижена орієнтація на справу і результати; низька думка про себе

c. підвищена домінантність, добре ставлення до інших і до себе; особиста оригінальність, самобутність

d. менша орієнтація на думки і оцінки оточуючих (значна самостійність); орієнтація на справу і результати роботи вища

Вопрос 17

Визначте ознаки емоційно-комунікативного типу лідера:

Выберите один ответ:

a. підвищене прагнення домінувати; парадоксально низька спрямованість на справу; підвищене прагнення до регулювання відносин

b. підвищена домінантність, добре ставлення до інших і до себе; особиста оригінальність, самобутність

c. менша орієнтація на думки іоцінки оточуючих (значна самостійність); орієнтація на справу і результатироботи вища

d. найменше прагнення домінувати, підвищена сензитивність; знижена орієнтація на справу і результати; низька думка про себе

Вопрос 18

Визначте ознаки інтелектуального типу лідера:

Выберите один ответ:

a. менша орієнтація на думкиі оцінки оточуючих (значна самостійність); орієнтація на справу і результатироботи вища

b. підвищене прагнення домінувати; парадоксально низька спрямованість на справу; підвищене прагненнядо регулювання відносин

c. підвищена домінантність, добре ставлення до інших і до себе; особиста оригінальність, самобутність

d. найменше прагнення домінувати, підвищена сензитивність; знижена орієнтація на справу ірезультати; низька думка про себе

Вопрос 19

Визначте ознаки практичного типу лідера:

Выберите один ответ:

a. найменше прагнення домінувати, підвищена сензитивність; знижена орієнтація на справу і результати; низька думка про себе

b. підвищене прагненнядомінувати; парадоксально низька спрямованість на справу; підвищене прагненнядо регулювання відносин

c. підвищена домінантність,добре ставлення до інших і до себе; особиста оригінальність, самобутність

d. менша орієнтація на думкиі оцінки оточуючих (значна самостійність); орієнтація на справу і результатироботи вища

Вопрос 20

Визначте рядок, у якому найбільш повно характеризується стратегія розвитку організації на швидке зростання:

Выберите один ответ:

a. відбір персоналу, який легко піддається впливу

b. пріоритет у відборі для вузьких професіоналів, спеціалістів, здатних точно і якісно виконати завдання

c. відбір професіоналів звисоким авторитетом, соціальним визнанням та статусом

d. пошук, відбір підприємливих, ініціативних, творчих співробітників

ПІДСУМКОВЕ ЗАВДАННЯ

Вопрос1

Визначте рядок, у якому найбільш повно характеризується стратегія розвитку організації на організацію роботи з "солідним" контингентом партнерів:

Выберите один ответ:

a. пошук, відбір підприємливих, ініціативних, творчих співробітників

b. відбір персоналу, який легко піддається впливу

c. відбір професіоналів з високим авторитетом, соціальним визнанням та статусом

d. пріоритет у відборі для вузьких професіоналів, спеціалістів, здатних точно і якісно виконати завдання

Вопрос 2

Визначте рядок, у якому найбільш повно характеризується стратегія розвитку організації на орієнтацію стабільної ритмічної роботи:

Выберите один ответ:

a. відбір персоналу, якийлегко піддається впливу

b. відбір професіоналів звисоким авторитетом, соціальним визнанням та статусом

c. пошук, відбірпідприємливих, ініціативних, творчих співробітників

d. пріоритет у відборі для вузьких професіоналів, спеціалістів, здатних точно і якісно виконати завдання

Вопрос 3

Для якої типу мотивації характерна така риса особистості керівника організації як ініціативність:

Выберите один ответ:

a. Прагнення до створення сприятливого емоційного клімату; до спільного виконання завдань; бажають привертати увагу оточуючих, викликати їх схвалення, заохочення

b. Поєднання високої якості виконання з уникненням невдач; прагнення діяти в межах своєї компетентності; бути обережним, уважним; обмеження своєї відповідальності (не бере на себебільше, ніж слід)

c. Мотивація досягнення успіху, прагнення утвердити своє "я", отримати визнання на діловому та професійному рівні

d. Прагнення до індивідуального виконання завдань

Вопрос 4

Вміння та навички

Выберите один ответ:

a. формуються у діяльності

b. походять від задатків

c. не підходить жоден зваріантів

d. походять від здібностей

Вопрос 5

Для якої типу мотивації характерна така риса особистості керівника організації як комунікативність:

Выберите один ответ:

a. Поєднання високої якостівиконання з уникненням невдач; прагнення діяти в межах своєї компетентності;бути обережним, уважним; обмеження своєї відповідальності (не бере на себебільше, ніж слід)

b. Прагнення доіндивідуального виконання завдань

c. Прагнення до створеннясприятливого емоційного клімату; до спільного виконання завдань; бажають привертати увагу оточуючих, викликати їх схвалення, заохочення

d. Мотивація досягненняуспіху, прагнення утвердити своє "я", отримати визнання на діловомута професійному рівні

Вопрос 6

Терміни, які можуть бути перекладеними з англійської мови як «управління»:

Выберите один ответ:

a. operate

b. не підходить жоден зваріантів

c.management

d.organize

Вопрос 7

Психологія менеджменту – напрям, що є традиційним для:

Выберите один ответ:

a. Підходять усі варіанти

b. Радянської управлінської школи

c. Англійської управлінської школи

d. Не підходить жоден зваріантів

Вопрос 8

Предметом психології управління є:

Выберите один ответ:

a. підходять усі варіанти

b. управлінська діяльність

c. здоров’я керівника

d. конфлікти у групах

Вопрос 9

Прихильники емпіричного підходу в управлінні вважають, що:

Выберите один ответ:

a. основним щодо інформативності є аналіз конкретних подій, проблем і методів їх розв’язання

b. соціальна організація євідкритим «організмом», який взаємодіє з оточуючим середовищем

c. основну роль в системіуправління організацією відіграють певні зовнішні обставини

d. застосування математичнихметодів для створення теоретичної моделі організації і розв’язання задачоптимізації виробництва є найсуттєвішим

Вопрос 10

Прихильники ситуаційного підходу в управлінні вважають, що:

Выберите один ответ:

a. соціальна організація євідкритим «організмом», який взаємодіє з оточуючим середовищем

b. основну роль в системіуправління організацією відіграють певні зовнішні обставини

c. основним щодоінформативності є аналіз конкретних подій, проблем і методів їх розв’язання

d. застосування математичнихметодів для створення теоретичної моделі організації і розв’язання задачоптимізації виробництва є найсуттєвішим

Вопрос 11

Прихильники кількісного підходу в управлінні вважають, що:

Выберите один ответ:

a. застосування математичнихметодів для створення теоретичної моделі організації і розв’язання задачоптимізації виробництва є найсуттєвішим

b. соціальна організація євідкритим «організмом», який взаємодіє з оточуючим середовищем

c. основну роль в системіуправління організацією відіграють певні зовнішні обставини

d. основним щодоінформативності є аналіз конкретних подій, проблем і методів їх розв’язання

Вопрос 12

Використання примушення як методу стимулювання праці є ефективно вигідним оскільки:

Выберите один ответ:

a. сприяє розвитку особистісно важливих якостей

b. дозволяє економити на заробітній платні

c. дозволяє мобілізувати працівника для виконання роботи

Вопрос 13

Важливішим у стимулюванні праці є:

Выберите один ответ:

a. задоволеність працею

b. можливість задоволення соціогенних і психогенних потреб

c. заробітна платня

d. не підходить жоден зваріантів

Вопрос 14

Більшістю сучасних науковців вважається, що темперамент:

Выберите один ответ:

a. ототожнюється з характером

b. протилежний характеру

c. ядро, передумова характеру

d. елемент характеру

Вопрос 15

Необхідною умовою успішної роботи психолога та клієнта в організації є:

Выберите один ответ:

a. дозвіл керівнитва

b. довір’я між психологом і клієнтом

c. знання психолога

d. наявність кабінетупсихолога в організації

Вопрос 16

Для якої типу мотивації характерна така риса особистості керівника організації як вправність:

Выберите один ответ:

a. Прагнення доіндивідуального виконання завдань

b. Мотивація досягнення успіху, прагнення утвердити своє "я", отримати визнання на діловомута професійному рівні

c. Поєднання високої якості виконання з уникненням невдач; прагнення діяти в межах своєї компетентності; бути обережним, уважним; обмеження своєї відповідальності (не бере на себебільше, ніж слід)

d. Прагнення до створення сприятливого емоційного клімату; до спільного виконання завдань; бажаютьпривертати увагу оточуючих, викликати їх схвалення, заохочення

Вопрос 17

Зазначте, яке визначення більш повно і точно характеризує поняття “психологічна проблема, що виникла на підприємстві”:

Выберите один ответ:

a. суспільна значущість поведінки конкретного співробітника в конкретних умовах його життєдіяльності

b. стан невизначеності, що виникає у процесі життєдіяльності співробітника між його намірами, уявленнями, мотивами й цілями поведінки та об’єктивними і суб’єктивними умовами їїреалізації

c. сукупність обставин життєдіяльності, які прямо або опосередковано впливають на поведінку співробітника, його стан і внутрішній світ, зумовлюючи зміст та напрямки індивідуального розвитку

d. сукупність подій та обставин індивідуального розвитку, які вирішальним чином вплинули на формування особистості співробітника та зумовили її структуру та проблеми

Вопрос 18

Феномени, які не лежать в основі виникнення соціальної психології:

Выберите один ответ:

a. фасилітація

b. формалізація

c. синергія

d. не підходить жоден зваріантів

Вопрос 19

Які принципи не відносяться до побудови організації

Выберите один ответ:

a. не підходять усі варіанти

b. вертикального обмеження апарату

c. делегування повноважень

d. спеціалізації управління

Вопрос 20

Якій з управлінських функцій найбільше відповідає організаторський компонент:

Выберите один ответ:

a. вироблення та прийняття управлінських рішень

b. коригування та регулювання

c. організація

d. облік і контроль
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3648
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3648
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.