Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Оцініть цей сайт


Алексеева Марина Николаевна

Рейтинг: 16
аватар
Попович Ірина Олександрівна

Рейтинг: 10
аватар
Горак Ірина Романівна

Рейтинг: 10
аватар
Брагіна Катерина Ігорівна

Рейтинг: 10
аватар
Мороз Давид петрович

Рейтинг: 10
аватар
Колеснік Наталія Леонідівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Сучасні психологічні технології (МАУП)


Контрольна робота
K-27875

ПРАКТИЧНА РОБОТА 1

Завдання 1. Охарактеризуйте теоретико-методологічні засади психотехнологій користуючись наступними складовими:

- основні методологічні риси психотехнічної теорії: прагматичні та етичні цінності психолога у процесі створення та реалізації психотехнологій;

- психотехнології роботи зі свідомістю;

- співвідношення предмета і методу - метод впливу одночасно є оптимальним методом дослідження проблеми і навпаки. (Філософія психологічної практики - це методологія психотехнічного знання (Л. Виготський)

Завдання 2. Здійсніть порівняльний аналізакадемічного та психотехнічного підходів.

Академічний підхід.........

Психотехнічний підхід..........

Завдання 3. Опишіть зміст психологічник технік роботи у класичному ортодоксальному психоаналізі З. Фрейда.

Техніка інтерпретації сновидінь…..

Техніка гіпнозу…………….

Техніка вільних асоціацій………….

Техніка інтерпретацій…………….

Техніка опору…………………….

Трансфер………………………….

ПРАКТИЧНА РОБОТА 2

Завдання 1. Охарактеризуйте методологію застосування сучасних інтегративних психотехнологій залежно від :

процесу і процедури дослідження при реалізації психологічних технологій

Гнучкості, унікальності і адаптивності, спрямованих на пізнання об'єкта і самопізнання (психолога і клієнта).

Характеру знання: знання психолога про об'єкт - учасник отримує знання ззовні, у вигляді резюме (знання відокремлене від особистості клієнта) внутрішнє знання про себе, свої стосунки і проблеми, через рефлексію (знання народжується усередині об'єкта).

Предмета і методу дослідження. Метод штучно виділяє предмет з реальності для спостереження ззовні. Метод об'єднує учасник процесу і сам стає предметом дослідження. Учасник зсередини є процес. В природній ситуації центральний предмет знання про об'єкт - основа для добору методів дослідження.

Завдання 2. Наведіть приклад застосування можливих психотехнологій через процес пізнання організований від об'єкта до метода (наприклад, дослідження горя через виміри емоційних параметрів). Предмет вбудований в ефективний практичний метод, який одночасно є оптимальним для дослідження і корекції проблеми. Процес пізнання організований від метода до об’єкта (дослідження горя через приєднання і втіху).

Завдання 3. Опишіть зміст психотехнологій, що застосовуються в когнітивно-поведінковому підході.

ПРАКТИЧНА РОБОТА 3

Завдання 1. Охарактеризуйте алгоритм побудовисучаснихінтегративних психотехнологійорієнтуючись на наступні складові:

Методологічні основи програмування сучасних інтегративних психотехнологій; основні алгоритми програмування психотехнології; етапи програмування сучасних психотехнологій.

Складові психотехнології: мета та завдання; стратегія; тактики; алгоритми моделювання. Цілі психотехнології: відповідь на три питання: які проблеми зможуть вирішити люди по закінченні дії технології? за яких умов (в якому середовищі) вони впораються з проблемою? Відповідність стандартів навичкам? Сформовані цілі: засіб валідизації технології (якісна відповідність); засіб оцінки технології (кількісна відповідність). Засоби для вибору стратегії і тактик технології.

Завдання 2. Опишіть креативні технології в сучасному організаційному та особистісному консультуванні

Креативні технології на основі пізнання психологічних особливостей середивища, замовника, ситуації. Сучасні підходи у створенні тренінгу. Тренерський кубізм. Тренерські підходи та споживчі мости. Спонтанний, асоціативний, технологічний підходи. Три способи технологічності. Визначення. Технологічна концепція тренінгу. Клієнтські технології (технології дій для учасників). Тренерські технології (технології ведення тренінгу). Парадокси технологічного підходу. Алгоритм створення тренінгу. Визначення планованого результату, виду розвитку та графічної концепції тренінгу.

Завдання 3. Які технології роботи з сім’єю, що опинилася у складних життєвих обставинах Ви можете запропонувати. Відповідь обґрунтуйте

ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ

1. Користуючись довідковими джерелами, випишіть в робочий конспект визначення понять: знання, навички, установки, експертна оцінка, верифікація, супервізія, брифінг, дебрифінг, наставництво, дискусія. Складіть перелік 3-5 асоціацій на ці слова і спробуйте на їх основі пояснити вимоги до сучасних психотехнологій.

2. Скласти порівняльну таблицю психотехнік, вживаних для підвищення ефективності вербальної та невербальної комунікації.

3. Скласти таблицю психотехнік, вживаних для підвищення ефективності стилю керівництва в організації та оптимізації СПК.

4. Скласти таблицю психотехнік, вживаних для подолання емоційного вигорання.

5. Підготувати алгоритмічні таблиці для програмування інтегративних психотехнологій.

6. Скласти таблицю психотехнологій подолання стресу.

7. Підготувати таблицю психотехнологій з розвитку особистісно-регуляторних якостей.

8. Скласти алгоритм психотехнологій розвитку самостійності майбутнього фахівця.

9. Підготувати психотехнології духовного розвитку особистості.

10. Складіть перелік питань, які виникли у вас у процесі самостійної роботи.

Завдання для індивідуальної роботи

(скласти комплекс вправ та запропонувати можливі способи їх модифікації)

ВЗЯТИ ОДНЕ НА ВИБІР

1. Вправи, спрямовані на знайомство учасників.

2. Ігри, спрямовані на згуртування групи.

3. Вправи, орієнтовані на зняття напруги.

4. Ігри, спрямовані на організацію дискусій.

5. Сюжетно-рольові ігри.

6. Медитативні техніки.

7. Методи арттерапії.

8. Методи невербальної активності.

9. Вправи поведінкового тренінгу.

10. Психодраматичні вправи.

11. Вправи на завершення роботи.

12. Трансформаційні ігри.

13. Казкотерапія як психотехніка.

14. Символогія.

15. Міфотворчість.

16. Наратив у самопроектуванні особистості.

17. Сучасні інноваційні тренінгові психотехнології.

18. Сугестивні техніки.

19. Трансгенераційні техніки.

20. Екзистенційні техніки.

Питання для самоконтролю

1. Перерахувати основні елементи, складові інтегративних психотехнологій.

2. Охарактеризувати алгоритм цілепокладання психотехнології, запропонований А.Роміцовським.

3. Дати інтерпретацію основним стратегіям застосування психотехнології.

4. Перерахувати можливі тактики реалізації психотехнології.

5. Охарактеризувати алгоритм моделювання психотехнології, запропонований С. Колбом.

6. Розкрити зміст етапів експертизи робочої моделі психотехнології.

7. Розкрити медодологічні основи психотехнологій.

8. Охарактеризувати зміст психотехнологій самопроектування особистості.

9. Тактики психотехнології у процесі досягнення рівнів на заданому стандарті.

10. Демонстрація психотехнологій.

11. Пасивні та активні форми навчання при реалізації психотехнологій.

12. Наставництво як варіант індивідуальної роботи тренера з учнем.

13. Дискусія у процесі реалізації психотехнологій.

14. Стратегії: психолог-центрована; клієнт-центрована; комбінована.

15. Способи перевірки досягнення мети психотехнології.

16. Можливості середовища у процесі реалізації психотехнологій.

17. Мотивація створення нових психотехнологій.

18. Прийоми здійснення психотехнології.

19. Психотехнології для психосоматичної саморегуляції.

20. Психотехнології активізації особистісних ресурсів.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.