Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація торгово-технологічного процесу в магазині «Пакко Холдинг»
Курсова
№ K-26688
ВСТУП Однією з найчисельніших галузей економіки будь-якої держави за кількістю суб’єктів господарювання, обсягом діяльності, чисельністю зайнятого персоналу та внеску в загальний економічний потенціал є торгівля. Торгівля є сферою формування і стабілізації споживчого ринку, координаційною ланкою в системі міжгалузевих, регіональних та міжрегіональних зв’язків, дієвим механізмом задоволення соціальних потреб. В ринкових умовах важливим напрямом маркетингової діяльності підприємств є забезпечення ефективності продажу товарів. Він впливає на такі результативні показники, як обсяг реалізації продукції, величину прибутку, рентабельність, частку ринку й т.д. Успішне вирішення цієї проблеми певною мірою залежать від використовуваних технологічного процесу продажу. В теоретичному плані дані питання до кінця ще не вирішені. Це негативно впливає на застосування цього процесу у практичній діяльності підприємств. У зв’язку з цим виникає потреба в більш повному й обґрунтованому розкритті сутності зазначеного процесу. Це й зумовило актуальність поглибленого дослідження цих питань Актуальність цієї теми поза сумнівами, тому що від правильної організації торгово-технологічного процесу у магазині зрештою залежить прибуток. Підприємства галузі торгівлі є найбільш масовими, типи магазинів постійно змінюються, а поряд із цим виникають нові торговельно-технологічні процеси об’єктів торгівлі. Питання розвитку роздрібної та оптової торгівлі, в тому числі за регіонами, знайшли своє відображення в працях таких науковців, як В. Апопій, І. Бланк, Л. Янчева, Л. Лігоненко, В. Лісіца, Н. Власова, А. Крутова, Л. Котенко, Т. Тарасова, О. Нестеренко та інші. Об’єктом курсової роботи є організація торгово-технологічного процесу в магазині «Пакко Холдинг» . Предметом курсової роботи є організація торгово-технологічного процесу. Метою курсової роботи є аналіз теоретичних та практичних аспектів організації торгово-технологічного процесу магазину на прикладі «Пакко Холдинг» . Для досягнення даної мети нам потрібно виконати ряд завдань:
розглянути зміст і цілі торгово-технологічного процесу магазину; проаналізувати організацію торгово-технологічного процесу в магазині «Пакко Холдинг»; дослідити шляхи вдосконалення торгово-технологічного процесу магазину .
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи