Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Вараксіна Ольга Михайлівна

Рейтинг: 10
аватар
Андрос Олег Анатолійович

Рейтинг: 10
Куриляк Мар'яна Михайлівна

Рейтинг: 10
аватар
Савка Роман Васильович

Рейтинг: 10
аватар
Гарус Марина Василівна

Рейтинг: 10
аватар
Володимирова Анна Александровна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Формування політики збуту на підприємстві


Дипломна
K-16465

Вступ
Розділ 1 теоретичні основи формування політики збуту продукції на підприємстві
1.1. Інформаційна база дослідження політики збуту продукції на
підприємстві
1.2. Формування товарної політики
1.3. Цінова політика як складова збутової політики
1.4. Цілі та засоби комунікаційної політики
1.5. Оцінка ефективності збутової політики
Розділ 2 практичні аспекти дослідження політики збуту на підприємстві дп «черкаське лісомисливське господарство»
2.1. Організаційно – економічна характеристика підприємства
2.2. Оцінка фінансово – економічного стану підприємства
2.3. Оцінка збутової політики підприємства
Розділ 3 шляхи підвищення ефективності політики збуту продукції
3.1. Автоматизація політики збуту як один із шляхів поліпшення аналітичної роботи на підприємстві
3.2. Економічне обґрунтування розширення обсягів реалізації продукції ДП «Черкаське ЛМГ»
3.3. Шляхи удосконалення політики збуту ДП «Черкаське ЛМГ»
Висновок
Список використаної літератури
Додатки

Завданням дипломної роботи було „формування політики збуту продукції на підприємстві, на прикладі ДП «Черкаське ЛМГ».
По ходу виконання роботи були виконані наступні дії:
- розглянуто теоретичні основи формування політики збуту, а саме (товарної політики, політики ціноутворення та комунікаційної політики).
- проведений аналіз діяльності підприємства з 2003 року по 2005 рік;
- були запропоновані пропозиції щодо удосконалення політики збуту підприємства.
Взагалі політика збуту починається вивчатися з виробництва товару, витрат на виробництво, встановлення ціни на продукцію, аналіз ринків збуту, до реалізації продукції, тобто, отримання прибутку.
З економічної точки зору головна цінність лісу полягає в тому, що він дає деревину — найбільш універсальний і дивовижний матеріал з великими можливостями
Держлісгосп було створено з метою:
- організації ведення лісових господарств, включаючи питання охорони, захисту, раціонального використання лісових ресурсів та відтворення лісів;
- охорони, відтворення та раціонального використання державного мисливського фонду на території мисливських угідь.
Виготовлена продукція держлісгоспом користується попитом як на внутрішньому ринку, так і – зовнішньому.
Але враховуючи досить складний економічний стан в державі, ринок споживачів лісопродукції на внутрішньому ринку досить обмежений. Тому більша частина реалізованої продукції в діяльності держлісгоспу експортується на зовнішні ринки.
Одночасно держлісгосп збільшує об'єми випуску продукції переробки деревини. Це стало можливим завдяки великим капіталовкладенням в розширення виробництва лісокомплексу держлісгоспу.
Враховуючи сировинну базу держлісгосп має можливість реалізовувати щомісяця 3-4 тис.м3 дров технологічних для підприємств які випускають продукцію переробки низькосортної деревини (ДВП ДСП і інші)
На зовнішньому ринку попит на цю продукцію хоч і вигідний економічно для держлісгоспу, але він носить нестабільний характер,
Основними споживачами фанерної сировини, являються наступні фірми "Алексіє ГмбХ" (Германія), "Ван-Хаут" (Нідерланди).
Перелік графічного матеріалу
Таблиця 1.1 Перелік літературних джерел
Рис. 1.1 Структура і цілі маркетингової товарної політики
Таблиця 1.2 Характерні риси чотирьох основних моделей ринку
Рис.1.2 Етапи процесу розробки нових товарів
Рис. 1.3 Цілі ціноутворення
Рис. 1.4 Процес просування товару
Рис. 1.5 Етапи проведення стимулювання збуту
Рис. 1.6 Організаційна схема ДП «Черкаське ЛМГ»
Таблиця 2.1 Основні техніко-економічні показники діяльності ДП «ЛМГ»
Таблиця 2.2 Основні фінансові показники діяльності ДП «Черкаське ЛМГ»
Таблиця 2.3 Аналіз структури та динаміки реалізованої продукції
Рис. 2.1 Структура реалізації за 2005 рік
Таблиця 2.4 Зміна відпускних цін на прикладі лісоматеріалів для розпилу м’яколистяних порід: 1 сорту, 2 сорту, 3 сорту за три місяці.
Рис. 2.2 Зміни відпускних цін на лісоматеріали
Таблиця 2.5 Сезонність реалізації деревини в 2005 році
Рис. 2.3 Сезонність реалізації лісопродукції ДП «ЛМГ»
Таблиця 2.6 Дані по реалізації основної продукції на експорт
Таблиця 2.7 Поставка лісопродукції на експорт в розрізі іноземних фірм за 2003 рік
Таблиця 2.8 Поставка лісопродукції на експорт в розрізі іноземних фірм за 2004 рік
Таблиця 2.9 Поставка лісопродукції на експорт в розрізі іноземних фірм за 2005 рік
Таблиця 2.10 Динаміка росту об’ємів реалізації продукції на експорт по ДП "Черкаське ЛМГ" за період 2003 – 2005 рік
Рис. 2.4 Динаміка обсягів реалізації продукції в круглому виді
Рис. 2.5 Динаміка обсягів реалізації продукції переробки
Рис. 3.1 Інформаційна схема взаємозв’язку АРМ економіста по аналізу відвантаження та реалізації продукції
Рис. 3.2 Схема відділу експорту
Таблиця 3.1 Переваги та недоліки стимулювання збуту
Таблиця 3.2 Розрахунок економічної ефективності від виробленої продукції
Рис. 3.4 Джерела резервів збільшення об’єму випуску і реалізації продукції
Ціна

80

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.