Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування асортименту на підприємстві
Курсова
№ K-1775
Вступ Розділ 1. Значення раціонального управління асортиментом у ринкових відносинах Розділ 2. Формування асортименту на підприємстві 2.1. Характеристика асортименту (груп, підгруп, видів) 2.2. Характеристика чинників формування асортименту 2.3. Процес формування асортименту на підприємстві Розділ 3. Планування товарного асортименту і управління товарним асортиментом 3.1. Роль товарних запасів у забезпеченні стійкості товарного асортименту 3.2. Управління товарними запасами в магазинах Висновки та пропозиції Використана література Додатки
Ціна
80,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи