Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Лексико-стилістичні особливості рекламних текстів
Курсова
№ K-13487
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ I. Теоретичні основи сутності рекламного тексту 1.1. Рекламний текст як комунікативна одиниця 1.2. Структура й три складові рекламного тексту 1.3. Основні засоби створення рекламного тексту Глава II. Лексико-стилістичний аналіз рекламних текстів
2.1. Стилістичні особливості експресивності рекламних текстів 2.2. Аналіз номінативних речень у рекламному тексті і їх вплив 2.3. Використання й розуміння абревіатур у рекламних текстах
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи