Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Оцініть цей сайт


аватар
Забава Мирослава Андріївна

Рейтинг: 10
аватар
Правдюк Петро Андрійович

Рейтинг: 10
аватар
Гуринова Ольга Александровна

Рейтинг: 10
аватар
Матіяш Михайло Михайлович

Рейтинг: 10
Потапенко Інна Миколаївна

Рейтинг: 10
аватар
Вікторія Миколаївна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Етнокультурні стереотипи у фразеології сучасної німецької мови


Курсова
K-8939

Вступ
Розділ I. Фразеологічна одиниця - особливий тип мовного знака
1.1Основні онтологічні риси знака
1.2. Фразеологізми на зразок словосполучення
1.3. Фразеологізми з граматичною структурою речення
Висновки до розділу I
Розділ II. Етнокультурні стереотипи у фразеології німецької мови
2.1. Культурний компонент семантики фразеологізму
2.2. Лексемний компонент-етнонім у структурі різних типологічних розрядів фразеологізмів
2.3. Актуальність етнокультурних стереотипів та їх архаїзація
Висновки до розділу II
Використання лінгвокультурологічного підходу до вивчення проблем національно-культурної семантики мовних одиниць дало підставу для спростування тверджень про повну асемантичність власних назв, що дозволило детальніше дослідити семантичну структуру етнонімів як особливих лінгвокультурних знаків, проаналізувати можливості їх перебудови під впливом культурних конотацій, а також визначити провідну роль культурного компонента в передачі інформації при створенні фразеологізмів.
Етнонім – це особливий лінгвокультурний знак, в якому знання про слово перетинається зі знанням про іменований географічний об'єкт як експонент матеріальної культури суспільства.
Семантична структура етонімів організована як набір інтегральних, диференційних та індивідуальних сем, об'єднаних в інформаційні блоки: денотативний, граматичний, функціонально-стилістичний, етимологічний, культурологічний, емотивний, перифрастичний (мотиваційно-образний).
Джерелом формування індивідуальних сем етноніма є різноманітна культурна інформація та конотації, пов'язані з географічною назвою.
Актуалізація культурологічного й емотивного блоків є передумовою для перебудови семантичної структури етноніма й відповідно до зміни його функції індивідуалізуючої ідентифікації на характеризуючу, що зумовлює семантичне та функціональне зближення етноніма з загальною назвою.
Утворення німецьких етнонімів у ході первинного фразотвору відбувається лексико-семантичним, фонетичним і лексико-граматичним шляхами.
Найпродуктивнішим мовним механізмом первинного фразотвору є переосмислення слів і синтаксичних конструкцій через установлення нових видів логіко-семантичних відношень між ними, в результаті чого індивідуальні семи переходять в основні.
Базою для переосмислення виступає культурна інформація й конотації, які, зазнавши з боку суспільства емотивної оцінки, закріплюються в семантичній структурі етнонімів у вигляді індивідуальних сем.
Отже, культурний компонент у фразеологічних одиницях може бути виражений іменником, прикметником, прийменником, рідше дієсловом. З погляду лексики це передусім реалії, діалектні слова, слова іншомовного
Загальні висновки
Література
Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.