Меню сайту

Нові користувачі
makarenko22
Користувачі
24.01.2021
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Оцініть цей сайт


аватар
Височин Марія Анатоліївна

Рейтинг: 10
аватар
Роман

Рейтинг: 10
аватар
Маріанна-Оксана

Рейтинг: 10
Грацонь Ірина Олександрівна

Рейтинг: 12
аватар
Любов Олександрівна

Рейтинг: 10
Наталія Вікторівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Українська мова серед інших слов'янських мов


Курсова
K-25830

ЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………………………………..…3
РОЗДІЛ І. Класифікація слов’янських мов………………………………............6
1.1.Східна Підгрупа (східнослов’янська).…………………………………….....6
1.2. Західна Підгрупа (західнослов’янська)……. …………………………........10
1.3. Південна Підгрупа (південнослов’янська) ……………………………....…11
РОЗДІЛ ІІ. Українська мова в колі слов’янських мов……………………….....14
РОЗДІЛ ІІІ. Місце української мови серед інших слов’янських мов…….........18
3.1.Фонетичний рівень……………………………………..………….………….19
3.2. Морфологічний рівень…………………………………………………….…20
ВИСНОВКИ………………………...………………………….…………….……24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………….….…….……..27

ВСТУП

Мова — одне із найбільших культурно-духовних надбань етносу, оскільки в ній акумулюється його знання про навколишній світ і про себе. . Тому і називається це надбання рідна мова. Рідна, як мати, як Батьківщина, як усе найдорожче серцю. До того ж вона — найголовніша з визначальних прикмет етнічної спільності, тому з'ясувати походження конкретного народу неможливо без дослідження історії його мови. При цьому мається на увазі мова як сукупність певної звукової, граматичної, лексичної та інших систем у їхніх територіальних виявах, а також наддіалектна (надтериторіальна) літературно-писемна мова. Літературно-писемна мова, як правило, хронологічно пізніша від розмовної.
Наша мовна традиція сягає докняжих часів, а в період Київської Русі наше слово сягнуло державного творення: було відкрите не лише для близьких сусідів, а й для найвіддаленіших земель, збагачувалось іншими мовами і збагачувало їх.
Найбільший скарб народу – це його мова. Саме мова, яка віками, тисячоліттями складалася, шліфувалася на землі предків, передавалася з покоління в покоління, дедалі точніше і повніше відображаючи душу народу й водночас формуючи її. Досвід людства упродовж тисячоліть переконливо доводить, що мова об’єднує народи в нації й змінює державу. Занепадає мова – зникає і нація. Коли ж мова стає авторитетною, перспективною, необхідною і вживається насамперед національною елітою – сильною і високорозвиненою стає як нація так і держава.
Мова й школа, мова й наука, мова й церква, мова й театр, мова й державне врядування, мова й армія – сфери, де українська мова то утверджувалась, то відступала під тиском імперської політики. Нараховують 22 заборони української мови, 8 з них – у радянський час.

4

Поглянути на історію свого краю, збагнути роль рідної мови в утвердженні української державності дають змогу писемні документи, праці істориків, етнографів, громадських діячів та лінгвістів.
Ще донедавна панувала офіційна й непорушна доктрина про давньоруську народність й спільну для всіх слов’ян мову, внаслідок розпаду яких в епоху феодальної роздрібненості нібито утворилися, не раніше XIVст., три східноднослов,янські народи та їхні мови. На противагу цьому вчені української діаспори дотримувались концепції М. Грушевського щодо витоків української народності безпосередньо з правослов,янського періоду, тобто з середини І тисячоліття н.е.
Українська мова була ще до того, як українські князі (починаючи від Аскольда та Діра) почали об’єднувати руські землі.
Жодна говірка, говір, діалект, наріччя, мова не виникають раптово чи в якийсь короткий часовий проміжок. Вони є результатами тривалих творчих процесів, зумовлених внутрішніми та зовнішніми чинниками, які нерідко виступають разом.
Усі слов’янські мови генетично споріднені, бо мають спільне дже¬рело — праслов’янську (спільнослов’янську) мову і виникли на ос¬нові її діалектних відгалужень. Сучасні слов'янські мови утворюють три виразні підгрупи про які і йтиме мова в даному дослідженні.
Актуальність данної теми полягає в тому, що будь-якому філологу потрібно знати, чим саме його рідна мова є особливою, в чому її унікальність, чим вона відрізняється від інших близьких їй мов, а також необхідно знати історію розвитку мови.
Об’єктом курсової рооти виступають слов’янські мови.
Предметом даного наукового дослідження є українська мова.
Мета: дослідити, яке місце української мови серед інших слов’янських мов.

5

Завдання: поглинутись в історію; проаналізувати слов’янські мови, класифікувати їх; вияснити, яке місце української мови серед інших близьких їй мов та розглянути її в колі слов’янських мов; простежити процес
формування поглядів на спорідненість слов’янських мов, з’ясувати сучасний стан розробки цього питання.
У роботі використано метод аналізу (на основі вибраної літератури), дескриптивний метод (опис через слова-дескриптори), діахронічний метод (аналіз певних відрізків часу), порівняльно-історичний метод та інші.
Курсова робота має типову структуру: вступ, три розділи, висновки та список використаної літератури.
У вступі визначено мету, завдання, метод аналізу та подається коротка інформація про обрану тему.
У розділі І аналізуються слов’янсьі мови та наведена загальноприйнята класифікація слов’янських мов.
Розділ ІІ присвячено українській мові в колі інших слов’янських мов, тобто що в неї спільного чи відмінного з іншими мовами, які їй близькі завдяки історичному розвитку.
Завершують курсову роботу висновки.
Список використаної літератури містить 19 джерел.
У роботі використані праці таких науковців, як: О.І. Бондар, Ю.О. Карпенко, В.В. Лучик, Смаль-Столицький, В.Д. Аракин, Б.О. Ткаченко, В.В. Русанівський, М.Ф. Бондренко, К. Нікчимов, Є. Тимченко та інші.
Ціна

340

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.