Меню сайту

Нові користувачі
makarenko22
Користувачі
24.01.2021
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Скільки буде 2+2 x 2=


Ильчишина Ирина Викторовна

Рейтинг: 16
аватар
Панишева Л. Ф.

Рейтинг: 10
аватар
Васюк Тетяна Борисівна

Рейтинг: 10
аватар
Середа Олена Володимирівна

Рейтинг: 10
Романенко Маргарита Андріївна

Рейтинг: 10
аватар
Гусак Віктор Васильович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Економічне обгрунтування маркетингових заходів по підвищенню конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі КП пивзаводу «Богдан»)


Дипломна
K-16513

Вступ
1 Конкурентоспроможність підприємства - найважливіша характеристика підприємства в ринкових умовах
1.1 Поняття конкурентоспроможності підприємства та фактори, що її визначають
1.2 Аналіз та оцінка конкурентоспроможності підприємства
1.3 Планування маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності підприємства
2 Загальна характеристика підприємства, особливості його господарчої та організаційно-економічної діяльності
2.1 Організаційні особливості КП пивзаводу «Богдан»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності, технологічні процеси
2.2 Аналіз показників економічної діяльності
2.3 Аналіз факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства
2.4 Конкурентний статус КП пивзаводу «Богдан»
3 Планування маркетингових заходів на КП пивзаводу «Богдан»
3.1 Постановка цілей КП пивзаводу «Богдан»
3.2 Маркетингова стратегія підвищення конкурентоспроможності КП пивзаводу «Богдан»
3.3 Обгрунтування ефективності маркетингових заходів для
підвищення конкурентоспроможності КП пивзаводу «Богдан»
Висновки
Список використаної літератури

В процесі розробки даної роботи було розкрите поняття конкурентоспроможності підприємства, розглянуті різні методи її аналізу та оцінки, глибше розкритий один з цих методів - оцінка позиції підприємства в конкуренції за методикою І.Ансоффа. Детальне описання проведення маркетингового планування: аналіз зовнішнього середовища підприємства, дослідження споживачів, сегментація ринку, дослідження конкурентів; визначення головних цілей та завдань розвитку підприємства, маркетингова стратегія підприємства проникнення і завоювання ринку, з розкриттям всіх пунктів маркетинг-плану: товарної політики, цінової політики, збутової політики, просування товару на ринок, організації сервісу.
В даній роботі були розглянуті організаційні особливості КП пивзаводу «Богдан»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності, технологічні процеси. Проведений аналіз показників економічної діяльності, факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства, проаналізована діяльність підприємства у сфері маркетингу, визначений конкурентний статус КП «Богдан» на ринку пива в місті та Черкаській області.
Проведено планування маркетингових заходів на КП «Богдан» для підвищення конкурентоспроможності, за рахунок чого підвищилася його конкурентна позиція в такій СЗГ як виробництво пива на ринку міста та області. На основі проведеного аналізу на підприємстві було розроблено комплекс маркетинг-мікс:
• товарна політика - КП «Богдан» збирається поповнити асортимент випускаємої продукції. Розробивши товарну політику підприємство отримає ті недостатні фактори, що дозволять за існуючих умов завоювати прихильність покупців, а отже отримати прибутки за рахунок задоволення їх потреб.
• збутова політика - підприємством повинно організувати власну торгівельну мережу для підвищення обсягів збуту та ефективнішого продажу товару. Планове завдання - завоювання місцевого ринку. Запропоновано відкрити роздрібні та оптові магазини в м. Черкаси та області, знайти оптових покупців шляхом розміщення детальної інформації про товари та умови їх купівлі в різноманітних довідниках.
• цінова політика - запропоновано встановити стандартні ціни, впровадити стратегію неокруглених цін, які роблять враження, що це знижені ціни, або що підприємство встановлює ціни на мінімально можливому рівні, підприємство повинно захопити цінове лідерство, це можна зробити рекламуючи та продаючи продукцію з товарного асортименту по ціні, що забезпечує долю прибутку нижчу звичайної (так можна зацікавити споживача всією асортиментною групою, і він буде купувати продукти по звичайних цінах разом з товарами по вищих цінах, які приваблюють його до магазину чи вітрини виробника), для нових товарів найвигідніше застосувати стратегію «зняття вершків». Для збільшення обсягу збуту пропонується використовувати цінову стратегію проникнення (низька ціна призначена для захвату ринку).
• політика просування - основним завданням просування продукції КП «Богдан» є підвищення обсягу збуту і завоювання більшої частки ринку шляхом поліпшення попиту. Підприємству слід використовувати такі засоби реклами: преса, щитова реклама, телереклама. Треба добитись того, щоб оригінальний силует упаковки легко впізнавався споживачем та асоціювався з якістю, неповторністю, невисокою ціною, що дозволить рекламувати під цим силуетом саме підприємство і всю іншу продукцію. Важливе місце в процесі просування повинна зайняти політика ФОПСТИЗ.
В даній роботі проведено обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності КП «Богдан».
Ціна

45

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.