Меню сайту

Нові користувачі
Фа
Користувачі
12.04.2021
sph
Автори робіт
30.03.2021
Valeriii
Автори робіт
29.03.2021
KateVB
Користувачі
24.03.2021
Nataliia
Користувачі
24.03.2021
Оцініть цей сайт


аватар
Тихонова Марина Борисовна

Рейтинг: 10
Романенко Маргарита Андріївна

Рейтинг: 10
Крілик Юлія Андріївна

Рейтинг: 27
Маловичко Ірина Сергіївна

Рейтинг: 16
Ильчишина Ирина Викторовна

Рейтинг: 16
Верейкін Михайло Олександрович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Оцінка маркетингового середовища підприємства


Дипломна
K-16515

Вступ
Глава і: “ринок послуг”
1.1. Формування ринку послуг
1.2. Ринок послуг і його особливості
Глава іі: “комплекс маркетингу в сфері послуг”
2.1. Комплекс послуг
2.1.1. Асортиментна політика у сфері послуг
2.1.2. Характеристики послуг
2.2 Конкуренція та конкурентоспроможність послуг
2.2.1. Конкуренція на ринку послуг
2.2.2. Конкурентні стратегії на ринку послуг
2.3. Цінова політика в маркетингу послуг
2.3.1. Цінові системи ринку послуг
2.3.2 Формування ціни на послугу
2.4. Комунікативна політика
2.4.1. Рекламна діяльність у системі маркетингу
Визначення реклами
2.5. Політика розподілу товарів (послуг)
Розробка комплексу маркетингу в
Пп «юридична фірма «ор-дана»
Загальні висновки

В останні роки суттєво розширилася сфера застосування маркетингу, зараз він широко використовується і підприємствами сфери послуг.
По мірі того як в розвинених країнах розширюється доля ринку послуг, маркетологи повинні більше знати про маркетинг послуг. Послуга – це діяльність чи благо, яку одна сторона може надати іншій. Вона по суті своїй неосяжна і не стає нічиєю власністю. Послуги неосяжні, процес їх виробництва і споживання неможливо розділити, їх якість непостійна і вони не довгострокові. Кожна характеристика представляє собою певну проблему і потребує певних мір для її рішення. Маркетологи повинні зробити послугу більш осяжною; підвищити виробництво праці людей, які надають послуги, які невід’ємні від своїх товарів; стандартизувати якість і звести до мінімуму його змінність; з огляду на неможливість зберігання послуги, вони повинні синхрозувати попит і пропозицію.
Стратегія маркетингу послуг повинна включати в себе не тільки зовнішній, але і внутрішній маркетинг для мотивування працівників. Щоб домогтися успіху, маркетологи послуг повинні створювати конкурентну диференціацію, надавати високу якість послуг і знаходити засоби підвищення виробництва.
Людство вступило в двадцять перше століття. Що ж може очікувати сферу послуг в найближчому майбутньому ?
На зміну індустріальному суспільству прийшла інформаційна економіка, яка широко проникає у всі аспекти життя і значно змінює їх.
Сьогодні більше 100 млн. Чоловік користуються послугами Інтернет, отримуючи інформацію з 1,5 млн. областей знання і діяльність. Процес купівлі та продажу товарів, як і послуг, стає автоматизованим і більш зручним. Ознайомившись з інформацією і порівняльною характеристикою товару чи послуги за допомогою комп’ютеру, споживач, не виходячи з дому, може обрати і замовити потрібний товар чи послугу. Продавцям стане легше знаходити потенційних покупців, а покупці зможуть легко обрати найкращий товар (послугу) і найкращого продавця. Час і відстань тепер не будуть мати принципового значення. Ринки послуг та їх діячі будуть працювати, опираючись на зовсім інші принципи. Тепер багатьом компаніям зовсім не потрібна займати багато місця. Вони можуть бути віртуальними і знаходитись повсюди.
Як же повинен розвиватися в цих умовах маркетинг послуг?
Він повинен бути населений на облік змін, активно реагувати на нові вивезення ринку і умови існування фірми, сприйматися не як діяльність по збуту, а як сучасна управлінська концепція. Піклуючись про отримання своєї частки прибутку, компанія повинна намагатися максимально задовольнити потреби споживачів. Сьогодні важливо усвідомити, що маркетинговий комплекс – це не просто товар, ціна, розподіл та просування. Для клієнта – це відповідно корисність, цінність, доступність та інформованість. Важливо вдосконалювати зв’язки між продавцем та споживачем, здійснюючи різні форми партнерства між ними: учасник домовленості, клієнт, прихильник, член клубу, співвласник і т. і.
Найбільшу значимість для споживачів в розвитку цього процесу займають питання підвищення корисності послуг, які надаються, та зниження витрат на їх придбання. При цьому важливо розробити комплекс переваг у вигляді розширення гарантій, збільшення строку післяпродажного обслуговування, швидкого виконання особистих замовлень та ін.
Особливе значення в сучасних умовах набуває маркетингове планування, яка включає правильну постановку, ціль та задачу, вибір стратегій, розробку заходів і контроль за їх виконанням.
Маркетинг – це мистецтво, каже Філіпп Котлер, і йому потрібно навчитися, так як він опирається на певні набори наукових методів. Маркетинг – це гра, яка навчає.
Непотрібно боятися помилок у виборі маркетингових рішень. На них потрібно навчатися, щоб потім прийняти більш розумне рішення. Здатність пристосуватися до умов ринку, які стрімко змінюються, включає в себе і вміння навчатися. Ряд компаній має в своїх штатах спеціалістів, які створюють систему навчання менеджерів, які дозволяють швидко освоюють нові методі і форми роботи з споживачами і дізнатися про діяльність конкурентів.
На закінчення хочеться згадати про можливості отримати найвищу нагоду країни, працюючи в сфері послуг. Такий прецедент існує: господар кафе Марселін Ліпп став кавалером ордену Почесного легіону за “найкращий літературний салон в Парижі”. Для цього потрібно було не так вже й багато: щоб культура рахувалась живим національний достаянием Франції, а сфера обслуговування була частиною цієї культури.
Використання маркетингу на ринку юридичних послуг, давно є саме собою розуміюче в країнах з розвитий ринковою економікою, вже повсюдно впроваджується й у нашій країні. Чесно кажучи, маркетингові засоби використовувалися в нас з дуже давніх пір, у тому числі й у радянський час, адже різні оголошення про прийом до вузів, поїздки представників вузів по містах, різноманітні підготовчі курси - це всі елементи маркетингу.
У цій роботі ми спробували дати хоча б саме загальне представлення про сучасний стан теорії маркетингу юридичних послуг.
Ціна

15

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.