Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Оцініть цей сайт


Алексеева Марина Николаевна

Рейтинг: 16
аватар
Гончарова Юлія Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Савка Роман Васильович

Рейтинг: 10
Халанчук Ірина Анатоліївна

Рейтинг: 13
аватар
Гордій Ірина Володимирівна

Рейтинг: 10
Анна Юрьевна

Рейтинг: 53.2

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Маркетингові дослідження підприємства


Курсова
K-16723

Вступ
1 Теоретичні засади маркетингових досліджень підприємства
1.1 Характеристика видів маркетингових досліджень
1.2 Аналіз схеми та призначення маркетингової інформаційної системи
1.3 Характеристика експертних систем у маркетинговій діяльності підприємства
1.4 Аналіз моделі поведінки споживачів
1.5 Характеристика методів маркетингових досліджень
1.6 Характеристика методів сегментування ринку
1.7 Характеристика методів дослідження конкурентів
2 Маркетингові дослідженя ТОВ «Новоком»
2.2 Організаційно – економічна характеристика підприємства
Розробка та реалізація методу сегментування
2.3 Розрахунок обсягу вибірки цільового сегменту ринку
2.4 Обґрунтування методу дослідження респондентів цільового ринку
2.5 Обґрунтування методу оцінки конкурентного стану
3 Розробка рекомендацій щодо покращення маркетингових досліджень підприємства
Висновок
Список літератури

В ході курсової роботи було розглянуто ряд теоретичних питань, а саме:
 характеристика видів маркетингових досліджень,
 аналіз схеми призначення маркетингової інформаційної системи, характеристика експертних систем у маркетинговій діяльності підприємства,
 аналіз моделі поведінки споживачів, характеристика методів маркетингового дослідження,
 характеристика методів сегментування ринку,
 характеристика методів дослідження конкурентів.
В ході виконання творчого розділу були визначені такі напрямки робіт:
1. розроблений та реалізований метод сегментування ринку споживачів який виділив чотири групи споживачів продукції ТОВ “Новоком”:
- індивідуальні споживачі (40%)
- будівельні організації (21%)
- бюджетні організації (17%)
- підприємці 22%.
2. розрахований обсяг вибірки цільового сегменту ринку який склав 74 компанії-споживачів при генеральній сукупності 900 потенційних компаній-споживачів.
3. обґрунтований метод дослідження респондентів цільового ринку ТОВ “Новоком”, розроблена анкета опитування споживачів віконно-дверної продукції.
4. обґрунтований метод оцінки конкурентного стану компанії.
5. розроблена та реалізована процедура дослідження цільового ринку компанії яка визначила споживчі переваги ТОВ “Новоком” та фірм конкурентів за критеріями якості, ціни, дизайну, терміну виготовлення товару, наданням додаткових послуг. Було виявлено, що основним критерієм придбання продукції для споживача є ціна (45%) опитуваних. Також дослідження цільового ринку показали, що серед основних конкурентів ТОВ “Новоком” значну частку (51%) займають „інші підприємства”, до яких відносяться приватні підприємці – виробники дверей та вікон з деревини (яких за даними Податкової адміністрації м. Черкаси нараховується більше 100).
6. розраховано конкурентоспроможність продукції ТОВ “Новоком” за такими видами продукції: двері (1,23), вікна (1,05), нестандартні меблі (1,17), інші види продукції (1,03), що показало вид продукції двері най конкурентоспроможним. Таким же чином було розраховано конкурентоспроможність підприємства в цілому, що показало ТОВ “Новоком” “ринковим-послідовником”.
7. розроблено кошторис витрат на реалізацію маркетингового аналізу ТОВ “Новоком” сума якого склала 5800 грн.
8. Надані рекомендації, щодо вдосконалення роботи ТОВ “Новоком”.
Перелік графічного матеріалу
Рис.1.1 Маркетингова інформаційна система
Рис.1.2 Структура експертної системи
Рис.1.3 Процес прийняття споживачем рішення про купівлю і чинники, що впливають на нього
Рис.1.4 Многокутник конкурентноздатності фірми
Рис. 2.1 Організаційна структура управління ТОВ “Новоком”
Таблиця 2.1 Техніко-економічні показники ТОВ «Новоком», тис. грн.
Таблиця 2.2 Загальна оцінка стану майна ТОВ «Новоком», тис. грн.
Таблиця 2.3 Аналіз фінансової стійкості ТОВ «Новоком»
Рис.2.2 Сегментування споживачів продукції ТОВ “Новоком”
Таблиця 3.1 План роботи з зовнішніми рекламними агентами
Таблиця 3.2 Визначення споживчих переваг
Рис. 3.1 Споживчі переваги при виготовленні дверей
Рис. 3.2 Аналіз виготовлення дверей за виробниками на Черкаському ринку
Таблиця 3.3 Результати розрахунків конкурентоспроможності продукції ТОВ “Новоком”
Таблиця 3. 4 Результати розрахунків загально фінансових коефіцієнтів на основі балансу ТОВ “Новоком” за звітний період
Таблиця 3.5 Кошторис витрат на реалізацію маркетингового аналізу ТОВ
Ціна

25

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.