Меню сайту

Нові користувачі
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Свєта
Користувачі
03.12.2020
Оцініть цей сайт


аватар
Николайчук Сергей Владимирович

Рейтинг: 10
Грацонь Ірина Олександрівна

Рейтинг: 12
Яремин Олександра Василівна

Рейтинг: 10
аватар
Жуковський Максим Ігорович

Рейтинг: 10
Покропивна Тетяна Миколаївна

Рейтинг: 24
Блажевич Юлія

Рейтинг: 16

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Розробка та впровадження маркетингової стратегії ТОВ «Ласунка»


Дипломна
K-24925

Зміст

Вступ
1 теоретичний розділ
1.1 Характеристика стратегічного планування на підприємстві
1.1.1 Умови та фактори визначаючі вибір стратегії
1.1.2 Зміст товарної стратегії
1.2 Стратегічне планування в товарній політиці
1.2.1 Адаптація структури для реалізації стратегії, орієнтованої на споживача
1.2.2 Зміст бізнес-плану підприємства
1.3 Конкурентна середа та тенденції її розвитку
2 аналітико-рекомендаційний розділ
2.1 Загальна характеристика ТОВ «Ласунка»
2.1.1 Історія створення підприємства
2.1.2 Загальна характеристика виробництва, технології та напрямів діяльності
2.2 Аналіз основних господарсько-економічних показників
Тов «ласунка»
2.2.1 Асортимент виготовляємої продукції
2.2.2 Аналіз товарної продукції, собівартості та рентабельності
2.3 Розробка стратегії маркетингу
2.3.1 Аналіз сильних і слабих сторін ТОВ «Ласунка»
2.3.2 Аналіз цільового продуктового ринку і вибір стратегії його охвату
2.3.2.1 Розробка стратегії сегментування ринку і виділення цільових сегментів
2.3.2.2 Позиціонування товару на обраному сегменті ринку
2.3.2.3 Вибір стратегії завоювання цільового продуктового ринку
2.3.3 План стратегічного маркетингу
2.3.4 Розрахунок показників ефективності діяльності
ТОВ «Ласунка» з урахуванням рекомендаційних пропозицій
Висновки
Перелік посилань
Додатки
Висновок

Проведене дослідження дозволяє нам зробити наступні висновки.

В основу розробки стратегічного плану лягає аналіз перспектив розвитку компанії при певних припущеннях про зміну зовнішнього середовища, у якій вона функціонує. Найважливішим елементом цього аналізу є визначення позицій компанії в конкурентній боротьбі за ринки збуту своєї продукції. На основі цього аналізу формуються цілі розвитку компанії й вибираються стратегії їхнього досягнення. Концепції стратегічного планування й маркетингу тісно зв'язані один з одним, крім того перспективний план маркетингової діяльності повинен бути складовою частиною стратегічного плану компанії.

Стратегічний маркетинг - це процес розробки стратегії, що враховує мінливість факторів зовнішнього середовища й спрямованої на підвищення ступеня задоволення потреб споживача. Стратегічний маркетинг спрямований не стільки на поліпшення таких показників, як обсяги продажів, скільки на підвищення ефективності роботи компанії в цілому. Ціль стратегічного маркетингу - створення виняткової споживчої цінності шляхом комбінування корпоративної й маркетингової стратегій у комплексну програму ринкової орієнтації компанії. Стратегічний маркетинг служить ланкою, що з'єднує компанію з її зовнішнім оточенням, і розглядає функцію маркетингу як фундаментальну основу діяльності компанії в цілому.

Товарна маркетингова політика підприємства передбачає управління товарною номенклатурою, товарним асортиментом, окремими товарами.

Управління товарною номенклатурою передбачає як модифікацію товарної номенклатури (створення нових або ліквідацію наявних асортиментних груп) так і модифікацію асортиментних груп.

Об’єктом нашого дослідження обрано ТОВ «Ласунка» яке займає одне з лідируючих позицій на ринку морозива.

Тенденції розвитку ринку свідчать що ринок морозива досить заповнений, і рівень конкуренції вже досить високий.

Сьогодні офіційно задекларували виробництво морозива близько 70 підприємств, при цьому на частку 14 найбільших компаній доводиться 83 % ринку.

Специфіка асортиментної політики на підприємствах, що виробляють морозиво, полягає в тому, що кожний завод, практично кожний сезон зобов'язаний пропонувати ринку щось нове. Можливо, цей продукт стане хітом тільки одного сезону або не стане, але, працюючи взагалі без новинок, підприємство ризикує поступитися своїми позиціями конкурентам. Тому багато вітчизняних виробників морозива щорічно обновляють свої прайс-листи на чверть. Причому багато виробників копіюють асортименти своїх конкурентів.

Разом зі зростаючою пропозицією й асортиментами, що розширюється, змінюється й структура попиту. Тепер попит формують не тільки діти, але й більш дорослі люди.

На сучасному ринку морозива дуже багато різних торговельних марок, але це не означає виборчу любов споживача до окремого виду мороженого конкретного виробника. Яскраво виражених брендів, властивих більшості «продовольчих» ринків, на вітчизняному ринку морозива поки немає.

Причина - сезонність, спосіб реалізації (найпоширеніший - коли у вітрині морозильної камери представлене морозиво декількох ТМ), порівняно невеликі рекламні бюджети виробників, а також великий портфель брендів, виведених на ринок однією компанією.

Курс великих виробників морозива, спрямований на широкомасштабні рекламні кампанії, зменшення асортиментів морозива, на думку операторів, дозволяє говорити про брендування продукції. Найбільш пізнавані ТМ, цілком здатні в майбутньому перетворитися в бренди - «Троянда», «Рудь», «Геркулес», «Ласунка». Фактично, поява брендів буде означати завершення консолідації ринку.

Проведений аналіз маркетингової діяльності на ТОВ «Ласунка» показав, що підприємство з такими ринковими позиціями та з таким потенціалом для подальшого розвитку повинно приділяти велику увагу веденню своєї маркетингової діяльності. Чим ефективнішою буде його маркетингова політика, тим міцніші позицій воно займатиме на ринку.

Сьогодні ТОВ «Ласунка» пропонує споживачеві більше 100 видів морозива. Серед них загальновідомі й визнані торговельні марки «Лев», «Стоп-Наркотик», «Сафарі», «Мексика» і безліч інших.

«Орієнтація на споживача» - це один з основних принципів, якого дотримується товариство, і робить все можливе, щоб не обманути очікування споживачів, постійно поліпшуючи якість і розширюючи асортимент продукції

Незважаючи на те, що ТОВ «Ласунка» займає сильні позиції на ринку морозива, постійно зростаюча конкуренція висуває свої вимоги до ведення діяльності. Значної уваги повинно приділятися організуванню ефективної маркетингової політики на підприємстві. Вона має бути чітко визначеною, що повинно бути закріплено документально.

Також повинна бути удосконалена технологія процесу прийняття управлінських рішень щодо маркетингової діяльності. Цим повинні займатися кваліфіковані фахівці, що, як було виявлено, потребує створення спеціалізованої служби маркетингу.

Для зміцнення конкурентної позиції ТОВ «Ласунка» було запропоновано конкретні заходи щодо розробки та реалізації маркетингової стратегії підприємства, виділені найбільш привабливі сегменти ринку та цільові групи споживачів, запропоновані шляхи позиціонування товарів підприємства. Розроблені заходи мають стати великим кроком на шляху зміцнення позицій ТОВ «Ласунка» на вітчизняному ринку морозива, а також заняття більш міцних позицій на зарубіжному ринку.
Ціна

500

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.