Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Брагіна Катерина Ігорівна

Рейтинг: 10
аватар
Когут Олег Богданович

Рейтинг: 16
аватар
Вараксіна Ольга Михайлівна

Рейтинг: 10
аватар
Ирина Сергеевна

Рейтинг: 10
Тимошенко Яніна Анатоліївна

Рейтинг: 10
аватар
Козяр Анастасія Анатоліївна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Управління системою маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Компанія «Юнівест Маркетинг»


Дипломна
K-24933

Зміст

Стор
Анотація
Вступ
Розділ 1. Методологічні підходи до організації та управляння системою маркетингової діяльності на підприємстві
1.1. Концепції управління маркетингом
1.2. Стратегічне планування маркетингу
1.3. Маркетинговий аналіз і аудит
1.4. Процес управління маркетингом
1.5. Контроль за здійсненням маркетингових заходів
Розділ 2. Техніко-економічна характеристика тов «компанія «юнівест маркетинг»
Розділ 3. Дослідження й аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства
3.1. Аналіз факторів макросередовища підприємства
3.2. Аналіз факторів мікросередовища
3.3. SWOT-аналіз
3.4. Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії
Розділ 4. Розробка заходів щодо удосконалення управління системою маркетингової діяльності і розрахунок їхнього впливу на виробничо-господарську діяльність компанії
4.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю компанії «Юнівест Маркетинг»
4.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю
4.2.1. Формування єдиної служби маркетингу
4.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру
4.2.3. Рекламна кампанія в спеціалізованих виданнях
Висновки
Література
Додаток а
Висновок

Процес управління маркетинговою діяльністю на підприємстві почина-ється з визначення концепції управління маркетингом, що є обов'язковим скла-довим елементом місії компанії. Серед основних концепцій управління марке-тингом, які відомі у теперішній час, є наступні:

• концепція вдосконалення виробництва;

• концепція вдосконалювання товару;

• концепція інтенсифікації комерційних зусиль;

• концепція маркетингового підходу;

• концепція соціально-етичного маркетингу.

Приведені концепції управління маркетингом – це своєрідні історичні етапи, через які проходив еволюційний розвиток маркетингу в ринкових еко-номіках.

Аналогічний процес зміни відносини до маркетингової діяльності відбу-вається в даний час і на українських підприємствах. В остаточному підсумку, успіху доможуться ті компанії, що раніш інших зрозуміють необхідність і важ-ливість маркетингового підходу в організації власної діяльності.

Управління маркетинговою діяльністю, як будь-який процес управління, має наступні складові частини:

• маркетинговий аналіз і аудит;

• стратегічне і поточне планування;

• організація процесу управління маркетингом;

• контроль за здійсненням маркетингових заходів.

Маркетинговий аналіз і аудит – найважливіший складовий елемент про-цесу управління маркетинговою діяльністю, що постачає інформацію на всі етапи процесу управління і є деталізованим дослідженням внутрішнього та зов-нішнього середовища підприємства, його сильних і слабких сторін. Серед осно-вних інструментів маркетингового аналізу й аудиту варто назвати: техніко-економічний аналіз діяльності підприємства, аналіз макро- і мікросередовища підприємства, SWOT-аналіз, маркетингові дослідження ринку.

Інформація, отримана в результаті всебічного аналізу діяльності підпри-ємства, використовується на етапі формального планування. Компанії розроб-ляють три види планів: річний, довгостроковий і стратегічний.

Стратегічне планування є першою сходинкою в процесі планування і міс-тить у собі визначення місії компанії, формулювання цілей і задач, функціона-льні плани. Поступово процес стратегічного планування спускається до ліній-них підрозділів компанії та набуває характеру поточного планування.

Після закінчення процесу планування і визначення необхідних ресурсів підходить черга процесу організації маркетингової діяльності на підприємстві. Цей процес неможливий без чіткого визначення маркетингових функцій кож-ного підрозділу та єдиного центру управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Як правило, ця роль покладається на спеціальні маркетингові підрозділи, що організуються відповідно до цілей, задач і специфіки діяльності компанії.

Результати, отримані в результаті проведення маркетингових заходів, збираються й аналізуються спеціально призначеним маркетинговим контроле-ром. Це фахівець веде постійний процес зіставлення отриманих і запланованих результатів. На підставі зроблених їм висновків, маркетингова діяльність підда-ється перегляду й вдосконаленню.

У даній роботі організація управління маркетинговою діяльністю на під-приємстві піддана глибокому аналізу і перегляду.

На підставі методик експертного опитування і методу Делфі виконаний повний аналіз внутрішнього і зовнішнього маркетингового середовища підпри-ємства, результати якого представлені в таблицях 3.7 і 3.13. За допомогою ме-тоду SWOT-аналізу виявлені основні можливості і загрози, сильні і слабкі сто-рони компанії «Юнівест Маркетинг» (див. таблицю 3.14). Застосована методика дозволила визначити готовність компанії до реалізації маркетингової стратегії на підприємстві як «помірну».

Проведений аналіз дозволяє рекомендувати компанії «Юнівест Марке-тинг» організувати єдину службу маркетингу і провести перші маркетингові за-ходи: виготовлення і поширення безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру, а також рекламну компанію в спеціалізованих ви-даннях.

Реалізація зазначених заходів дозволить компанії одержати економічний ефект – зростання валового доходу на 1,42%, що складає 703,858 тис. грн. Слід зазначити, що весь приріст валового доходу від впровадження запропонованих заходів і частина власних ресурсів компанії, буде використано на створення єдиної служби маркетингу. Однак, на думку автора, найбільш істотним резуль-татом впровадження зазначених заходів варто вважати загальне зростання кон-курентоспроможності компанії, отримане як наслідок методично правильного підходу до організації маркетингової діяльності.
Ціна

300

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.