Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


аватар
Роман

Рейтинг: 10
аватар
Маценко Назар Вікторович

Рейтинг: 10
Черняк Катерина Василі

Рейтинг: 16
аватар
Володимирова Анна Александровна

Рейтинг: 10
аватар
Ірина Василівна

Рейтинг: 16
аватар
Комарницький Євген Євгенович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

План ревізії маркетингової діяльності «Віннер Імпортс Україна»


Реферат
K-931

ПЛАН РЕВІЗІЇ МАРКЕТИНГУ

Частина 1. Ревізія маркетингового середовища

Маркетингове макросередовище «Віннер Імпортс Україна» – фактори, якими компанія не може безпосередньо керувати, але які впливають на її маркетингову діяльність. До маркетингового макросередовища належать: економічне середовище, демографія, політичне середовище, НТП, культура, природне середовище.
Маркетингове мікросередовище «Віннер Імпортс Україна» – частина середовища, в якому компанія безпосередньо функціонує в процесі маркетингової діяльності. До складових мікросередовища належать: безпосередньо організація, постачальники, маркетингові посередники, споживачі, конкуренти, громадськість.
Розрізняють також керовані та некеровані фактори маркетингового середовища «Віннер».
Керовані фактори – ті фактори, якими компанія безпосередньо управляє, тобто формує, змінює, контролює їх. До них належать елементи маркетингового комплексу (товар, ціна, збут, просування) та фактори, пов’язані з процесом управління маркетингом (система управління маркетингом, організаційна структура маркетингу, кадри).
Некеровані фактори – ті фактори, на які компанія не може безпосередньо впливати. До них належать такі фактори, як економіка, політика, законодавство, демографія, культура, технологія, екологія.
До зовнішніх факторів, які впливають на діяльність організації, відносяться фактори, що генеруються макрооточенням (політика, економіка, суспільство, екологія, випадок) та безпосереднім оточенням компанії (конкуренти, постачальники, споживачі, кредитори, ринок робочої сили).
До внутрішніх відносяться ті фактори, які залежать від компанії (компанія, стратегічний потенціал, маркетингова служба).

Аналіз факторів маркетингового мікросередовища.
Компанія:
Місія: Бути провідним імпортером та дистриб'ютором автомобільної продукції в Україні через відмінний маркетинг та надання найкращих послуг дилерам. Компанія досягає цього, постійно покращуючи якість команди, збільшуючи свою частку ринку та прибутковість.
Цінності:
1. Професіоналізм в усіх стосунках з дилерами, внутрішніми клієнтами, постачальниками та споживачами.
2. Постійне вдосконалення та інновації як основа для дії.
3. Довіра до наших людей та створення корпоративної культури, в якій вони вповноважені відповідально реалізовувати свій творчий потенціал.
4. Прибутковість компанії як вимір нашої ефективності та як засіб для зростання...
Ціна

35

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.