Меню сайту

Нові користувачі
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Анжеліка09092002
Користувачі
28.02.2024
Анюта____________________
Користувачі
22.02.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


Лось Валерій Володимирович

Рейтинг: 16
Стороженко Андрій Юрійович

Рейтинг: 16
Алексеева Марина Николаевна

Рейтинг: 16
аватар
Антоненко Светлана Васильевна

Рейтинг: 10
аватар
Гуштан Іванна Юріївна

Рейтинг: 10
Коренівська Валентина Василівна

Рейтинг: 11

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Стратегічний менеджмент розвитку на підприємстві


Курсова
K-16697

Вступ
1. Стратегічний менеджмент розвитку підприємства в умовах ринку
1.1. Принципи і методологічні основи стратегічного менеджменту підприємства
1.2. Аналіз методів стратегічного менеджменту підприємства
2. Практичні засади аналізу стратегічного менеджменту підприємства – ат тк “ват-прилуки”
2.1. Організаційно - економічна характеристика підприємства АТ ТК "ВАТ-ПРИЛУКИ"
2.2. Організація стратегічного менеджменту на підприємстві
3. Шляхи вдосконалення оранізації стратегічного менеджменту на підприємстві
Висновок
Література

Колектив компанії “ВАТ-Прилуки” добре розуміє, що головна ціль кожного виробництва є задоволення попиту споживачів, а працювати доводиться в умовах все більш активної конкуренції – висока якість, продуктивність та збільшення обсягу продукції – це компоненти, без яких досягнення такої цілі було б неможливим.
Підприємство працює в стабільній ситуації та виробляє товар для сталого ринку. Розроблений план направлений на зростання обсягів виробництва та пошуки шляхів зниження його витрат.
Постійно розглядаються заходи щодо модернізації продукції, що виробляється, ведеться праця над освоєнням міжнародних марок сигарет.
Компанією постійно проводиться робота по модернізації обладнання фабрики, впровадженню нових технологічних процесів, що дозволило значно покращити якість сигарет, а також значно покращилися умови праці працюючих.
Стратегія попередніх років для компанії характеризувалася закладанням основ сучасного сигаретного виробництва – впровадженням нових якісних марок місцевого виробництва та організації розвинутої торговельної мережі. Компанією вже збудована платформа для наступного кроку стратегії – початку і подальшому розвитку виробництва міжнародних марок сигарет в місцевих умовах.
Успіх кожного виробництва в умовах ринкової економіки залежить не тільки від факторів виробництва, що забезпечують випуск якісної продукції, при оптимальному рівні затрат але і, в значній мірі, від ефективної стратегії маркетингу та збуту.
Основні напрямки стратегії по маркетингу, це утримання та зміцнення своїх позицій по місцевих марках на ринку України, впровадження діяльності з маркетингу по міжнародних марках, проведення досліджень в Україні для вивчення оточення, яке впливає на збут продукції.
Добре розроблена стратегія допомагає компанії зростати, завойовувати нові позиції на ринку, розробляти перспективні плани свого розвитку, формувати виробництво нових товарів та обирати шляхи їх реалізації.
Стратегічний план не є сталим документом, тому він постійно може поновлюватися, тобто до нього будуть вноситься зміни, обумовлені змінами, що будуть відбуватися на підприємстві, змінами на ринку і в економіці в цілому.
Пропозиції.
1. Так як основою виробництва продукції слугує сировина та матеріали, які в загальній сумі витрат на виробництво складають відповідно 40 і 23%, необхідно впровадити на виробництві системи контролю за вагою сигарет. Затрати на придбання та установку цієї системи окупляться за рахунок економії сировини, а головне оціняться споживачами.
2. З метою скорочення відходів тютюну в вигляді жилки, при існуючій технології добавки поворотної жилки в процес, необхідно змінити технологію, тобто закупити лінію по попередній переробці тютюнової поворотної жилки. Зниження витрат дасть економію в розрахунку на рік приблизно 100 тон тютюну на суму 275,8 тис. доларів. вартість лінії по попередній переробці тютюнової жилки складає біля 170-180 тис. доларів. Очевидно, що ці затрати швидко компенсуються.
3. Аналіз показує, що недостатньо проводиться робота по вивченню показників діяльності, цілей і стратегій конкурентів, тобто по виявленню слабких і сильних сторін діяльності конкурентів. Дослідження перспектив стратегії конкурентів дозволяють виявити своєчасно потенційно небезпечних конкурентів.
Перелік графічного матеріалу
Рис. 1.1. Основні етапи управління розвитком підприємства
Таблиця 2.1.Аналіз показників по реалізації продукції
Таблиця 2.2.Характеристика асортиментного випуску продукції
Таблиця 2.4 Обсяг продажу, млн. шт.
Таблиця 2.5 Виручка від реалізації сигарет по регіонам
Табл. 2.6 Основні конкуренти ВАТ „Прилуки”
Рис.2.1. Конкуренти підприємства по регіонам
Таблиця 3.1. Список відхилень фактичної реалізації тютюнових виробів 2005 року від прогнозних даних
Ціна

25

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3552
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3552
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.