Меню сайту

Нові користувачі
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Анжеліка09092002
Користувачі
28.02.2024
Анюта____________________
Користувачі
22.02.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Володимирова Анна Александровна

Рейтинг: 10
аватар
Михайло Сергійович Ткаченко

Рейтинг: 10
аватар
Жукова Вікторія Сергіївна

Рейтинг: 10
аватар
Негода Інна Іванівна

Рейтинг: 16
аватар
Ровенчук Віталій Вікторович

Рейтинг: 10
аватар
Вараксіна Ольга Михайлівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Менеджмент ЗЕД


Контрольна робота
K-17502

Вступ
Основна частина
1. Загальні відомості про підприємство
2. Комплексний аналіз менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
2.1 Аналіз зовнішньоекономічної діяльності (економічний, правовий, політичний, культурний)
2.2 Аналіз зовнішніх ринків та конкуренції (чинники конкуренції в галузі та проблеми просування на зовнішній ринок)
2.3 Функціональний аналіз менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
3. Пропозиції щодо вдосконалення механізму управління зовнішньоекономічною діяльністю суб’єкта господарювання
Висновки
Список використаних джерел
Додатки

Здійснення успішної комерційної діяльності на зовнішньому ринку так само як і на внутрішньому вимагає в першу чергу задоволення потреб покупця. Щоб досягти цієї мети та отримати бажаний прибуток підприємству необхідно по можливості максимально точно спрогнозувати величину попиту в часовій перспективі на товар чи послугу, яку воно пропонує для продажу.
Планування являється могутнім фактором організаційного розвитку підприємства. Воно створює основу для чіткої налагодженої роботи всіх структурних підрозділів, дозволяє розробити комплекс заходів і методів, що забезпечують впровадження в практику господарювання ринкових відносин.
Роль маркетингової діяльності для сучасного підприємства має особливе значення, бо від неї великою мірою залежить, чи отримає підприємство очікувані прибутки від реалізації товарів. Використання концепцій маркетингу і розробка стратегії конкуренції дозволяють підприємствам успішно обслуговувати своїх споживачів і підвищувати ефективність виробництва та реалізації продукції.
Місією маркетингу є досягнення необхідного рівня конкурентоспроможності як гарантії реалізації товару. Маркетингова товарна і цінова політика підприємства, комплекс заходів по формуванню попиту та стимулювання збуту, просуванню товарів до споживача є важливими системними чинниками, що здійснюють безпосередній влив на конкурентоспроможність продукції підприємства. Стратегія підвищення конкурентоспроможності та якості продукції підприємства забезпечує краще використання основних фондів, економію сировини, матеріалів та інших ресурсів, зростання ефективності інвестиційної діяльності.
План збуту продукції – це обсяг продукції і послуг, який визначається попитом у процесі дослідження ринку й буде реалізований у плановому році.
У будь-якому плані збуту, як правило, вказується кількість продукції кожного виду, а також робіт і послуг, які будуть реалізовані в запланованому періоді.
Досліджуване підприємство – ЗАТ «Завод нестандартного устаткування» потребує розробки спеціальних заходів, спрямованих на удосконалення маркетингової діяльності та підвищення конкурентоспроможності своїх виробів в умовах жорсткої конкуренції на іноземному ринку.
Проведений аналіз показав, що підприємство є рентабельним. Підприємство успішно здійснює господарську діяльність протягом останніх 3-х років, створює нові робочі місця та розширює обсяги виробництва товарної продукції (за 3 роки виробництво товарної продукції зросло на 1,4%). На підприємстві були досягнуті оптимальні показники фондомісткості і фондовіддачі, однак трудові ресурси використовувалися не повною мірою, про що свідчить недостатній рівень продуктивності праці.
Темпи зростання виробництва і реалізації продукції є недостатніми з огляду на сучасні вимоги конкурентного середовища, коли в галузі панують великі підприємства. Повільно оновлюються основні фонди, знижується оборотність активів, підприємство не залучає інвестиційні ресурси для свого розвитку – це негативні моменти його діяльності. Водночас, високий рівень рентабельності продажу та рентабельності капіталу свідчать про успішне управління підприємством та високу ефективність виробництва.
Ціна

45

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3552
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3552
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.