Меню сайту

Нові користувачі
Maryna
Користувачі
26.02.2021
teddy
Користувачі
24.02.2021
zhyton_1002
Автори робіт
22.02.2021
Moran
Автори робіт
22.02.2021
Max
Автори робіт
19.02.2021
Який курс найскладніший?


аватар
Марина

Рейтинг: 10
Бойченко Яна Олегівна

Рейтинг: 16
аватар
Месеча Алла Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Гуштан Іванна Юріївна

Рейтинг: 10
аватар
Нехаєнко Ліза Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Зубкович В'ячеслав Сергійович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Оцінка конкурентоспроможності виробництва макаронних виробів


Курсова
K-17826

Вступ
Розділ 1 Теоретичні аспекти конкурентоспроможності роботи підприємства
1.1. Економічна сутність конкурентоспроможності продукції
1.2. Види та значення оцінки конкурентоспроможності продукції
1.3. Методологія оцінки конкурентоспроможності продукції
Розділ 2 Економічна характеристика харчової галузі (підгалузь виробництва макаронних виробів)
2.1. Загальна характеристика підгалузі
2.2. Основні показники динаміки виробництва і реалізації продукції в Україні
Розділ 3 Аналітична оцінка конкурентоспроможності харчової галузі (підгалузь виробництва макаронних виробів)
3.1. Оцінка конкурентоспроможності виробництва макаронних виробів на прикладі підприємства
3.2 Основні показники конкурентоспроможності виробництва макаронних виробів
3.3. Резерви підвищення конкурентоспроможності макаронних виробів
Висновки
Список літератури

1. Проведені теоретичні дослідження дали можливість визначити складність та багатоаспектність поняття „конкурентоспроможність”, уточнити його зміст як економічної категорії, розділивши поняття „конкурентоспроможність” і „рівень конкурентоспроможності”, що у подальшому дозволить використовувати їх щодо певного об’єкта, яким може бути продукт, підприємство, галузь, країна тощо.
Формування в країні конкурентного середовища передбачає досягнення конкурентоспроможності суб’єктами господарювання. Встановлено, що в умовах конкуренції відбувається перевірка сил і можливостей підприємств, ефективності виробничого потенціалу, їхніх управлінських структур. Саме конкуренція спонукає виробників до пошуку резервів зниження виробничих витрат, виробництва більш удосконаленої продукції та її швидкого оновлення. Конкретну ринкову позицію підприємства визначають його конкурентні переваги, тобто характеристики, які відсутні чи менш виражені у суперника.
2. За умов значної нестабільності та мінливості зовнішнього середовища підприємствам галузі слід проводити комплексні всебічний аналіз та визначення конкурентоспроможності з метою виявлення потенційних і реальних можливостей підприємства створювати та реалізовувати продукцію на внутрішньому та зовнішньому ринках. Завданнями комплексного визначення конкурентоспроможності підприємства є формування заходів щодо підвищення конкурентоспроможності, залучення у виробництво інвестиційних коштів, пошук і вибір підприємством партнерів для організації спільного виробництва певного виду продукту, вихід підприємства на нові ринки збуту тощо.
Залежно від ринкової ситуації, умов середовища функціонування, методів ведення конкурентної боротьби підприємство галузі обирає конкретний метод оцінювання рівня конкурентоспроможності.
3. Умови посилення конкуренції між вітчизняними товаровиробниками, тенденції зростання цін на всі види ресурсів обумовлюють необхідність пошуку нових шляхів підвищення конкурентоспроможності промислового виробництва. Основу підвищення конкурентоспроможності підприємства галузі, його сильної конкурентної позиції і здатності успішно працювати в жорстких ринкових умовах складає конкурентна стратегія.
4. Дослідження особливостей функціонування макаронної галузі харчової промисловості України дозволило констатувати різкий спад обсягів виробництва в період з 1990 р. по 2004 р. і зменшення частки макаронних виробів вітчизняних виробників у загальному обсязі їхнього споживання. Причинами такого явища є відсутність у більшості підприємств досвіду роботи в умовах ринку, зниження купівельної спроможності населення, зростання цін на енергоресурси, високі відсоткові ставки за кредити, збільшення імпорту макаронної продукції, відсутність ефективної державної політики щодо реформування харчової промисловості. У 2007-2009 рр. в макаронній галузі спостерігалось зростання обсягів виробництва продукції. Для збереження надбань економічного зростання необхідне обґрунтування ефективних напрямків підвищення конкурентоспроможності підприємств галузі.
5. Аналіз та визначення конкурентоспроможності підприємств галузі виконані з використанням концепції стратегічних груп. Формування останніх здійснювалось на основі двох підходів: за характеристиками ціна/якість продукції і потужність підприємства та підходу „від потреб”, що дозволило пов’язати аналіз галузі в цілому й оцінку положення кожного підприємства зокрема.
Ціна

50

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.