Меню сайту

Нові користувачі
studenthelper
Автори робіт
24.05.2020
Юля20
Користувачі
22.05.2020
Tass
Користувачі
13.05.2020
Victoria5678900
Автори робіт
29.02.2020
GAVGAVAV
Користувачі
04.02.2020
Який курс найскладніший?


аватар
Зубко Катерина

Рейтинг: 10
Романенко Маргарита Андріївна

Рейтинг: 10
аватар
Ровенчук Віталій Вікторович

Рейтинг: 10
аватар
Володимирова Анна Александровна

Рейтинг: 10
аватар
Николайчук Сергей Владимирович

Рейтинг: 10
Попп Наталія Олександрівна

Рейтинг: 13

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Менеджмент (Практикум)


Контрольна робота
K-27421

ТЕМА 1
1. Класика менеджменту містить приклади ємних висловів, які коротко характеризують суть менеджменту та його значення для бізнесу. Це, по суті, принципи ефективного менеджменту.
Ось певні приклади принципів діяльності американських фірм "Дженерал Моторс" і "ІВМ":
- "Керівник не може дозволити собі розкіш вчитися на помил­ках".
- "Ви можете клеїти дурня в чому завгодно і вам дадуть шанс виправитися. Проте, якщо ви хоча б трохи схалтурите в тому, що стосується управління людьми, то вам кінець. Тут все просто: або вищий рівень роботи, або нам доведеться розпрощатися".
- "Успіх нашого бізнесу тісно пов'язаний з обдарованістю та відданістю наших менеджерів.Прибуток тече туди, де є розум".
Питання: .
1. Чи погоджуєтеся ви з наведеними вище висловами?
2. Спробуйте сформулювати власну оригінальну інтерпрета­цію аналогічного вислову з врахуванням вітчизняної практики менеджменту.
2. Пан К. є співробітником відділу з продажу кип'ятильних тру­бок у великій торговій фірмі. Він уповноважений, якщо це необ­хідно, вказувати в переліку цін знижку до 16%. Стан доходів із-за сильного тиску конкурентів у цій галузі несприятливий: за повно­го використання ліміту знижок вдається покрити лише витрати. Пан К. після важких переговорів продає одному великому замов­нику партію кип'ятильних трубок на 20 тис. грн. з 15% знижкою. При цьому досягнутий скромний прибуток в 200 грн. Після поста­вки трубок від замовника приходить рекламація, оскільки частина трубок зігнута. Замовник вимагає відшкодувати збиток у 500 грн. за додаткові роботи. В противному випадку замовник погрожує по­вернути замовлення. Якщо надходить рекламація, п.К. має право відшкодувати збиток до 5 % від вартості контракту. Хоча його ліміт у даному випадку складає 850 грн., він не хотів би покривати збиток, оскільки збитки від замовлення складуть тоді 300 грн. З цими розрахунками він іде до свого керівника, але той відмовляє йому, посилаючись на те, що рішення з цього питання є справою п.К. П.К. залишається при думці, що діє відповідним чином, оскі­льки фірму потрібно оберігати від збитків, і не може зрозуміти, як його керівник може чинити так нерозсудливо.
Питання:
1. Чи правильно вчинив керівник, відмовившись розглядати це питання?
2. Чи порушив п. К. принцип відповідальності?
3. Ви на місці п.К. прийняли б чи відхилили пропозиції замовника?

ТЕМА 2
1. Сьогодні жодна організація не функціонує відокремлено від зовнішнього середовища. Умовно фактори зовнішнього середовища прийнято поділяти на прямої та непрямої дії. Перші без по­середньо впливають на діяльність організації і залежать від цієї діяльності. Другі впливають на організацію опосередковано, через певні механізми та взаємовідносини.
До факторів зовнішнього середовища належать наступні: конкуренти, стан економіки, стан техніки та технології, спожи­вачі, посередники, соціально-культурні чинники, система економіч­них відносин у державі, політичні обставини, постачальники, політичні та громадські організації, міжнародне оточення, законо­давство, науково-технічний прогрес, міжнародні події, особли­вості економічних відносин, акціонери тощо.
Завдання.
Згрупуйте перераховані чинники у дві колонки. До першої віднесіть фактори прямої дії зовнішнього середовища, до другої - фактори непрямої дії.
2. Практика менеджменту має чимало прикладів менеджерів які домагалися значних результатів в організації компаній та управління ними.
Одним з таких менеджерів є Лі Якокка. Керуючи автомобіле­будівною компанією "Форд", він багато в чому сприяв її процві­танню, однак у результаті був безпідставно звільнений власником цього підприємства Генрі Фордом, який заздрив авторитету Лі Якокки та не міг терпіти поряд з собою таку сильну особистість.
Лі Якокка хворобливо переживав своє звільнення і лише через деякий час, заспокоївшись, прийняв пропозицію керівництва компанії "Крайслер" очолити її.
Між тим фінансово-економічне становище цієї компанії було катастрофічним. "Крайслер" за всіма статтями поступався своїм основним конкурентам на автомобільному ринку США: фірмам "Дженерал Моторе" і "Форд".
Володіючи багатим досвідом, неабияким талантом, енергією та іншими притаманними сучасному менеджеру якостями, Лі Якокка прийнявся за, здавалося б, безнадійну справу.
Були проведені заходи з удосконалення системи управління виробництвом, пошуку необхідних фінансових засобів, посилення, взаємодії збутових служб компанії з виробничими підрозділами, запроваджений посилений контроль за роботою.
Лі Якокка встановив собі символічну заробітну плату в 1 долар аж до стабілізації положення компанії, яке в результаті через кілька місяців дійсно виправилося і "Крайслер" знову зайняла своє міцне становище на автомобільному ринку.
Питання:
1. У чому ви бачите заслугу Лі Якокка як менеджера в стабілізації положення компанії "Крайслер"?
2. Як можна оцінювати дії Лі Якокка з встановлення собі символічного рівня оплати праці:
- гарний жест;
- не досить виважене рішення;
- добре прорахований крок менеджера. Аргументуйте свої відповіді.
3. У галузі менеджменту особливу роль грає прийняття правиль­них управлінських рішень, оскільки від цього залежить успіх у бізнесі. На практиці зустрічаються наступні варіанти:
- керівник приймає рішення та повідомляє результат підлег­лим, якщо це необхідно;
- керівник приймає рішення та повідомляє, чому він його прийняв;
- керівник приймає рішення, але при цьому цікавиться думками підлеглих, зацікавлює їх проблемою, отримуючи таким чином можливість перевіряти рішення та у випадку необхідності вносити зміни;
- керівник приймає рішення та подає його групі на доробку;
- керівник викладає суть проблеми, запитує, які будуть пропо­зиції, і, вислуховуючи їх, приймає рішення;
- керівник викладає проблему та просить групу прийняти рішення, залишаючи за собою право вибору та затвердження варіанту;
- керівник викладає проблему та приймає рішення групи. Який із запропонованих варіантів Ви вважаєте найкращим?
Обґрунтуйте свою позицію.

ТЕМА 3
1. Джон Р.Рокфеллер одного разу відвідував один із своїх багато-чисельних заводів. Коли він зайшов до директора заводу в кабінет, той диктував лист. "Не буду йому заважати", - подумав Рокфеллер і став слухати диктовку. Коли директор закінчив, і секретарка вийшла із кімнати, Рокфеллер сказав:
- "Я повинен зараз же Вас розрахувати, так як Ви крадете мої гроші".
- Як ви можете таке твердити? - закричав обурений директор.
- Ви тільки що диктували лист, - відповів Рокфеллер, - що, без сумніву, міг би виконати хто-небудь із Ваших співробітників. Але той, хто одержує максимум 3000 доларів на рік. Ви одержуєте в 10 разів більше. Якщо Ви займаєтеся завданнями підлеглих, то, значить, погано виконуєте власні обов'язки. Тому гроші, які я Вам плачу, викидаються на вітер.
Питання
1. Як можна оцінити дії Р.Рокфелера? Відповідь обгрунтуйте.
2. Пан Анатолій відповідає у відділі закупівель металургійного заводу За своєчасне постачання залізної руди.
На заводі чекають надходження партії руди із Туреччини, яка в Іллічівську повинна перевантажитися на судно внутрішнього флоту. Проте рух судів морем та каналами дуже інтенсивний у даний час року через сильне заледеніння.
У п'ятницю ввечері пан Анатолій прослуховує повідомлення про погоду, де мова ведеться про майбутнє посилення морозів. Тобто потрібно розраховувати на подальшу затримку просування каналами, можливо, навіть на зупинку суден.
У суботу вранці він іде на завод і по телефону дає розпо­рядження про перехід фрахту із Іллічівська на дорожчий залізничний шлях.
Питання
1. Які альтернативні варіанти були у пана Анатолія?
2. Чи правильно він вчинив? Чи є його рішення ризикованим?
3. Чи перевищив пан Анатолій свої повноваження та чому?
4. Чи повинен він нести відповідальність, якщо його думки про зупинку судоходів були невиправданими?
5. Чи повинен був пан Анатолій узгоджувати своє рішення з керівництвом?
3. Ви - головний менеджер на великій фірмі з виробництва всесвітньо відомих цигарок. У фірми є численні фабрики в усьому світі. Вона досягла великого обсягу продажів. З'явилася можливість відкрити нову фабрику в одній з країн СНД і від Вас залежить - підписати контракт чи ні. З одного боку, будівництво фабрики створить нові робочі місця у регіоні, тим самим вирішиться актуальна проблема безробіття, з іншого - це принесе чималий прибуток Вашій фірмі. Проте Ви, займаючись виробництвом та продажем великих партій цигарок, до цього часу не були переконані в тому, що паління викликає рак. Нещодавно Вам до рук потрапив звіт про дослідження, в якому була підтверджена пряма залежність між палінням та онкологічними захворюваннями.
Питання
Яким буде Ваше рішення? Підпишете Ви новий контракт чи ні? Чому?
4. Ви - менеджер з маркетингу фірми, що виготовляє побутову техніку. Фірма за допомогою дорогих досліджень намагалась удосконалити один із товарів, а саме - пилосос. Пилосос, як і раніше, не іонізує повітря, хоча саме до цього результату прагнули дійти в результаті досліджень. Тому новий тип пилососу не став по-справжньому вдосконаленою новинкою. Ви знаєте, що поява надпису "Удосконалена новинка" на упаковці та в рекламі засобів масової інформації значно підвищить збут такого товару.
Питання
Яке рішення Ви приймете? Зробите такий надпис чи ні? Чому?

ТЕМА 4
1. Напередодні посадових зрушень до заступника директора звертається співробітник А. і вимагає підписання подання стосовно підвищення його по посаді, що відповідно супроводжуватиметься збільшенням посадового окладу. Він аргументує це незгодою продовження трудової діяльності на підприємстві, низькою заробітною платою. Водночас відношення до А. з боку керівника є негативним внаслідок його прямолінійності та схильності до неприхованої критики. Ситуаційна вправа ускладнюється іще й тим, що співробітник А. є досвідченим фахівцем і може звільнитися в період підготовки річних звітів, коли він є практично незамінним. Думка заступника директора не є вирішальною при розв’язанні кадрових питань, хоча за певного впливу може стати досить вагомою.
Завдання
1. Класифікуйте наведений конфлікт за усіма можливими ознаками.
2. Визначте основні структурні елементи конфлікту.
3. Запропонуйте та охарактеризуйте можливі дії учасників конфлікту.
4. Які заходи мали б бути вжиті керівником для прогнозування виникнення даного конфлікту?
2. Ви - менеджер фірми, що виготовляє програмні продукти для ПЕОМ. На одній із презентацій Ви знайомитеся з молодою жінкою (молодим чоловіком), яка (ий) нещодавно була (був) управляючим фірми - конкурента. З якихось причин вона(він) була (був) звільнена (ний) і тепер тримає образу на цю фірму. Ви можете взяти її (його) на роботу. В іншому випадку, можете просто пообіцяти взяти її (його) на роботу. Образа така сильна, що вона (він) із задоволенням розповість усі плани конкурента. Чи підете Ви на той чи інший крок ? Чому ?
3. В компанії “Pitney Bowes” проводяться збори за участю керівників компанії і робітників. Один із робітників звертається до голови правління зі словами: “Я хочу знати, чому я маю гнути спину, коли хлопець, що сидить поряд зі мною і увесь час розмовляє по телефону, має ті самі 4% надбавки за стаж, що і я?”
Таке запитання тут не виняток. Справа в тому, що в компанії була розроблена й успішно діє унікальна прграма зборів трудового колективу. На таких зборах кожен службовець має можливість прилюдно ставити питання керівництву або навіть піддавати критиці його економічну політику. Збори робітників схожі на збори пайовиків, коли ід керівництва вимагають звіт про стан справ фірми. Унікальність програми полягає в тому, що працівники можуть висловлювати свої претензії відкрито і побачити реакцію на свої зауваження.
В “Pitney Bowes” проводиться нарік понад 150 таких зборів. Витрачається на це близько мільйона доларів. Однак, вважають, що справа цього варта. Ця компанія по виробництву поштового обладнання – провідна в своїй галузі. Її керівництво спирається на творче ставлення своїх службовців до праці та на їх участь у прийнятті рішень.
Скарги та пропозиції службовців щодо різних проблем, які виникають через недогляд адміністрації допомагають зекономити мільйони доларів.
Питання:
1. Чи доцільно застосовувати на підприємстві програми залучення робітників до управління?
2. Чи бажали б Ви працювати в компанії, яка застосовує таку систему? Обгрунтуйте два варіанти: в першому випадку виступіть в ролі рядового працівника, в другому – керівника нижчої (середньої, вищої) ланки управління.
3. Чому деякі менеджери виступають проти використання програм залучення робітників до управління?
4. Чому деякі робітники виступають проти використання таких програм?
Відповіді обґрунтуйте.
Ціна

180

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2020 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.