Меню сайту

Нові користувачі
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Свєта
Користувачі
03.12.2020
Чи пишете ви самі роботи?


Рибак Микола Сергійович

Рейтинг: 10
Коренівська Валентина Василівна

Рейтинг: 11
аватар
Юлия Николаевна

Рейтинг: 10
аватар
Жукова Вікторія Сергіївна

Рейтинг: 10
аватар
Кузьменко Антоніна Михайлівна

Рейтинг: 25
аватар
Височин Марія Анатоліївна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

КГУ, варіант № 7, Основи менеджменту, №2661


Контрольна робота
K-9706

Ситуація 1

Компанія, яка виробляє промислове обладнання, повільно збільшувала обсяги виробництва, а після введення стратегії агресивного маркетингу обсяги збуту зросли втричі. За часів повільного росту відділ закупок складався з менеджера по закупівлі, який підпорядковувався віце-президенту, і трьох постачальників. Диспетчер та технічні працівники входили до відділу закупівель, але були підпорядковані продуктовому менеджеру. Інвентарний контроль не входив до числа функцій відділу закупівель і був обов'язком менеджера по продукту. В цілому на підприємстві діяла лінійно-функціональна структура управління. Крім росту обсягів виробництва значно розширився асортимент продукції, підприємство вийшло на нові ринки. Така структура не відповідає вимогам часу. Керівництвом було прийняте рішення розширити службу маркетингу. Трудомісткість задач складає: Z1 – 1800 годин, Z2 – 1800 годин, Z3 – 1500 годин, Z4 – 170 годин, Z5 – 780 годин, Z6 – 550, Z7 – 1550 годин, Z8 – 400 годин, Z9 – 850 годин. Крім того, зростання обсягів виробництва потребує змін не тільки однієї служби. При старих умовах кількість рівнів лінійного управління складало 3. Чисельність працюючих на підприємстві 1000 чоловік, норма керованості для нижчого рівня приймається 10, норма керованості вищого рівня 4, кількість змін 1.
Завдання:
1. Опишіть недоліки існуючої організаційної структури.
2. Обгрунтуйте чисельність нової служби на основі коефіцієнта повноти задач, якщо відомо що в службі працює 5 чоловік.
3. Розрахуйте зміни в лінійному управлінні.
4. За результатами розрахунків зробіть обґрунтовані висновки.

Ситуація 2

П'ятеро підприємливих людей вирішили відкрити власну справу, що пов'язана з виготовленням жіночої галантереї. За попередніми розрахунками проектна виробнича потужність складе 150 тис. сумок на рік. Вартість основних фондів підприємства 1000 тис. грн. Фондовіддача основних фондів 4,5. Тривалість одного оборогу обігових коштів – 28 дні. Середня оптова ціна одного виробу складе 69 грн.; змінні витрати на одиницю продукції будуть становити за прогнозами на рівні 60% від ціни підприємства. Постійні витрати на місяць складуть 5 500 грн. Прогнозуєма доля ринку підприємства становить 90 тис. сумок на рік.
Троє підприємців з 5-ти мають власні кошти по 280 тис. грн., які планують вкласти в спільну справу. Один підприємець може забезпечити майбутнє підприємство необхідним обладнанням, ще один – має багато цінних ідей щодо виготовлення нових моделей.
Завдання:
1.Яку юридичну форму Ви можете запропонувати підприємцям?
Опишіть послідовність етапів реєстрації підприємства.
2.Що потрібно врахувати при обґрунтуванні підприємства?
3.Обґрунтуйте доцільність створення підприємства.
4.Обґрунтуйте та проаналізуйте виконані розрахунки.

Ситуація 3

Компанія, яка виробляє промислове обладнання, повільно збільшувала обсяги виробництва, а після введення стратегії агресивного маркетингу обсяги збуту зросли втричі. В компанії виділено 5 підрозділів менеджери яких внесли вагомий вклад в посилення конкурентної позиції фірми на ринку. Звичайно оплата праці збільшувалась в відповідності до темпів її росту за минулий період. Але зараз прийнято рішення використати метод мотивації, побудований на теорії очікування. За аналізом виділено напрямки мотивації: просування по посадовій (А); відпустка (В); премія (П); подяка керівництва (С). На преміювання виділено додатково 16 тис. грн. спеціальна комісія оцінила в балах роботу підрозділів.

Заробітна плата за
період (t-2) Заробітна плата за
період (t-1) Бали Валентність
Вij
Вірогідність очікування Рij


А В П С А В П С
Менеджер відділу 1 160000 180000 21 6 4 5 4 0,4 0,3 0,5 0,3
Менеджер
відділу 2 75000 85000 17 6 4 5 4 0,4 0,3 0,5 0,3
Менеджер відділу 3 80000 95000 24 5 7 5 3 0,4 0,2 0,4 0,3
Менеджер відділу 4 90000 120000 20 4 2 7 6 0,3 0,2 0,4 0,1
Менеджер відділу 5 65000 85000 18 4 2 7 6 0,4 0,2 0,4 0,2

1. Які методи стимулювання праці використовуються на підприємстві?
2. З яких етапів на вашу думку повинен складатися процес стимулювання працівників?
3. Використовуючи дані таблиці визначити напрямки стимулювання та
заробітну плату менеджерів в наступному періоді (t).
4. За результатами розрахунків зробіть обґрунтовані висновки.

Ситуація 4

ЧП "Альфа" виробляє один вид продукції, попит на який за останні роки знижуєіься. За результатами діяльності останнього року діяльності фірми відомі наступні показники: обсяг реалізації 850 тис. грн., витрати умовно змінні – 165 тис. грн., умовно постійні витрати – 300 тис. грн., витрати на реалізацію 400 тис. грн. Фірма є сімейним підприємством, з надійними співробітниками. Перед керівництвом стоїть вибір однієї з альтернатив, що дозволить підвищити надійність функціонування фірми:
1) збільшити ціну виробу на 30%, що приведе до скорочення попиту на
нього на 20% при покращенні зовнішнього виду виробу: витрати на
упаковку кожного товару, які зараз складають 20% змінних витрат,
збільшаться в 2 рази;
2) зберегти початкову ціну реалізації і збільшити обсяг реалізації на 30%, при цьому розвернути рекламну компанію, яка обійдеться фірмі в 60 000
грн. на рік.
Завдання:
1.Зробіть необхідні розрахунки прибутків фірми по кожній з пропозицій.
2.Які заходи потрібно враховувати керівникам підприємства, коли попит на продукцію падає.
3.Який вплив на робітників компанії здійснить прийняття рішення керівництвом компанії.
4.Виконайте оцінку ризиковості функціонування такої юридичної форми як ЧП. Які її переваги та недоліки.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.