Меню сайту

Нові користувачі
makarenko22
Користувачі
24.01.2021
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Ти користуєшся WEBMONEY?


Мацюк Віталій Анатолійович

Рейтинг: 13
Голодрига Наталя Вікторівна

Рейтинг: 10
O. Norbert.

Рейтинг: 16
аватар
Гарус Марина Василівна

Рейтинг: 10
аватар
Миронець Олександр Іванович

Рейтинг: 10
аватар
Височин Марія Анатоліївна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Подієва комунікація у формуванні позитивної позиції Чехії на міжнародній арені


Дипломна
K-14450

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. МІЖНАРОДНИЙ ПОЗИТИВНИЙ ОБРАЗ КРАЇН 6
1.1. Теоретичні основи подієвої комунікації 6
1.2 Особливості подієвих комунікацій 15
1.3. Механізм використання подієвих комунікацій в міжнародних образах країн 23
РОЗДІЛ ІІ. 37
ОСОБЛИВОСТІ ПОДІЄВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПРИ ФОРМУВАННІ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЧЕСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ ТА УКРАЇНИ 37
2.1. Спеціальні події у світі, які формують позитивний імідж країн 37
2.2. Застосування спеціальних подій для міжнародної діяльності Чеської Республіки 46
2.3. Подієві комунікації у формуванні міжнародної позиції України 59
РОЗДІЛ ІІІ. СЦЕНАРІЇ ЗАСТОСУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ПОДІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ПОЗИЦІЇ ДЕРЖАВИ 72
3.1. Аналіз практики застосування подієвої комунікації 72
3.2. Шляхи вдосконалення застосування спеціальних подій 84
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………101
ДОДАТКИ………………………………………………………………………..106
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...119


ВСТУП

На сучасному етапі спеціалісти використовують подієву комунікацію, для створення нової, цікавої інформації, що може вплинути на суспільну свідомість, оскільки служби ПР не можуть задовольнятися лише спонтанними подіями, що відбуваються у їх країнах. Псевдоподії стають темою загальних розмов, вони у геометричній прогресії плодять інші псевдоподії.
Спеціальні події стають домінантою нашої свідомості тому, що їх стає дедалі більше і більше.
Подієва комунікація спрямована на зацікавлення, ефективність, привернення уваги до створеної події. Подієві комунікації характеризуються своєю особливістю, фіктивністю та продуманістю.
Подання іміджевих характеристик через вербальні канали комунікації передбачає широке застосування технології переконувального впливу (технології переконування), основу якої становить тривалий процес переконування цільової громадськості та впливу на неї.
Технологія є надзвичайно ефективною, оскільки відповідає принципам інформаційної відкритості та прозорості, орієнтації на досягнення взаєморозуміння та згоди, етичності й неприпустимості маніпулювання громадською думкою. Широкого застосування технологія переконувального впливу набула у вербальній комунікації, оскільки створення інформаційно-аналітичних текстів і повідомлень у контексті іміджевої комунікації суб’єкта політики передбачає застосування понятійно-логічної та емоційно-образної аргументації, в процесі якої обґрунтовується доцільність певного висунутого положення (тези), інакше кажучи, відбувається процес переконування.
Спеціальні події забезпечують високу якість охоплення цільових аудиторій, дозволяють притягати до рішення питань лідерів думок, прогнозувати можливе з’явлення непередбачуваних моментів і передбачають комплекс заходів по виходу з них, сприяють встановленню довірчого відношення до держави.
Подієва комунікація є одним із найскладніших засобів комунікації із суспільством, маючи комплексні, конкретний характер і потребуючи застосування найрізноманітніших прийомів, встановлення контактів й привернення уваги до створеної події, що і породжує проблематику даної теми.
Розвиток застосування подієвої комунікації перебуває у процесі активного використання й вдосконалення, де вагомий внесок відіграють відомі люди та ЗМІ, які є позитивним фактором для формування позиції держави. Актуальність даної теми зумовлюється тим, що спеціальні події стають одним із головних чинників створення позитивного образу для країни, оскільки подієва комунікація може надати користі, забезпечити хорошу репутацію, зацікавити.
Зокрема, правильне використання подієвої комунікації для формування позиції держави повинно забезпечити створення у світі інформаційного простору, сприятливого для політичного та соціально-економічного розвитку держави, її сприйняття міжнародним співтовариством як надійного, передбачуваного партнера, що неухильно дотримується принципів зміцнення демократичних засад суспільного життя. А в кожній країні, де, як правило, склалися певні історичні або політичні традиції, такі заходи, як подієва комунікація, набувають особливого забарвлення.
Гіпотеза даної теми полягає у важливому завданні створення подій, які зможуть проінформувати громадськість саме так, як це потрібно і сприятимуть для формування позитивного образу країни.
Мета дослідження: визначити вплив подієвої комунікації на формування позитивного образу країни.
Завдання дослідження:
- з’ясувати сутність та особливості подієвої комунікації й розглянути можливості та наслідки її використання для формування позиції держави;
- показати роль та місце спеціальних подій держави у структурі її міжнародного іміджу;
- дослідити досвід провідних країн світу у використанні подієвої комунікації для формування їх власного зовнішньополітичного іміджу;
- визначити особливості формування іміджу України та Чехії за допомогою спеціальних подій;
- проаналізувати практику застосування подієвої комунікації різними країнами світу;
- виділити шляхи вдосконалення застосування спеціальних подій.

Об’єкт дослідження: міжнародний образ країн.
Предмет дослідження: застосування подієвих комунікацій у формуванні позитивного міжнародного образу країн.
Методи дослідження: методологічну основу дипломної роботи склало застосування аналізів, які дали змогу комплексно та всебічно дослідити проблему використання подієвої комунікації для формування позиції держави. Зокрема, використано:
- Системний аналіз (показано риси спеціальних подій, типологію подієвої комунікації та нещодавні спеціальні події у світі);
- Контент-аналіз (досліджено застосування подієвої комунікації в Україні та Чехії);
- Математичне когнітування (визначено модель розвитку спеціальних подій у формуванні позиції образу країн).
- порівняльний аналіз (порівнюється і виокремлюється псевдоподія від реальної події);
- сходження від абстрактного до конкретного (досліджується специфіка створення спеціальної події).
Наукова новизна полягає у важливості дослідження чинника впливу подієвої комунікації на формування позиції образу країни. Недостатнє опрацювання і дослідження теми ПР-менами та політологами зумовлює наукову новизну цієї дипломної роботи. Матеріали дослідження використання спеціальних подій можуть бути використані для уточнення дефініцій «подієва комунікація» і «функції спеціальних подій» для здійснення аналізу впливу спеціальних подій на позицію держави на міжнародній арені. Матеріали також можуть бути використані у навчальному процесі викладання політологічних дисциплін, при формуванні державної політики, спрямованої на створення привабливого зовнішньополітичного іміджу держави.
Теоретична та практична цінність: Матеріали дослідження використання спеціальних подій можуть бути використані для уточнення дефініцій «подієва комунікація» і «функції спеціальних подій» для здійснення аналізу впливу спеціальних подій на позицію держави на міжнародній арені. Матеріали також можуть бути використані у навчальному процесі викладання політологічних дисциплін, при формуванні державної політики, спрямованої на створення привабливого зовнішньополітичного іміджу держави.
Стан наукової розробки теми: дослідженню подієвих комунікацій у формуванні позиції образу країни приділялась увага в роботах таких фахівців як: Тихомирова Є.Б., Маліновський Д., Почепцов Г., Зерницька О., Т. Довський та інших. Зокрема, Тихомирова Є.Б. докладно вивчила і проаналізувала сутність та функції подієвої комунікації. Маліновський Д. дослідив механізм використання подієвих комунікацій. Почепцов Г. визначив основні напрямки формування позиції України за допомогою спеціальних подій. Т. Довський обґрунтував вплив подієвої комунікації на міжнародний образ Чехії. Зерницька О. дослідила проблематику ефективності застосування спеціальних подій для створення позитивного образу держави.
Ціна

1000

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.