Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Фера Жанна Петрівна

Рейтинг: 10
аватар
Гусак Віктор Васильович

Рейтинг: 10
аватар
Руденко Максим Віталійович

Рейтинг: 10
Дубініна Яна Юріївна

Рейтинг: 119.2
аватар
Забава Мирослава Андріївна

Рейтинг: 10
Дяченко Вікторія Іванівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Особистість і колектив у психолого-педагогічній теорії і шкільній практиці.


Курсова
K-10269

Вступ.
Розділ І. Проблема особистості і колективу у психолого-педагогічній те-орії і шкільній практиці.
1.1. Дитячий виховний колектив, як основна змістовна форма цілісного навчально-виховного процесу, ядро виховної системи.
1.1.а. Суть, змістовна характеристика, структура дитячого виховного колективу.
1.1.б. Педагогічні функції, стадії і механізми становлення дитячого вихов-ного колективу
1.2. Моделі розвитку відносин між колективом та особистістю в почат-кових класах
1.3. Можливості використання впливу колективу на учнів початкових класів.
1.3.а. Принцип «паралельної дії» та шляхи його реалізації.
1.3.б. Педагогічне керування колективом учнів
Розділ ІІ. Дослідно-експерементальна робота.
2.1. Аналіз масово-педагогічного досвіду
2.2. Авторські пропозиції.
Висновки.
Список використаних джерел.

Вступ
Освіта XXI століття - це освіта, спрямована на розвиток особистості. її стрижень - розвивальна, культуротворча домінанта, виховання такої особистості, яка здатна до самоосвіти й само¬розвитку, може критично мислити і генерувати нові оригінальні ідеї, здатна реалізувати себе в умовах сучасного швидкоплинного світу.
Одним з найефективніших засобів виховання завжди було ви¬користання впливу на вихованців з боку групи, в якій вони постій¬но знаходяться. У XX столітті це явище стало предметом значної уваги психологічної та педагогічної науки, внаслідок чого з'явило¬ся чимало теоретичних моделей та практичних спроб їх реалізації.
У західній психології вивчення міжособистісних стосунків у групі посіло досить помітне місце серед психолого-педагогічних досліджень. Однією з най-більш відомих стала, наприклад, соціометрична концепція Д. Морено, яка стверджує фундамен¬тальну роль внутрігрупових стосунків у всій організації життя суспільства. У вітчизняній науці виховання у групі було особливо співзвучним колективістській доктрині і тому стало пріоритетним напрямом педагогічної технології.
Засновник теорії особистості {ін¬ша назва «теорія рис») Г.Оллпорт запропонував таке визначення цьо¬го поняття: особистість є індивіду¬ально своє-рідна, така, що форму¬ється впродовж життя, сукупність психофізіологічних систем — рис, якими визначаються притаманні для даної людини мислення і пове¬дінка.
Вихо¬вання морально стійких міжособистісних відносин школярів у колекти¬ві веде до духовного оздоровлення суспільства.
В процесі со¬ціалізації особистості важливого значення набуває утвердження принципів загальнолюдської мора¬лі: правди, любові, справедливості, патріотизму, доброти.
Підвищуються вимоги до особистості, ступеня її психологіч¬ної надійно-сті. Необхідно створити такі умови та форми впливу в про¬цесі соціалізації молодших школярів, завдяки яким можна активізувати творчі по¬тенції, закладені в кожному.
Актуальність вибраної теми полягає в тому, що протягом багатьох десятиріч питання про формування особистості учня через дію на колектив у вітчизняній педагогічній літературі майже не розглядалося. Вважалося, що особистість повинна безумовно підкорятися колективу. Зараз доводиться шукати нові, відповідні духу часу рішення, спираючись на глибинні філософські концепції людини і досвід світової педагогічної думки.
Функціонування дитячого виховного колективу як цілісної системи забез-печує активну дію найважливішого механізму формування особистості — виховних відносин. Питання про відносини колективу і особистості — одне з ключових, і в умовах демократизації виховання, дотримання прав і свобод людини воно набуває особливо важливої ролі.
Мета: повно і всебічно розглянути взаємовідносини особистості і колекти-ву, як цілісної системи в навчанні і вихованні молодших школярів.
Завдання:
 висвітлити проблеми особистості і колективу у психолого-педагогічній теорії і шкільній практиці;
 розглянути дитячий виховний колектив як ядро виховної системи;
 з’ясувати суть, змістовна характеристика, структура дитячого виховного колективу;
 описати педагогічні функції, стадії і механізми становлення дитячого виховного колективу;
 охарактеризувати моделі розвитку відносин між колективом та особистістю в початкових класах;
 показати можливості використання впливу колективу на учнів початкових класів;
 роз’яснити принцип «паралельної дії» та шляхи його реалізації;
 навести способи педагогічного керування колективом учнів;
 проаналізувати масово-педагогічний досвід;
 запропонувати авторські пропозиції.
Ціна

50 грн.

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.