Меню сайту

Нові користувачі
makarenko22
Користувачі
24.01.2021
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Чи пишете ви самі роботи?


Стороженко Андрій Юрійович

Рейтинг: 16
аватар
Попович Ірина Олександрівна

Рейтинг: 10
аватар
Зінченко Юлія Олександрівна

Рейтинг: 10
Анна Юрьевна

Рейтинг: 53.2
Рябовол Александра Юрьевна

Рейтинг: 10
аватар
Миронець Олександр Іванович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Навчально-виховна робота з обдарованими учнями


Курсова
K-15142

Зміст
Вступ
Розділ 1. Основні теоретичні підходи до визначення обдарованості
1.1. Розвиток вчення про обдарованість
1.2. Розвиток творчих здібностей дитини до народження
1.3. Фактори фізичного та психічного розвитку дитини, що впливають на її розвиток

Розділ 2. Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу особистості
2.1. Організація навчально-виховного процесу при роботі з обдарованими учнями
2.2. Диференціація та індивідуалізація навчально-виховного процесу
2.3. Проблеми навчання обдарованих дітей

Висновки
Список використаних джерел

Вступ
Актуальність теми дослідження. Зміна цінностей, яка відбувається в Україні, вимагає невідкладних перетворень практично у всіх сферах сучасного життя. Не стала винятком і освіта, недосконалість якої спонукає до створення таких навчальних закладів, які б виховували творчу особистість, здатну до діяльності у новій економічній ситуації, розвиваючи її обдарування, талант.
Головною особливістю змісту загальної освіти виступає поєднання базових знань і тих, які дозволяють обдарованому учню виконувати функції дослідника. Це обумовлює врахування при складанні навчальних програм принципів розвивального навчання, проблемності, формування практичних умінь, індивідуалізації, диференціації, науковості, доступності, наочності, активізації діяльності ліцеїстів. В основу навчання таких дітей має бути покладений індивідуально-особистісний підхід, який сприяє найбільш повній реалізації завдання творчого розвитку школярів з урахуванням різниці в їх інтелектуальній, емоційно-вольовій та дієво-практичній сферах.
Ефективним засобом, який покликаний стимулювати процес творчого зростання кожного обдарованого та здібного учня як суб’єкта виховання, є індивідуалізація та диференціація навчання, а також саморозвиток творчої особистості. Так, глибоке знання індивідуальних особливостей учня необхідне для вирішення двох завдань, взаємопов'язаних між собою:
1) індивідуалізації - підтримки і розвитку одиничного, особливого, своєрідного як потенціалу особистості;
2) соціалізації - адаптації у соціальному середовищі і самореалізації особистості в ньому.
Під диференціацією розуміють таку форму індивідуалізації, коли учні, схожі за певними індивідуальними особливостями, об'єднуються в групи для окремого навчання.
Об’єкт дослідження – психологічні особливості розвитку обдарованих та здібних учнів, а також роль навчально-виховного процесу при становленні їх особистості.
Предмет дослідження – значення соціального середовища у формуванні особистості учня; роль педагогів та сім’ї у формуванні здібностей обдарованих дітей.
Мета дослідження полягає у розкритті можливостей удосконалення процесу навчання та виховання обдарованих учнів загальноосвітніх закладів та визначення ролі соціуму у проведенні цього процесу.
Мета дослідження зумовила такі завдання:
– узагальнити та проаналізувати досвід педагогів-учених та методистів щодо визначення обдарованості учнів; систематизувати дібраний матеріал;
– визначити основні фактори впливу на формування здібностей школярів, наголосивши на її важливості в навчально-виховному процесі та сім’і;
– визначити особливості психології обдарованих дітей та важливість врахування їх під час навчання і виховання.
Під час дослідження нами було використано такі методи:
– метод систематизації й узагальнення наукових даних;
– метод спостереження;
– метод залучення передового педагогічного досвіду.
Проблему обдарованості свого часу досліджували Ф. Гальтон, Л. Терман, Б. Теплов, Н. Лейтес, Г. Костюк, В. Русалов, С. Дудін, Р. Семенова та інші. Серед учених, які приділяли особливу увагу питанням психолого-педагогічного обстеження дітей з підвищеним рівнем здібностей, є Л. Терлецька, Н. Настечко, С. Ренський та інші. Про розвиток творчих здібностей дитини із самого зачаття і до народження досліджено О. Кочергою. У світі прийнято вимірювати інтелектуальну обдарованість за результатами тестів Ф.Гальтона, А.Біне, Д.Векслера, Ф.Гудінафа, що позначається IQ (коефіцієнт інтелектуальності — саме поняття IQ введене ще в 1912 р. В.Штерном). Ці тести вимірюють загальний інтелект, так званий фактор, що є стійкою ознакою, яка не розвивається з віком і не піддається впливу середовища.
Ціна

300

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.