Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Матіяш Михайло Михайлович

Рейтинг: 10
аватар
Мирошниченко Юлія Олександрівна

Рейтинг: 10
аватар
Штогрін Роман Андрійович

Рейтинг: 10
аватар
Зубкович В'ячеслав Сергійович

Рейтинг: 10
аватар
Попович Ірина Олександрівна

Рейтинг: 10
аватар
Тихонова Марина Борисовна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

ПЕДАГОГІКА. Шпаргалки.


Шпаргалка
K-22919

1.Визначити предмет і завдання педагогіки,охарактерезувати основні її категорії.
2.З’ясувати і пояснити особливості процесу виховання.
3.Охарактерезувати систему педагогічних наук,розкрийте зв’язок педагогіки з іншими науками.
4.Розкрити сутність особистісного підходу у вихованні,сформувати основні вимоги до організації виховного процесу.
5.Співвідношення шкільного навчання і наукового пізнання можна спів ставити через визначення спільного й відмінного між ними.Встановіть і поясніть це спільне й відмінне.
6.Сформувати основні завдання,розкрити зміст та визначити педагогічні умови організації трудового виховання у сучасній школі.
7.Розкрийте сутність «розвиток особистості».Яка роль навчання у розвитку особистості?(концепція Л.Виготського).
8.Що таке конфлікт у вихованні?Охарактерезувати структуру,визначити типи конфліктних ситуацій. Стилі поведінки у конфлікті.
9.Вказати і пояснити основні функції процесу навчання.
10.Визначити критерії оцінки вихованості учнів.Які методи дослідження використовувалися при цьому?
11.Обгрунтувати основні елементи змісту освіти. Визначити їхні функції.
12.З’ясувати трудності і суперечності сімейного виховання.
13.Що таке навчання як педагогічний процес?Вкажіть основні структурні елементи процесу навчання.
14.Охарактерезуйте систему роботи школи з формування естетичної культури школярів.
15.Охарактерезувати систему дидактичних принципів,намітити шляхи реалізації одного з принципів навчання.
16.Визначити основні завдання підготовки школярів до подружнього життя.
17.Які способи (форми) організації навчальної діяльності школяра на уроці вам відомі?
18.Встановити взаємозв’язок понять «розвиток» , «виховання» , «соціалізація» особистості.
19.Охарактеризувати діяльність вчителя та учнів у процесі навчання.Розкрити роль мотивів в учінні школярів.
20.Визначити і пояснити педагогічні умови взаємодії особистості і колективу.
21.З’ясувати сутність педагогічної діагностики : діагностика,діагностування,контроль та оцінка успішності?
22.Виділити у понятійному апараті педагогіки головне поняття,дайте його сутнісну характеристику.
23.Охарактеризувати сучасну систему оцінки знань,умінь і навичок учнів.
24.Розкрити сутність філософсько – світоглядної підготовки школярів,шакреслити шляхи формування світогляду.
25.Охарактеризувати поняття «метод», «прийом», «засіб» навчання.Які класифікації навчання вам відомі.
26.Визначити й обгрунтувати основні вимоги до організації діяльності у виховному процесі.
27.Охарактеризувати методи навчання за джерелами одержання знань.
28.З’ясувати зміст і роль громадського виховання у системі формування базової культури особистості.
29.Охарактерезувати класифікацію методів навчання за рівнем пізнавальної діяльності учнів.
30.Визначити основні завдання й зміст фізичного виховання школярів.
31.Охарактеризувати сучасні методи науково – педагогічних досліджень.
32.Запропонувати програму самовиховання школяра,базуючись на загальних методах та формах виховної роботи.
33.Пояснити чим обумовлений вибір методів навчання у сучасній школі.
34.Формування основ моральної культури особистості передбачає виховання гуманності,свідомості дисципліни,культури поведінки та основ екологічної культури. Які ви бачите практичні шляхи реалізації вказаних складників.
35.Розкрити структуру процесу засвоєння знань учнями.
36.Що таке діяльність особистості? З’ясувати особливості виховної діяльності, охарактеризувати її види.
37.Здійснити порівняний аналіз головних вікових та індивідуальних особливостей молодшого школяра,підлітка й старшокласника у навчальній діяльності.
38.Розкрити основні функції та обов’язки класного керівника.
39.Охарактеризувати види навчання у сучасній школі.
40.Вказати на основні стилі(стратегії) поведінки в конфлікті. Поведінка вчителя у конфліктній ситуації. Особливості управління педагогічним конфліктом.
41.Охарактеризувати організаційні форми навчання у сучасній школі.
42.Які ідеї сучасної ідеології виховання мають бути покладені в основу зміту особистісно зорієнтованих технологій виховання?
43.Що таке методологія педагогіки?Охарактерезувати основні філософські напрямки,що виступають у якості різних людинознавчих наук,в тому числі й педагогіки.
44.Розкрити найважливіші закономірності процесу виховання.
45.Сформувати і пояснити основні вимоги до сучасного уроку в школі.
46.Дати визначення «метод» , «прийом» , «засіб» виховання.На які групи поділяються методи виховання у відомих вам класифікаціях?
47.Охарактеризувати типологію уроків за дидактичною метою.
48.Пояснити з якою метою використовувалися група методів формування свідомості особистості вихованця. Сформувати основні вимоги до їх реалізації.
49.Розкрити структуру комбінованого уроку.
50.Охарактеризувати методи стимулювання поведінки й діяльності школярів.
51.Чим характеризується структура уроку засвоєнням нових знань.
52.Пояснити думку про те,що виховання є спеціально організований і свідомо здійснюваний педагогічний процес.
53.На які типи поділяються навчальні предмети відповідно провідного компоненту?
54.Охарактеризувати методи організації діяльності й формування досвіду суспільної поведінки школярів.
55.Відомо, що відносно самостійними видами діяльності педагога є викладання і виховна робота. Охарактеризувати їх.
56.Визначити ознаки виховного колективу. Розкрити його основні етапи (стадії) розвитку.
57.Охарактеризувати державні нормативні документи,в яких відображений зміст освіти у сучасній школі.
58.Довести,що виховання – це процес інтеграції загальнолюдських цінностей.
59.Відомо,що основна функція педагога є управлінська(управління педагогічним процесом). З’ясувати яким чином вона реалізується на кожному з етапів даного процесу.
60.Визначити місце особистості у системі колективних відносин,назвати ознаки колективу.
Ціна

90

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3648
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3648
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.