Меню сайту

Нові користувачі
makarenko22
Користувачі
24.01.2021
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Який курс найскладніший?


аватар
Занков Сергей Владимирович

Рейтинг: 10
Ирина Вячеславовна

Рейтинг: 16
аватар
Кукол Екатерина Валерьевна

Рейтинг: 10
аватар
Ірина Василівна

Рейтинг: 16
аватар
Муравський Руслан Степанович

Рейтинг: 10
аватар
Горак Ірина Романівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

педагогічні умови виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку


Курсова
K-23477

ЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК, ЯК СКЛАДОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКА…………………………………………………………………6
1.1. Види і зміст культурно-гігієнічних навичок, як складової фізичної культури дітей дошкільного віку………………………………………………………..6
1.2. Завдання, виховання культурно-гігієнічних навичок, як складової фізичної культури у дітей в діючих програмах виховання дітей дошкільного віку..11
1.3. Роль сім’ї у вихованні культурно-гігієнічних навичок дітей дошкільного віку……………………………………………………………………………..22
Висновки до першого розділу………………………………………………….25
РОЗДІЛ ІІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК………………………………….27
2.1. Особливості виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку…………………………………………………………………27
2.2. Аналіз рівня сформованості культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку……………………………………………………..30
2.3. Методичні рекомендації, або елементи системи роботи виховання з формування культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку………………………………………………………………………………….31
Висновки до другого розділу…………………………………………………..34
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..38
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………40

ВСТУП

Найважливішим фактором працездатності організму є здоров'я. Поняття здоров'я включає не тільки відсутність захворювання, хворобливого стану, фізичного дефекту, а й стан повного соціального, фізичного і психологічного благополуччя.
«Здоров'я - це капітал, даний нам не тільки природою від народження, але і тими умовами, в яких ми живемо.
«Здоров'я дітей - багатство нації». Ця теза не втрачає своєї актуальності у всі часи ».
Збереження та зміцнення здоров'я неможливо без дотримання правил гігієни. Велику роль у розвитку гігієни дітей відіграли вчені В.І. Молчанов, Г.Н. Сперанський, М.С. Маслов, Н.М. Щелованов та інші. Їх праці містять відомості не тільки з діагностики та лікування дитячих захворювань, але і по догляду, харчування, загартовування і вихованню здорових дітей. На підставі досліджень цих вчених, працівники дошкільних установ, взяли за основу виховання культурно - гігієнічних навичок. У кожній віковій групі це завдання здійснюється відповідно до програм виховання в дитячому садку. Засвоєння того або іншого навику дітьми вимагає часу, тому завдання його формування може належати не до одного, а до кількох років життя дитини.
Програми виховання і навчання в дошкільному навчальному закладі зорієнтовані на створення обстановки, яка сприяє формуванню культурно-гігієнічних навичок.
Дошкільний вік - це важливий період, коли формується людська особистість, закладаються міцні основи фізичного здоров'я.
Культурно-гігієнічні навички у дітей виховуються з самого раннього віку, при формуванні культурно-гігієнічних навичок йде не просте засвоєння правил, норм поведінки, а надзвичайно важливий процес соціалізації, олюднення малюка.
Виховання у дітей навичок особистої гігієни відіграє найважливішу роль в охороні їх здоров'я, сприяє правильної поведінки у побуті. У процесі повсякденної роботи з дітьми необхідно прагнути до того, щоб виконання правил особистої гігієни стало для них природним, а гігієнічні навички удосконалювалися.
Вміння - це сформована у дитини здатність вчиняти певні дії на основі отриманих знань.
Звичка - це автоматизоване дію, сформоване в результаті багаторазових повторень і вправ.
Навички закріплюються в результаті багаторазового виконання дії, в результаті вправ у правильному його виконанні.
Перехід навику в звичку досягається систематичним повторенням його за певних однакових або схожих умовах. Звички на відміну від навичок створюють не тільки можливість виконання тієї чи іншої дії, а забезпечують сам факт його здійснення. Звички, придбані дитиною, зберігаються тривалий час і стають, як говорить народна мудрість, другою натурою. Придбані звички стають стійкими і важко піддаються перевихованню.
«Як не важливі навички не слід забувати що, одне тільки оволодіння ними ще не забезпечує правильної поведінки. Дорослі повинні подавати приклад у всьому і вимагаючи від дитини виконання певних правил, самі завжди їх дотримувалися, були акуратні, охайні зовні і т.п.»
Мета дослідження - вивчення теоретичних та практичних засад виховання культурно - гігієнічних навичок, як складової фізичної культури у дитини старшого дошкільного віку.
Об'єктом дослідження є теоретичні засади виховання культурно-гігієнічних навичок як складової фізичної культури у дошкільника.
Предметом дослідження є педагогічні умови виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку.

Завдання дослідження:
- Вивчити теоретичні основи виховання культурно-гігієнічних навичок, як складової фізичної культури у дітей дошкільного віку.
- визначити особливості виховання навичок особистої гігієни у дітей дошкільного віку в умовах ДНЗ.
- проаналізувати рівень сформованості виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку.
- розробити рекомендації щодо виховання культурно-гігієнічних навичок.
Методи дослідження - у процесі роботи використовувати різні методи педагогічних досліджень: вивчення та аналіз психологічної, педагогічної літератури, дослідно - педагогічна робота; бесіда з дитиною; бесіда з персоналом ДНЗ; цілеспрямоване спостереження за дітьми в їх самостійній діяльності.
Вибір теми пов'язаний з необхідністю вирішувати проблему виховання культурно - гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку. В дошкільному віці йде закріплення та оновлення вже набутих навичок протягом життя.
Організація та проведення дослідження. Дослідно-експерементальна робота проводилась на базі дошкільного навчального закладу № 17 «Медок», м. Київ.
Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків.
Ціна

200

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.