Меню сайту

Нові користувачі
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Свєта
Користувачі
03.12.2020
Який курс найскладніший?


Лось Валерій Володимирович

Рейтинг: 16
аватар
Чернова Олена Сергіївна

Рейтинг: 10
аватар
Федун Ольга Олександрівна

Рейтинг: 10
Любайкіна Катерина Іванівна

Рейтинг: 10
Шамеян Алена Юрьевна

Рейтинг: 11
O. Norbert.

Рейтинг: 16

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

«Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку».


Курсова
K-23479

ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………………...…3
РОЗДІЛ 1. ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА…………………………………………………………………………..…7
1.1 Аналіз психологічних та педагогічних джерел з означеної проблеми……….7
1.2. Види та зміст культурно-гігієнічних навичок дітей старшого дошкільного віку………………………………………………………………………………………10
1.3. Педагогічні умови виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку ……………………………………………………………………….16
Висновки до першого розділу………………………………………………………..23
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ……………………24
2.1. Вивчення рівнів сформованості культурно-гігієнічних навичок………......24
2.2. Педагогічні поради виховання щодо формування культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку……………………………………….29
Висновки до другого розділу………………………………………………………...32
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………………34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………...……………………………37
ДОДАТКИ……………………………………………………………………………...39

ВСТУП

Виховання культурно-гігієнічних навичок є важливою ланкою не тільки в системі фізичного виховання, а й у загальній системі формування особистості. Гігієнічні навички є однією з основ загальної культури поведінки.
Засвоєні і закріплені вправами способи дії називаються навичками. Про навичку говорять, коли людина вміє що-небудь зробити, а звичка полягає не тільки в умінні, а й у прагненні, у створеній потребі виконувати ті чи інші дії.
Якщо дитина і вміє досить спритно самостійно мити руки, то ми говоримо, що в неї утворилась відповідна навичка. Якщо ж вона не тільки вміє це робити, а й прагне що разу перед їдою вимити руки, не чекаючи нагадування дорослих, це означає, що в неї виробилася не тільки навичка, а й звичка.
Вироблення корисних навичок і звичок відіграє важливу роль у розвитку дитини і повинно бути предметом постійного піклування вихователя. Разом з тим, слід боротися з шкідливими звичками, що дезорганізують діяльність і перешкоджають нормальному психічному розвитку дитини.
У дітей дошкільного віку формуються і виховуються навички особистої гігієни (умивання, догляд за носоглоткою), навички і звички культурної їди, самостійного одягання і роздягання, бережного ставлення до одягу, взуття, іграшок, речей, до підтримання чистоти і порядку в навколишньому середовищі.
Культурно-гігієнічні навички – це важлива складова частина культури поведінки. Педагоги і батьки повинні постійно пам’ятати, що привиті в дитинстві навички, в тому числі й культурно - гігієнічні, приносять людям велику користь на протязі всього подальшого життя.
Проблема формування і виховання культурно - гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку вивчалася у вітчизняній дошкільній педагогіці досить детально і з різних позицій. Значний внесок до розробки проблеми внесли дослідження російських вчених М.В. Ломоносова, Н.М. Щелованова, Е.А. Аркіна, Л.С. Виготский, С.Д. Забрамная, А.Р. Малер. Серед зарчубіжних авторів можна виділити У. Кристен, Л. Нюканея, Х. Рюкле.
Культурно-гігієнічні навички в значній мірі формуються в дошкільному віці, так як нервова система дитини надзвичайно пластична, а дїї, пов'язані з прийняттям їжі, одяганням, умиванням, повторюються кожен день, систематично і неодноразово. У дошкільному навчальному закладі у дітей виховуються: навички щодо дотримання чистоти тіла, культури їжі, підтримання порядку в навколишньому середовищі, а також правильних взаємин дітей один з одним і з дорослими.
Виховання навичок відбувається в певній послідовності. Дія утворення і зміцнення навичок і звичок важливо створити належні умови і не допускати порушення. Коли в умивальниках протягом одного-двох днів немає мила, діти перестають ним користуватися; при відсутності серветок вони починають витирати рот руками.
Виховання у дітей навичок особистої гігієни відіграє найважливішу роль в охороні їх здоров'я, сприяє правильної поведінки у побуті в громадських місцях. У кінцевому рахунку, від знання і виконання дітьми необхідних гігієнічних правил і норм поведінки залежить не тільки їхнє здоров'я, але і здоров'я інших дітей і дорослих. У процесі повсякденної роботи з дітьми необхідно прагнути до того, щоб виконання правил особистої гігієни стало хія них природним, а гігієнічні навички з віком постійно вдосконалювалися.
В Базовому компоненті зазначено, що дошкільний навчальний заклад задовольняє потреби громадян відповідної території в здобутті дошкільної освіти, забезпечує відповідність рівня дошкільної освіти. Відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти: ДНЗ створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, умови для фізичного розвитку та зміцненню здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання, формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки: сприяє збереження та зміцненню здоров’я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей.
Сучасна освіта перебуває на новому етапі розвитку – відбувається її модернізація. Варіативність програм, поява нових технологій, зміна змісту дошкільної освіти, гуманізація цілей і завдань становлять перед педагогами дошкільного закладу проблеми, пов’язані з раціональною організацією життєдіяльності дошкільника. Базовий компонент дошкільної освіти програма «Впевнений старт» (2010) або «Дитина» (2012) орієнтують на гармонійний розвиток дитини, формування елементарних форм її життєвої компетентності, реалізацію індивідуального потенціалу, вироблення оптимістичної життєвої позиції, становлення основ особистісної культури дошкільника.
Актуальність порушеної проблеми, доцільність наукового пошуку шляхів її вирішення зумовили вибір теми: «Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку».
Об’єкт дослідження – процес формування культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку.
Предмет дослідження – педагогічні умови виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку.
Мета дослідження – виявити і теоретично обґрунтувати педагогічні умови виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку.
Визначена тема курсового дослідження зумовила необхідність вирішення таких завдань:
- здійснити аналіз психолого-педагогічних джерел з проблеми виховання культурно-гігієнічних навичок дітей;
- визначити рівень сформованосгі культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку;
- підготувати методичні рекомендації виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшої групи.
У процесі роботи використовувалися методи науково-педагогічних досліджень, адекватні меті й завданням:
- теоретичні: історико – теоретичний аналіз філософських, психолого-педагогічних джерел, аналіз, синтез, типологія порівняння.
- емпіричні: педагогічне спостереження, бесіди, інтерв’ю, анкетування, тестування, педагогічний експеримент, узагальнення даних дали змогу дослідити реальний стан проблеми.
Організація та проведення дослідження. Дослідно-експерементальна робота проводилась на базі дошкільного навчального закладу № 26 «Катюша», м. Бровари.
Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків.
Ціна

200

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.