Меню сайту

Нові користувачі
VIKITORIA
Користувачі
21.09.2020
studenthelper
Автори робіт
24.05.2020
Юля20
Користувачі
22.05.2020
Tass
Користувачі
13.05.2020
Victoria5678900
Автори робіт
29.02.2020
Чи пишете ви самі роботи?


аватар
Николайчук Сергей Владимирович

Рейтинг: 10
аватар
Ровенчук Віталій Вікторович

Рейтинг: 10
Романенко Маргарита Андріївна

Рейтинг: 10
аватар
Роман

Рейтинг: 10
аватар
Вікторія Миколаївна

Рейтинг: 10
Куриляк Мар'яна Михайлівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Практичне заняття ІНТЕГРАЦІЙНІ ЗАСАДИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ (НУ ШЕВЧЕНКА)


Контрольна робота
K-27526

Практичнезаняття № 1

ТЕМА: Моделювання уроків (етапів уроків, навчальних ситуацій) з використанням різних прийомів ТРВЗ-технології

Завдання 1.Дайте письмово відповідь на питання: „Які принципи покладено в основу ТРВЗ-технології Г. С. Альтшулера? Коротко їх охарактеризуйтеˮ.

Завдання 2. Наведіть приклади формулювання проблемних питань (завдань), що можуть використовуватися на уроках в початкових класах для реалізації різних прийомів ТРВЗ-технології.

Завдання 3. Проаналізуйте зміст навчальної програми одного з навчальних предметів (за власним вибором) та визначте теми і прийоми ТРВЗ-технології, які є доцільними для використання вчителем початкових класів (результати аналізу оформіть у вигляді таблиці) (не менше5-ти позицій).

Завдання 4. Розробіть дві моделі навчальних ситуацій з використанням таких прийомів ТРВЗ-технології як „Круги Луліяˮ та„практичність теоріїˮ (клас, предмет, тему оберіть самостійно).

Завдання 5. Розробіть дві моделі навчальних ситуацій з використанням таких прийомів ТРВЗ-технології як метод фантограм( морфологічний аналіз) та гри „Добре-погано.

Опису моделі навчальної ситуації повинна передувати така інформація:

Предмет:

Клас:

Тема:

Мета та завдання:

Етап уроку:

Обладнання, наочність:


Практичне заняття № 2

ТЕМА: Дидактико-методичні особливості підготовки та проведення
уроку-дослідження

Завдання 1. Дайте визначення поняття, розкрийте особливості та педагогічні можливості уроку-дослідження. Схарактеризуйте типову структуру уроку-дослідження.

Завдання 2. У своїй роботі вчитель застосовує різноманітні спосо­би створення проблемних ситуацій під час проведення уроку-дослідження:

1. Постановка проблемного питання.

2.Інтригуючий початок уроку.

3.Полемічний виклад матеріалу.

4.Зіставлення протилежних висловлювань про природні об'єкти, процеси, явища.

Наведіть один конкретний приклад створення будь-якого виду проблемної ситуації на уроці.

Завдання 3.Проаналізуйте зміст навчальних програм та визначте теми, у процесі вивчення яких доцільно провести урок-дослідження. Результати аналізу оформіть у вигляді таблиці (не менше п'яти прикладів).

ЗДЕСЬ ТАБЛИЦА (САЙТ НЕ ПОДДЕРЖИВАЕТ ТАБЛИЫІ)

Клас

Тема (розділ програми)

Тема уроку-дослідження

Завдання 4.Урок-дослідження не має сталої методичної структу­ри. За дидактичною метою він найчастіше є уроком ви­вчення нового матеріалу та закріплення, на яких домінують прийоми дослідницького методу: спостереження, розв'язання проблемної ситуації, самостійний аналіз, зіставлення та ін. Для ефективної ор­ганізації дослідницької роботи учнів доцільно підготува­ти відповідні інструкції.

Розробіть приклад інструкції для учнів, що може бути використана під час проведення уроку-дослідження (клас тему оберіть самостійно).

Завдання 5.Дайте методичний коментар курсу „Я досліджую світˮ.
Ціна

200

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2020 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.