Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Ти користуєшся WEBMONEY?


Онищенко Мальвіна Вадимівна

Рейтинг: 10
Сабов Анна-Марія Іванівна

Рейтинг: 10
Рибаченко Анна Олександрівна

Рейтинг: 16
аватар
Волощенко Євген Ігорович

Рейтинг: 10
Козловський Вадим Леонідович

Рейтинг: 10
аватар
Фера Жанна Петрівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Педагогіка вищої школи (2020-2021 учбовий рік)


Контрольна робота
K-27832

РОБОТА ВИКОНАНА В НУ ІМ. ШЕВЧЕНКА.
БУДЬ-ЯКУ ПРАКТИЧНУ МОЖНА КУПИТИ ОКРЕМО, АБО ЗАМОВИТИ НОВУ РОБОТУ ПІД ВИМОГИ ВАШОГО ВУЗУ. ЦІНА ДОГОВІРНА.

Практичне завдання 1.
Переведіть основну інформацію Лекції 1 у мову таблиць, схем, графіків, презентацій тощо (вибір за бажанням).

Практичне заняття 2.
Тема: Загальні основи педагогіки вищої школи як науки та навчальної дисципліни.
Практичні завдання:

Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває основні категорії педагогіки вищої школи зі змістовним визначенням кожної категорії та взаємозв'язком.
Завдання 2. Виділити 10 пріоритетних стратегій, які, на ваш погляд, можуть суттєво підвищити конкурентоспроможність української вищої освіти.

Завдання 3. Що, на ваш погляд, українська система освіти повинна запозичити й творчо адаптувати з:
а) американської;
б) британської;
в) французької;
г) німецької системи вищої освіти?

Практичне заняття 3.

Тема: Загальна характеристика педагогічного процесу у ЗВО.

Практичне завдання 1Заповнити таблицю «Структура педагогічного процесу».
Практичне завдання 2. Складіть структурно-логічну схему «Структура педагогічного процес у ЗВО»
Практичне завдання 3. Проведіть контент-аналіз трактування у різних джерелах таких понять: «навчання», «процес навчання», «навчальний процес»; виділіть їх суттєві ознаки та запишіть у таблицю
Суттєва ознака поняття Автори, які визначають дану ознаку



Практичне заняття 6.
Тема. Основи педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу ЗВО.
Практичне завдання 1. Сформулюйте до вказаних у таблиці висловлюванням "Я - висловлювання" і "Ти - висловлювання" за прикладом
Ти - висловлювання Я - висловлювання
•Ти повинен добре вчитися •Я впевнений, що ти можеш добре витися!
• •Я розчарований у вашому вбрання, яке нічого не виказує
• •При шумі я відчуваю труднощі концентрації уваги
• •Я охочіше вважав за краще б спокійно читати газету
• •Я вважаю себе останнім часом таким, яким нехтують
• •Я відчуваю себе зацьковано
•Ти давиш на мене своїм авторитетом! •
•Ти інформуєш мене занадто пізно •
•Ти розумієш мене помилково •
•Ти не повинен торкатися цього питання •
•Ти робиш дуже багато помилок! •

Практичне завдання 2.Заповнити таблицю «Типи конфліктних особистостей», охарактеризував поведінку різних типів конфліктних особистостей.
Тип конфліктної особистості Поведінкові характеристики
Демонстративний
Ригідний
Некерований
Надточний
«Безконфліктний»

Практичне завдання 3. Заповнити таблицю «Характеристика комунікативних впливів»
Вид комунікаційного впливу Характеристика впливу Засоби впливу
Переконання Свідомий, аргументований, має метою зміну судження, становлення, наміру, рішення Аргументи в доступному вигляді. Врахування недоліків і переваг запропонованого рішення. Отримання згоди на кожному етапі доведення.
Самоспростування
Навіювання
Зараження
Спонукання до наслідування
Формування прихильності
Прохання
Наказ
Деструктивна критика
Ігнорування
Маніпулювання

Практичне завдання 4. Заповнити таблицю «Види протистояння впливу» (за Сидоренко Е.В., 1997)
Вид протидіючого впливу Зміст протидії
Контраргументація Свідома аргументована відповідь на спробу переконання, що спростовує або знецінює докази ініціатора дії
Конструктивна критика
Енергетична мобільність
Творчість або креативність
Ухилення
Психологічна самооборона
Ігнорування
Конфронтація
Відмова

Практичне завдання 5 Доповніть таблицю «Перетворювання конфліктогенів» перетворювальними питаннями, які дозволяють запобігти конфлікту за прикладом.
Конфліктогени Перетворювальні питання
Дурак (образливі слова) Що ви хотіли? Як це можна виправити?
Я правий, а ти/вони - ні
Я не буду...
Усе згинуло...
Він/вона безнадійні
Я/вона повинні...
Занадто багато/мало
Вони завжди...
Я не хочу...
Він/вона ніколи...
Я не зможу...
Це неможливо...

Практичне заняття 7.
Тема: Дидактичні основи процесу навчання у ЗВО.
Практичні завдання:

Практичне завдання 1. Складіть структурно-логічні схеми з таких тем:
а) дидактика як педагогічна теорія;
б) дидактичні теорії та концепції;
в) дидактичні принципи та їх реалізація у вищий школі України;

Практичне завдання 2. Спробуйте висловити процес навчання формулою.
Практичне завдання 3. Складіть структурно-логічну схему «Структура процесу навчання».
Практичне завдання 4. Дайте стислу відповідь на запитання:
У чому відмінність «процесу навчання» та «навчального процесу»?
Що є центральним елементом навчального процесу?
Чому навчання має двосторонній характер?
Практичне завдання 5. Сформулюйте для себе, як майбутнього викладача закладу вищої освіти 10-12 правил організації навчального процесу на науковій основі.

Практичне заняття 8.
Тема: Методи та організаційні форми навчання у вищій школі.
Мета - охарактеризувати методи й форми навчання у вищій професійній школі України. Вивчити методичні аспекти підготовки й проведення основних форм навчальних занять.
Практичні завдання:
Завдання 1. Дайте визначення поняттям: метод навчання, методичний прийом, форма навчання, організаційна форма навчання. Як взаємозалежні: метод та методичний прийом навчання; метод та форма навчання?

Завдання 2. Охарактеризуйте організаційні форми навчання в ЗВО заповнивши таблицю:

форма Переваги використання в навчальному процесі Недоліки використання в навчальному процесі

Практичне заняття 9-10.
Тема: Сучасні освітні технології навчання як засіб формування компетенцій фахівців.
Практичні завдання:

Завдання 1. Тестові завдання
Вставте пропущені слова: поняття «технологія навчання» на сьогоднішній день не є________________у традиційній педагогіці. З одного боку, технологія навчання - це ____________________________________________________________________________________________________________________, з іншого боку - це наука про_______________________________________________________________.
До якостей педагогічних технологій відносяться:_______________________________________________________.
Визначте методологічні принципи особистісно орієнтованої освіти:____________________________________________________________.
Суть освітнього процесу, відповідно до індивідуально орієнтованого підходу, полягає в .....................................................................................................................................
Ціль особистісно-орієнтованого навчання розглядається як .....................................................................................................................................
Проблема активності особистості в навчанні розглядається як провідний фактор досягнення цілей навчання, загального розвитку особистості й вимагає створення __________________________________________________________________.
Характерною рисою імітаційних занять є __________________________________________________________________. Відмінною рисою не імітаційних занять є __________________________________________________________________.
Вітагенне навчання є реальним шляхом злиття освіти й самоосвіти, перетворення суб'єкт-об'єктних відносин у суб'єкт-суб'єктні.
Голографічний підхід - це .....................................................................................................................................
Вітагенне навчання - навчання, .....................................................................................................................................
Технології голографічного методу включають:.................................................................................................................
Ідеї проблемного навчання не нові, вони розвиваються педагогами.................................................................................................................. протягом сторіч.
Проблемне навчання дозволяє організувати процес викладання та навчання на основі..........................................................................................................................
Проблемному навчанню властиві .............................................................. функції, його відрізняють від традиційного навчання наступні особливості:................................................................................................................
Модульне навчання дає значну перевагу перед традиційним навчанням, дозволяє більш повно задовольняти потреби творчої особистості в освітній діяльності.
Принципи модульного навчання представляють сукупність специфічних принципів, тісно зв'язаних із загальнодидактичними: .....................................................................................................................................
За допомогою рейтингу підвищується, з'являється можливість одержувати достовірну інформацію про...........................................................................................
Існуюча в наш час мережа відкритого заочного й дистанційного навчання базується на моделях, що використовують традиційні засоби й засоби нових інформаційних
технологій:.................................................................................................................
Принциповою особливістю дистанційного навчання є .....................................................................................................................................
До інформаційно-предметного забезпечення відносяться:................................................................................................................
Керування дистанційним навчанням забезпечується .....................................................................................................................................
Сьогодні можна говорити про наявність інтегративно-педагогічних теорій -.....................................................................................................................................
В одну групу інтегративно-педагогічних теорій входять такі теорії, що своїм предметом мають................................................................... процеси.
В другу входять освітні концепції, у яких інтегративний елемент.......................................................................................................................
Диференціація наук у сполученні із синтезом наукових знань характеризують .....................................................................................................................................
Інтегративний тип пізнання формується в навчальному процесі вищої школи, сполучаючи в собі .....................................................................................................................................

Завдання 2.Розкрійте зміст сучасних освітніх технологій. Результат оформити у вигляді таблиці:

Назва технології Автор, засновник Дидактична мета Ключові слова Концептуальні положення
1. Особистісно-орієнтована
2. Розвивального навчання
3. Проблемного навчання
4. Ігрові технології
5. Активного навчання
6. Проектна технологія
7. Вітагенного навчання
8. Модульного навчання
9. Дистанційного навчання
10. Коучинг-технологія
11. Інтегративного навчання
12. Комп'ютерні та інформаційні технології
13. Предметно-орієнтовані технології навчання
14. Знаково-контекстного навчання

Практичне заняття 11.
Тема: Контроль навчальної діяльності здобувачів вищої освіти та оцінювання її результатів.
Практичні завдання:
Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває взаємозв'язок понять контроль і оцінка з їхніми функціями й принципами, зі змістовним визначенням кожного поняття.
Завдання 2. Розробіть структурно-логічну схему, що відображає взаємозв'язок видів контролю й форм перевірки ЗУН здобувачів вищої освіти
Завдання 3. Складіть структурну схему, що відбиває методи контролю ЗУН здобувачів вищої освіти з етапами. Дайте визначення основним поняттям.

Практичне заняття 12.
Тема: Організація виховної роботи у ЗВО.
Практичні завдання.
Завдання 1. Складіть блок-схему, що змістовно відбиває, цілі й завдання, закономірності й принципи, методи й організаційні форми виховання студентської молоді в системі вищої професійної освіти України.
Завдання 2.Охарактеризуйте студентське самоврядування у ЗВО (мета, напрями та принципи діяльності, структура) розробивши структурну схему
Завдання 3. Дайте відповідь на питання та обґрунтуйте свою точку зору:
Що може виступати ядром патріотичності сучасної молодої людини та які його сучасні проекції?
Чи існує універсальний метод виховання з точки зору його ефективності?

Практичне заняття 13.
Практичне завдання 1. Доведіть, що методи навчання не тотожні принципам навчання.
Практичне завдання 2.Заповніть таблицю «Моя модель навчання студентів зі спеціальності»
Складники Традиційна авторитарна модель навчання Моя модель
Управління Пряме управління, суворе
Мета 1.Озброїти знаннями, вміннами, навичками.
2.Формування особистості з типовими ознаками
Зміст Конкретно-предметний
Засоби Вербально-книжкові
Мотивація Зовнішня
Принципи 1.Директивність.
2.Когнітивний диктат.
Тактика Студент - об'єкт докладання педагогічних зусиль
Засоби спілкування Монологічні, авторитарні
Позиція викладача 1.Відповідно до вимог контрольних інстанцій.
2.Реалізація заданої програми.
Результати 1.Дисциплінованість, слухняність, але зовнішні (поведінка під контролем та поза контролем не збігається).
2.Релятивізм, нігілізм, цинізм тощо

Практичне завдання 3. Оцініть свої професійні якості, яких Ви набули під час навчання у ЗВО, і складіть програму самовдосконалення (самовиховання).
Професійні якості особистості Оцінка Зміст самовдосконалення Методи, шляхи самовдосконалення


Практичне завдання 4. За Радянської влади метою виховання молоді, в тому числі і студентської було формування всебічно гармонійно розвиненої особистості. Як Ви думаєте, чи має сенс виховувати таку особистість. Якщо так, то що для цього необхідно, і чи є можливості для формування гармонійно розвиненої особистості в сучасних умовах українського суспільства?
Практичне завдання 5. Які цінності ви б включили в список "Абсолютно вічні цінності". Обґрунтуйте свою позицію.
Практичне завдання 6. Проведіть контент-аналіз трактування у різних джерелах таких понять: «самостійна робота», «індивідуальне навчально-дослідне завдання», «навчальне завдання», виділіть їх суттєві ознаки та запишіть. Сформулюйте власний варіант з використанням виокремлених ознак.
Практичне завдання 7. Проведіть контент-аналіз трактування у різних джерелах таких понять: «задача», «вправа», «навчальне завдання», «запитання», «навчальна задача», виділіть їх суттєві ознаки та запишіть. Сформулюйте власний варіант з використанням виокремлених ознак.
Практичне завдання 8. Визначити позитивне і негативне в навчанні у ваші студентські роки. Які зміни хотіли би побачити? Заповнити таблиці.
Самооцінка студентського періоду життя
Позитивне Негативне Бадані зміни


Практичне завдання 9. Заповнити таблицю.
Сучасні проблеми вищої освіти та шляхи їх вирішення
Проблеми Шляхи вирішення
1.Якість освіти не відповідає сучасним вимогам 1.
2.
3.
2.Прагматична орієнтація освіти на шкоду розвитку особистості 1.
2.
3.
3.Запропонувати свій варіант... 1.
2.
3.

Практичне завдання 10. Психолог В. П. Зінченко стверджує, що «совість - стан моральної очевидності». Згідні Ви з ним, чи ні. Доведіть свою точку зору.
Ціна

1000

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.