Меню сайту

Нові користувачі
sokolovatp
Автори робіт
29.12.2020
камилла
Користувачі
14.12.2020
Valeriia
Користувачі
12.12.2020
Діана
Користувачі
09.12.2020
Свєта
Користувачі
03.12.2020
Чи пишете ви самі роботи?


аватар
Гарус Марина Василівна

Рейтинг: 10
аватар
Зінченко Юлія Олександрівна

Рейтинг: 10
Голодрига Наталя Вікторівна

Рейтинг: 10
аватар
Миронець Олександр Іванович

Рейтинг: 10
аватар
Михайло Ігорович

Рейтинг: 10
Вікторія

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Діти з вадами зору


Курсова
K-7724

Вступ
Розділ 1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми просторової орієнтації дітей з вадами зору
1.1. Висвітлення стану вивчення проблеми дітей з вадами зору у педагогічних джерелах
1.2. Психолого-педагогічні основи розвитку просторової орієнтації у дітей з вадами зору
Розділ 2. Формування просторової орієнтації у дітей з вадами зору
2.1. Організація умов для виховання просторової орієнтації
2.2. Нормативні документи, що регулюють роботу з дітьми з вадами
зору
2.3. Методи роботи з формування просторової орієнтації
Висновки
Сліпі діти страждають повною відсутністю зору або мають залишковий зір (від светоощущения до гостроти зору 0,04 на оці, що краще бачить, при звичайній корекції окулярами). Для них основними засобами пізнання стають дотик і слух. У зв'язку з цим плотські образи мають інше, чим у зрячих, якість, іншу структуру. Ті діти, у яких зберігся залишковий зір, мають можливість сприймати навколишній світ у вигляді зорових образів, хоча вельми збіднених і неточних. Втрата зору обумовлює деякі специфічні особливості розвитку: виникають утруднення в оцінці просторових ознак (місцеположення, напрями, відстані і так далі), процес формування рухів затриманий, іноді наголошуються зміни в емоційно-вольовій сфері.
Коректувально-педагогічна дія направлена на формування у сліпих дітей плотського досвіду. Розвиток процесів компенсації сліпоти за рахунок посилення функцій підлягаючих зберіганню аналізаторів необхідно починати з раннього віку. Важливу компенсаторну роль грає мова. У мовному спілкуванні з тими, що оточують в свідомості сліпої дитини створюються і зміцнюються зв'язку між словом і дією. Словесний опис предмету, зроблений дорослим, дитина підтверджує власним обстеженням. За допомогою слухових і дотикових відчуттів діти вчаться пересуватися самостійно. Високого розвитку у сліпих досягає пам'ять, оскільки ним для орієнтування в просторі, спілкування з людьми, засвоєння знань необхідно привертати більше відомостей, чим зрячим. У розвитку основних процесів пізнання і мислення компенсаторну роль грають практичні заняття, під час яких діти порівнюють реально сприймані предмети з
Список використаних джерел
Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3057
Виктория Петровна ID:74
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3057
  • Зареєстрована: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрована: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрована: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Жінка
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрована: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрована: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Чоловік
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Жінка
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрована: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Всі партнери




Студенський каталог готових робіт © 2021 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.