Меню сайту

Нові користувачі
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
vasylko777
Користувачі
22.03.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Сергій Іванович

Рейтинг: 10
аватар
Фера Жанна Петрівна

Рейтинг: 10
аватар
Марина

Рейтинг: 11
аватар
Фенюк Олена Миколаївна

Рейтинг: 16
Грацонь Ірина Олександрівна

Рейтинг: 12
аватар
Калініченко Катерина Павлівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Політична пропаганда та реклама як основні форми участі ЗМІ у політич.діяльності


Курсова
K-7247

Вступ
РОЗДІЛ І. Політична пропаганда та реклама як основні форми участі ЗМІ у політичній діяльності
1.1. Політична пропаганда: історична ретроспектива, особливості та функції
1.2. Політична реклама: ефективність та специфіка
РОЗДІЛ ІІ. Вплив мас-медіа на суспільство та формування громадської думки як основний метод участі в політичній діяльності
2.1 Праймінг – основа медіа впливу
2.2 Теорія «спіралі мовчання» Елізабет Ноелль-Нойманн, як модель формування громадської думки засобами масової інформації
2.3. Механізм настановчої ролі ЗМІ як основа формування і керування громадською думкою
Висновки
уривок
Отже, основним методом участі ЗМІ в політичній діяльності є вплив на громадську думку та її формування. Основними формами участі мас-медіа в політичній діяльності є політична реклама та політична пропаганда.
Політична пропаганда є надзвичайно ефективною формою участі медіа в політичній діяльності. Фактично вона є інструментом, методом досягнення поставлених цілей перед політиком. Ефективність політичної пропаганди залежить від багатьох факторів і чинників. Серед них: соціальна сфера, політична ситуація, медіа середовище і медіа-зміст. Але звичайно ці динамічні фактори змінюються і під впливом пропаганди.
Дані про силу дії політичної пропаганди впродовж багатьох років відрізнялися один від одного. Дослідження поведінки виборців в 1950-х і 1960-х роках показали обмежену дію мас-медіа, а пізніші роботи відкрили прямішу і могутнішу дію медіа на виборців.
Починаючи з 1980-х років, значно зросла кількість досліджень дії політичної пропаганди. Ці роботи вивчали дію політичної пропаганди на мікро- (дія на окремих людей) і на макрорівні (дія на суспільство або на державну систему в цілому). В Україні можна спостерігати значну дію мас-медіа на процеси політичної комунікації через велику аудиторію і великий вплив на них політичних партій.
Політична реклама є основною формою комунікації між політичними кандидатами, з одного боку, і виборцями — з іншою. Політична телевізійна реклама ефективна при формуванні іміджу конкретного кандидата, повідомленні інформації, що стосується ключових пунктів його програми, і, іноді, при дії на рішення виборців.
Список використаної літератури
Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3609
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3609
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.