Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Філософія психології (телеуніверситет МАУП)
Контрольна робота
№ K-18432
Змістовий модуль І. ФІЛОСОФІЯ ПСИХОЛОГІЇ ЯК ТЕОРІЯ ПІЗНАННЯ
Тема 1. Співіснування і взаємодоповнення різних способів пізнання світу.
Контрольні питання до заняття1
1. Сутність оптимізму в епістемології.
2. Сутність скептицизму в теорії пізнання.
3. Сутність агностицизму в гносеології.
Контрольні питання до заняття 2
1. Роль інтуїції в творчій еволюції Анрі Бергсона.
2. У чому проявляється геніальність, за Чезаре Ломброзо?
3. Творчий геній: психологічна норма чи божевілля у сприйнятті світу?
Тема 2. Еволюція філософських уявлень про природу, людину й суспільство. Загальна характеристика історії психології: видозміна предмету й методу психології в історії. Визначення понять “душа”, “психіка”, “свідомість”.
Контрольні питання до заняття 3
1. Сутність поняття “природа” у психології як науці.
2. Виникнення думки, за П.Т. де Шарденом.
3. Поява ноосфери: еволюційний процес, за В.І. Вернадським.
Заняття 4. Загальна характеристика історії психології: видозміна предмету й методу психології в історії. Визначення понять “душа”, “психіка”, “свідомість”.
Контрольні питання до заняття 4
1. Природа душі, за Аристотелем.
2. Сутність душевного світу, за Григорієм Сковородою.
3. Душа, свідомість, підсвідомість, за С.Л. Франком.
Змістовий модуль ІІ. ФІЛОСОФІЯ ПСИХОЛОГІЇ ЯК ФІЛОСОФІЯ Науки
Тема 3. Предмет, завдання і місце філософії психології в комплексі наук про свідомість. Феноменологія як наука про свідомість, її зв’язок із психологією, розходження між феноменологією й психологією.
Заняття 5. Філософія психології як філософія науки: предмет, проблеми, методи, завдання. Типи філософії науки.
Тест до заняття 5
Заняття 6. Феноменологія як наука про свідомість, її зв’язок із психологією, розходження між феноменологією й психологією.
Контрольні питання до заняття 6
1. Сутність інтенціональності у феноменології Гуссерля.
2. Сутність інтерсуб’єктивності у феноменології Гуссерля.
3. Сутність темпоральності у феноменології Гуссерля.
4. Сутність тілесноті у феноменології Гуссерля.
Тема 4. Філософія як метатеорія та методологія психологічної науки.
Заняття 7. Принципи, закони та категорії науково-психологічного дослідження. Ресурс
Контрольні питання до заняття 7
1. Які основні філософські категорії застосовуються у психології?
2. Які основні закони психологічних досліджень Ви знаєте?
3. Які принципи Ткаченко О.М. називає псевдопринципами психології як науки?
Заняття 8. Структура та форми наукового пізнання.
Тест до заняття 8
Змістовий модуль ІІІ. ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПАРАДИГМ ПСИХОЛОГІЇ
Тема 5. Психоаналіз в основі конструювання соціальної реальності
Заняття 9. Фрейдизм та неофрейдизм у дослідженні соціальної реальності.
Контрольні питання до заняття 9
1. Роль несвідомого в формуванні соціальної реальності, за З. Фрейдом.
2. Трансформація Принципу задоволення у Принцип реальності, за Г. Маркузе.
3. Сутність моральної проблеми нашого часу, за Е.Фроммом.
4. Співвідношення особистісного та колективного у свідомості, за К.Г. Юнгом.
Тема 6. Екзистенційна й гуманістична психологія
Заняття 10. Джерела екзистенційної психології в психіатрії.
Контрольні питання до заняття 10
1. Екзистенційний аналіз у психології, за Л. Бінсвангером.
2. Походження екзистенційної психології, за Р.Меєм.
3. Що в екзистенціалізмі використовується психологією, за А. Маслоу.
4. Екзистенційний підхід у психології та психіатрії, за К. Роджерсом.
5. Філософська методологія у психології К. Ясперса.
Тема 7. Діяльнісний підхід у філософії психології
Заняття 11. Дві школи діяльнісного підходу: радянська школа й школа Піаже.
Контрольні питання до заняття 11
1. Принцип конструктивізму в психогенезі знань Ж. Піаже.
2. Проблема діяльності в психології, за А.Н. Леонтьєвим.
3. Теорія культурно-історичного розвитку психіки Л.С. Виготського.
Тема 8. Соціальна психологія. Педагогічна й вікова психологія
Заняття 12. Місце соціальної психології серед наук про людину й суспільство, її предмет, проблематика та завдання. Педагогічна антропологія як філософська основа педагогічної психології. Формування зрілості особистості, критерії зрілості, вивчення її в меж
Тест до заняття 12
Тема 9. Педагогічна й вікова психологія
Заняття 13. Педагогічна антропологія як філософська основа педагогічної психології. Формування зрілості особистості, критерії зрілості, вивчення її в межах вікової психології.
Тест до заняття 13
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи