Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Філософія психології (телеуніверситет МАУП)
Контрольна робота
№ K-18432
Змістовий модуль І. ФІЛОСОФІЯ ПСИХОЛОГІЇ ЯК ТЕОРІЯ ПІЗНАННЯ
Тема 1. Співіснування і взаємодоповнення різних способів пізнання світу.
Контрольні питання до заняття1
1. Сутність оптимізму в епістемології.
2. Сутність скептицизму в теорії пізнання.
3. Сутність агностицизму в гносеології.
Контрольні питання до заняття 2
1. Роль інтуїції в творчій еволюції Анрі Бергсона.
2. У чому проявляється геніальність, за Чезаре Ломброзо?
3. Творчий геній: психологічна норма чи божевілля у сприйнятті світу?
Тема 2. Еволюція філософських уявлень про природу, людину й суспільство. Загальна характеристика історії психології: видозміна предмету й методу психології в історії. Визначення понять “душа”, “психіка”, “свідомість”.
Контрольні питання до заняття 3
1. Сутність поняття “природа” у психології як науці.
2. Виникнення думки, за П.Т. де Шарденом.
3. Поява ноосфери: еволюційний процес, за В.І. Вернадським.
Заняття 4. Загальна характеристика історії психології: видозміна предмету й методу психології в історії. Визначення понять “душа”, “психіка”, “свідомість”.
Контрольні питання до заняття 4
1. Природа душі, за Аристотелем.
2. Сутність душевного світу, за Григорієм Сковородою.
3. Душа, свідомість, підсвідомість, за С.Л. Франком.
Змістовий модуль ІІ. ФІЛОСОФІЯ ПСИХОЛОГІЇ ЯК ФІЛОСОФІЯ Науки
Тема 3. Предмет, завдання і місце філософії психології в комплексі наук про свідомість. Феноменологія як наука про свідомість, її зв’язок із психологією, розходження між феноменологією й психологією.
Заняття 5. Філософія психології як філософія науки: предмет, проблеми, методи, завдання. Типи філософії науки.
Тест до заняття 5
Заняття 6. Феноменологія як наука про свідомість, її зв’язок із психологією, розходження між феноменологією й психологією.
Контрольні питання до заняття 6
1. Сутність інтенціональності у феноменології Гуссерля.
2. Сутність інтерсуб’єктивності у феноменології Гуссерля.
3. Сутність темпоральності у феноменології Гуссерля.
4. Сутність тілесноті у феноменології Гуссерля.
Тема 4. Філософія як метатеорія та методологія психологічної науки.
Заняття 7. Принципи, закони та категорії науково-психологічного дослідження. Ресурс
Контрольні питання до заняття 7
1. Які основні філософські категорії застосовуються у психології?
2. Які основні закони психологічних досліджень Ви знаєте?
3. Які принципи Ткаченко О.М. називає псевдопринципами психології як науки?
Заняття 8. Структура та форми наукового пізнання.
Тест до заняття 8
Змістовий модуль ІІІ. ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПАРАДИГМ ПСИХОЛОГІЇ
Тема 5. Психоаналіз в основі конструювання соціальної реальності
Заняття 9. Фрейдизм та неофрейдизм у дослідженні соціальної реальності.
Контрольні питання до заняття 9
1. Роль несвідомого в формуванні соціальної реальності, за З. Фрейдом.
2. Трансформація Принципу задоволення у Принцип реальності, за Г. Маркузе.
3. Сутність моральної проблеми нашого часу, за Е.Фроммом.
4. Співвідношення особистісного та колективного у свідомості, за К.Г. Юнгом.
Тема 6. Екзистенційна й гуманістична психологія
Заняття 10. Джерела екзистенційної психології в психіатрії.
Контрольні питання до заняття 10
1. Екзистенційний аналіз у психології, за Л. Бінсвангером.
2. Походження екзистенційної психології, за Р.Меєм.
3. Що в екзистенціалізмі використовується психологією, за А. Маслоу.
4. Екзистенційний підхід у психології та психіатрії, за К. Роджерсом.
5. Філософська методологія у психології К. Ясперса.
Тема 7. Діяльнісний підхід у філософії психології
Заняття 11. Дві школи діяльнісного підходу: радянська школа й школа Піаже.
Контрольні питання до заняття 11
1. Принцип конструктивізму в психогенезі знань Ж. Піаже.
2. Проблема діяльності в психології, за А.Н. Леонтьєвим.
3. Теорія культурно-історичного розвитку психіки Л.С. Виготського.
Тема 8. Соціальна психологія. Педагогічна й вікова психологія
Заняття 12. Місце соціальної психології серед наук про людину й суспільство, її предмет, проблематика та завдання. Педагогічна антропологія як філософська основа педагогічної психології. Формування зрілості особистості, критерії зрілості, вивчення її в меж
Тест до заняття 12
Тема 9. Педагогічна й вікова психологія
Заняття 13. Педагогічна антропологія як філософська основа педагогічної психології. Формування зрілості особистості, критерії зрілості, вивчення її в межах вікової психології.
Тест до заняття 13
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи