Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Об’єктом вивчення філософії психології вважається:
a. співвідношення “людина-світ”
b. індивідуальна свідомість
c. суспільна свідомість
d. людина як онтологічна реальність
e. психіка людини
f. соціальна психологія
Question 2
Предмет вивчення філософії психології – це:
a. людина
b. людська екзистенція
c. людська діяльність
d. емоції та афекти
e. мислення та пам’ять
f. функціональні виміри свідомості
g. творчість
h. психічна активність та її результати
Question 3
Філософія психології як новітня галузь сучасного гуманітарного знання покликана виконувати роль:
a. розвитку комунікативної компетентності особистості
b. посиленню інтересу до філософського знання та психологічної науки
c. нарощування методологічного потенціалу психологічних досліджень
d. сприяння розвиткові методологічної бази сучасного наукового знання
e. регулятора міжособистісних відносин
Question 4
Сутність філософсько-психологічного знання міститься у його:
a. аналітичній потужності
b. соціально-практичній значимості
c. теоретико-методологічному значенні
d. творчому потенціалі
e. методологічній обґрунтованості
f. ідеологічній доцільності
g. культурно-історичних особливостях
Question 5
Основні теоретичні завдання філософії психології полягають у:
a. розширенні предметного поля психологічних досліджень
b. аналізі структурних рівнів та основних функцій філософсько-психологічного знання
c. визначенні методологічної ролі філософії у психологічних дослідженнях
d. розширенні кругозору особистості
e. підвищенні ефективності результатів психологічних досліджень
Тест до заняття 8
Question 1
Методологічну основу психологічної науки формують такі методи філософського дослідження як:
a. індукція
b. синтез
c. компіляція
d. феноменологічна редукція
e. абстрагування
f. дедукція
g. систематизація
h. аналіз
Question 2
Методологічний апарат філософсько-психологічних досліджень продуктивно використано у дослідженнях:
a. П.Бергера
b. С.Лема
c. А.Камю
d. С.Грофа
e. М.Пруста
f. К.Ясперса
g. Ж.-П.Сартра
h. Е.Гуссерля
Question 3
Пізнання духовних засад суспільства досліджено у роботах:
a. Т.Лукмана
b. З.Фрейда
c. Ж.-П.Сартра
d. В.Франкла
e. Е.Фрома
f. П.Бергера
g. С.Франка
Question 4
До специфічних (нефілософських) методів дослідження психологічної науки належать:
a. аналіз
b. абстрагування
c. діалектичний метод
d. методи планування експерименту
e. експеримент
f. метод гіпотез
g. класифікація
h. опис
i. спостереження
Question 5
Синтез методологічної бази філософських та психологічних досліджень дозволяє:
a. не дає принципово нових результатів
b. підвищити результативність та практичне значення психологічних досліджень
c. обґрунтувати теоретико-методологічну доцільність міжгалузевих досліджень у цій царині
Тест до заняття 12
Механізми соціалізації індивіда розкриваються у роботах:
a. М.Бубера
b. С.Лема
c. А.Печчеї
d. А.Камю
e. Т.Лукмана
f. П.Бергера
g. Ж.-П. Сартра
h. П.Вацлавіка
Question 2
Соціально-філософський контекст є провідним у дослідженнях:
a. А.Камю
b. Е.Фромма
c. Е.Гуссерля
d. А.Печчеї
e. М.Гайдеггера
f. Ж.-П. Сартра
g. П.Бергера
h. Т.Лукмана
Question 3
Балів: 1
Соціальні технології не можуть ефективно функціонувати без наявності чинників:
a. цінностей
b. врахування особливостей історичної свідомості
c. ідеологічної спрямованості
d. високого рівня духовного розвитку суспільства
e. віри
Question 4
Балів: 1
Духовні чинники ефективності соціальних технологій досліджували:
Виберіть одну або кілька відповідей
a. Д.Мацумото
b. Е.Гуссерль
c. И.Ялом
d. Ж.-П. Сартр
e. А.Маслоу
f. А.Камю
g. З.Фрейд
h. Е.Фромм
Question 5
Балів: 1
Психологію міжособистісних комунікацій вивчав:
a. А.Камю
b. Ж.-П. Сартр
c. В.Франкл
d. С.Франк
e. Е.Фромм
f. С.Гроф
g. С.Лем
h. П.Вацлавік
i. М.Веберо
Тест до заняття 13
Question 1
Педагогічна психологія вивчає:
a. психологічні проблеми управління процесом навчання
b. еволюцію антропологічних уявлень
c. критерії розумового розвитку
d. умови комунікації учасників учбового процесу
e. питання взаємовідносин педагога і учнів
f. взаємовідносини між учнями
g. космогонію та космологію
h. формування пізнавальних процесів
Question 2
Вікова психологія вивчає:
Виберіть одну або кілька відповідей
a. формування психічних якостей і властивостей у дитини
b. психічний стан людини в “межових ситуаціях”
c. людину на всіх етапах її життя
d. психічний розвиток людини від народження до старості
e. структурні зміни, що формуються з віком у психіці та діяльності людини
f. онтогенетичний та філогенетичний розвиток
g. еволюцію поглядів про людину та суспільство
h. особливості психічного та особистісного розвитку людини на різних етапах її життя
Question 3
Історія педагогічної психології, що ґрунтується на наукових засадах, починається з праць:
a. Л.М. Шварца, Т.Г. Єгорова
b. Б. Скіннера, Ж. Піаже
c. Л.І. Божович і Д.М. Богоявленського
d. Г. Сковороди, Ф. Прокоповича
e. Б. Ельконіна, В.В. Давидова
f. Ж. Ж. Руссо, Й.Г. Песталоцці
g. П.Я. Гальперіна, Г.С. Костюка
h. Я.А. Коменського, Дж. Локка
Question 4
Вікова психологія спирається на такі загальнофілософські принципи:
a. принцип всезагального зв’язку
b. принцип детермінізму
c. принцип розвитку
d. принцип конкретно-історичного підходу до аналізу явищ
e. принцип єдності теорії і практики
f. принцип історицизму
g. принцип поєднання суб’єктивного та об’єктивного
h. принцип верифікації
Question 5
У педагогічній психології важливе значення має введене Л.С. Виготським поняття:
a. “навчання йде попереду розвитку”
b. “канал зворотного зв’язку”
c. “коефіцієнт економності мислення”
d. “зони найближчого розвитку”
e. “управляючий орган”
f. “навчання йде в хвості розвитку”
g. “слідкуючий і порівнюючий механізм”
Ціна
20
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи