Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
МАРКЕТИНГ ГОТЕЛЬНИХ ЛАНЦЮГІВ.
Курсова
№ K-20115
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ЕВОЛЮЦІЯ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА СВІТОВИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ………………………………………………………6
1.1.ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОЗНАКИ ЕВОЛЮЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА…………………………………………6
1.2 СТАНОВЛЕННЯ, СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНИХ ЛАНЦЮГІВ УКРАЇНИ…………………………………………12
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГ ГОТЕЛЬНИХ ЛАНЦЮГІВ…………………..15
2.1 МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ……………………………15
2.2 ПРИНЦИПИ МАРКЕТИНГУ……………………………………………..22
2.3. ФРАНЧАЙЗІНГ НОВА МАРКЕТИНГ- КОНЦЕПЦІЯ ДЛЯ УКРАЇНИ. .25
ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………32 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ………………………………………...………….37
Ціна
99
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи