Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Удосконалення обслуговування іноземних туристів в закладах ресторанного господарства при готельних підприємствах
Курсова
№ K-2140
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИЙОМУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ 1.1. Служба прийому та обслуговування 1.2. Особливості реєстрації іноземних туристів у готелі 1.3. Види послуг, які надаються готелем РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ НАДАННЯ ПОСЛУГ ІНОЗЕМНИМ ТУРИСТАМ В РЕСТОРАНІ ГОТЕЛЮ „АПЕЛЬСИН” 2.1. Коротка характеристика ресторану готелю „Апельсин” 2.2. Організація прийому й обслуговування іноземних туристів в готелі «Апельсин» 2.3. Особливості харчування іноземних туристів 2.4. Обслуговування індивідуальних туристів в ресторані 2.5. Особливості складання меню для іноземних туристів РОЗДІЛ 3. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «АПЕЛЬСИН» 3.1. Організація музичного обслуговування у закладах ресторанного господарства 3.2. Організація спортивних видів розваг 3.3. Організація ігор з грошовим виграшем 3.4. Організація розважальних шоу-програм ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
120,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи