Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Удосконалення обслуговування іноземних туристів в закладах ресторанного господарства при готельних підприємствах
Курсова
№ K-2140
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИЙОМУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ 1.1. Служба прийому та обслуговування 1.2. Особливості реєстрації іноземних туристів у готелі 1.3. Види послуг, які надаються готелем РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ НАДАННЯ ПОСЛУГ ІНОЗЕМНИМ ТУРИСТАМ В РЕСТОРАНІ ГОТЕЛЮ „АПЕЛЬСИН” 2.1. Коротка характеристика ресторану готелю „Апельсин” 2.2. Організація прийому й обслуговування іноземних туристів в готелі «Апельсин» 2.3. Особливості харчування іноземних туристів 2.4. Обслуговування індивідуальних туристів в ресторані 2.5. Особливості складання меню для іноземних туристів РОЗДІЛ 3. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «АПЕЛЬСИН» 3.1. Організація музичного обслуговування у закладах ресторанного господарства 3.2. Організація спортивних видів розваг 3.3. Організація ігор з грошовим виграшем 3.4. Організація розважальних шоу-програм ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
120,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи