Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
АНАЛІЗ КУЛЬТУРИ ТА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ
Курсова
№ K-23650
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ЯКІСТЬ І КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1. Поняття та складові якості обслуговування в готельному господарстві 1.2. Поняття та складові культури обслуговування в готельному господарстві РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КУЛЬТУРИ ТА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ «ЖОВТНЕВИЙ» 2.1. Загальна характеристика готелю «Жовтневий» та його експлуатаційної діяльності 2.2. Культура сервісу та обслуговування в готелі «Жовтневий» 2.3. Аналіз організаційної культури та проблем культури поведінки працівників готелю «Жовтневий» РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ «ЖОВТНЕВИЙ» 3.1. Рекомендації щодо подальшої роботи готелю «Жовтневий» в сфері культури обслуговування 3.2. Покращення організації праці та стимулювання персоналу як заходи підвищення культури обслуговування в готелі «Жовтневий» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ціна
140
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи