Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
АНАЛІЗ КУЛЬТУРИ ТА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ
Курсова
№ K-23650
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ЯКІСТЬ І КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1. Поняття та складові якості обслуговування в готельному господарстві 1.2. Поняття та складові культури обслуговування в готельному господарстві РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КУЛЬТУРИ ТА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ «ЖОВТНЕВИЙ» 2.1. Загальна характеристика готелю «Жовтневий» та його експлуатаційної діяльності 2.2. Культура сервісу та обслуговування в готелі «Жовтневий» 2.3. Аналіз організаційної культури та проблем культури поведінки працівників готелю «Жовтневий» РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ «ЖОВТНЕВИЙ» 3.1. Рекомендації щодо подальшої роботи готелю «Жовтневий» в сфері культури обслуговування 3.2. Покращення організації праці та стимулювання персоналу як заходи підвищення культури обслуговування в готелі «Жовтневий» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ціна
140
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи