Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ
Курсова
№ K-23652
ВСТУП РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ФОРМУВАННЯ РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ «ДОБРОДІЙ» 2.1. Загальна характеристика готелю «Добродій» 2.2. Аналіз організації основних служб готелю, їх призначення та структура 2.3. Дослідження організації гостинності в роботі служби прийому та обслуговування 2.4. Дослідження організації обслуговування на житлових поверхах РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ «ДОБРОДІЙ» 3.1. Можливості застосування закордонної практики в організації надання послуг гостинності 3.2. Пропозиції щодо удосконалення організації послуг гостинності в готелі «Добродій» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ціна
140
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи