Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ
Курсова
№ K-23652
ВСТУП РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ФОРМУВАННЯ РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ «ДОБРОДІЙ» 2.1. Загальна характеристика готелю «Добродій» 2.2. Аналіз організації основних служб готелю, їх призначення та структура 2.3. Дослідження організації гостинності в роботі служби прийому та обслуговування 2.4. Дослідження організації обслуговування на житлових поверхах РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ «ДОБРОДІЙ» 3.1. Можливості застосування закордонної практики в організації надання послуг гостинності 3.2. Пропозиції щодо удосконалення організації послуг гостинності в готелі «Добродій» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ціна
140
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи