Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Етика ділового спілкування (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28104
Завдання до лекції 1
1. Субординація - це тільки привілей керівника? Як Ви вважаєте?
2. Просування по службі. Чи відповідає цьому процесу вислів «На війні як на війні»?
3. "Конкурент: знайти та знешкодити". Чи згодні Ви з цим висловом?
4. Яку роль відіграє професійна етика в ділових стосунках у сфері бізнесу та торгівлі?
5.Які основні етичні принципи використовуються в ділових стосунках?
6. Як Ви вважаєте, як в Україні використовуються етичні норми уділових відносинах?
7. Бути етичним і додержуватися закону - це одне і те ж чи ні?
8. Чи слід дотримуватись одних й тих же норм поведінки в різних країнах?
Завдання до лекції 2
1. Що означає визначення „комунікативний процес”? Які складові комунікативного процесу?
2. Які чинники поліпшують комунікативний процес, а які перешкоджають йому?
3. Які існують заходи подолання та уникнення бар’єрів у спілкуванні?
4. Як емоції впливають на характер взаємодії та міжособистісних взаємин?
5. Які якості вміння допомагають підвищенню особистісного впливу?
6. Як проявляється вплив однієї людини на інших через владу?
7. Які існують моральні бар’єри? Чи сприяє їх подолання підвищенню рівня моральної та психологічної культури спілкування?
Завдання до лекції 3
1. Напишіть для себе рекламне оголошення „Шукаю роботу”, подаючи в ньому свої можливості й особистісні якості.
2. Які елементи іміджу менеджера, підприємця, викладача ,на Вашу думку, найважливіші. Доведіть та обґрунтуйте свою думку.
3. Знайдіть у літературі приклади „в пізнаванного”, іміджу. Вкажіть елементи іміджу (зовнішнього вигляду та поведінки). Наприклад, елементи іміджу Ш. Холмса: трубка, скрипка.
Завдання до лекції 4
1. Як треба готуватися до виступу перед аудиторією?
2. Як треба поводитися під час виступу перед аудиторією?
3. Що впливає на ефективність мовлення?
4. Які риси лектора впливають на успіх його виступу?
Завдання до лекції 5
1. Перелічіть жести, що свідчать про виявлену і невиявлену поведінку.
2. Що дає контакт очей?
3. Які чинники потрібно враховувати для правильної інтерпретації невербальних засобів?
Підготувати доповідь:
1. Роль невербальних засобів спілкування в діяльності менеджера.
Завдання до лекції 6
1. Проаналізуйте письмово ситуацію:
Лови на покупця
Нещодавно в місті відкрився черговий величезний магазин. Товарів дуже багато. Продавців - теж:. З одного боку приємно, що тебе готові обслуговувати відразу п'ять чоловік, а з другого - складається враження, що персонал відчуває себе як вдома. Продавці голосно перекрикуються між: собою, створюючи гамір. Як тільки заходиш до магазину, відразу на тебе накидаються: «Вам допомогти?», «Вам підказати?», «Дівчино, Ви ще сумніваєтесь?», «Це ж Ваш стиль і розмір». Проте, коли мені насправді була потрібна допомога, дівчата ніби оніміли. Складається враження, що інформація про країну-виробника, про особливості догляду за товаром, тощо є військовою таємницею.
Із подібною ситуацією ми стикаємося нерідко і в дорогих бутіках, і в магазинах менш фешенебельних.
- Проаналізуйте ситуацію і визначте, які норми етикету порушені?
- Чи можливе більш ефективне спілкування продавця з покупцем, і які вербальні та невербальні засоби для цього повинні використовуватися?
Завдання до лекції 7
1. Як зробити людині зауваження, щоб не зіпсувати стосунків?
2. Яких правил службового етикету необхідно дотримуватися під час проведення ділової бесіди?
Завдання до лекції 8
1. Як пов’язані конфліктні ситуації та стресові стані?
2. Які існують причини розвитку конфлікту?
3. Назвіть стилі конфліктної поведінки та засоби вирішення конфліктів.
5. Які існують методи управління і регулювання конфліктами?
Тест
Щоб довідатись про те, який у вас конфліктний характер чи ні, достатньо установити кількість негативних відповідей (відповідати «так» чи «ні»).
1. Чи вважаєте ви, що у багатьох ваших знайомих поганий характер?
2. Чи роздратовують вас повсякденні малі обов'язки?
3. Чи вірите ви, що ваші друзі вірні вам?
4. Чи неприємно вам, коли незнайома людина говорить вам «ти»?
5. Чи здатні ви вдарити собаку або кішку?
6. Чи часто ви змінюєте магазини, у які ходили за покупками?
7. Чи обтяжують вас суспільні обов'язки?
8. Чи відстоюєте ви свою точку зору, коли зрозуміли, що помилялись?
9. Чи часто ви приймаєте ліки?
10. Чи здатні ви ждати більше п'яти хвилин людину, яка запізнюється на зустріч з вами, не виявляючи при цьому нетерпіння?
11. Чи часто вам приходить думка про вашу невезучість?
12. Чи здатні ви з усмішкою сприймати шуткування над вами друзів?
13. Чи злопам'ятні ви?
14. Чи не здається вам, що клімат у наших краях погіршився і погода в будь-який час року стала нетиповою?
15. Чи можете ви бути з ранку в поганому настрої?
16. Чи роздратовує вас сучасна музика?
17. Чи досаждає вам присутність у будинку чужих людей?
o Якщо їх 11 і більше, то це підтверджує, що ваш характер покладистий, з вами легко спілкуватися і знаходити «спільну мову», ви надійні в дружбі і доброзичливі до людей.
o Якщо набрали 7—10 «мінусів», то є привід задуматися над тим, чи не присутні у вас зайва подразливість, недовіра до інших, образливість.
o Якщо «мінусів» менше 7, то ваш характер невживчивий, необхідно зробити ті чи інші кроки, щоб змінити свої погляди на дійсність, на спілкування з іншими людьми.
Загальні завдання курсу
I. Підготуйте самопрезентацію.
II. Виконайте творчі завдання.
1. Підготуйте кілька афоризмів, притч, або висловлювання мудреців, які Вам сподобалися. Пояснить, чому Ви їх обрали и в чому полягає їх актуальність сьогодні?
2. Як пройти співбесіду при влаштуванні на роботу?
3. Вас призначили керівником. Ваші дії?
4. Чи доводилось Вам вирішувати конфлікти, або бути втягнутим у конфліктні ситуації? Щоб Ви могли порадити своїм колегам щодо вирішення конфліктих ситуацій ?
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи