Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз прибутку і рентабельності торгових підприємств
Курсова
№ K-16612
Вступ 1. Теоретичні основи аналіза прибутка і рентабельності торгових підприємств 1.1. Загальна характеристика прибутка і рентабельності торгових 1.2. Завдання та джерела аналіза прибутка і рентабельності торгових підприємств 1.3. Методика аналіза прибутка і рентабельності торгових підприємств 2. Практичні аспекти аналіза прибутка і рентабельності на Універсальній конторі матеріально – технічного забезпечення Облспоживспілки 2.1. Організаційно – економічна характеристика УКМТЗ ОПС 2.2. Аналіз прибутка і рентабельності УКМТЗ ОПС 3. Шляхи удосконалення аналіза прибутка і рентабельності торгових підприємств Висновки Література
Аналіз доходів, витрат, витрат обігу і прибутка заключається розробкою дій, направлених на більш повне використання резервів поліпшення фінансових результатів торгової діяльності. Основні шляхи підвищення рентабельності слідуючі: - використання резервів росту товарообороту; - розширення прямих зв’язків з промисловістю; - спрощення шляхів товароруха; - повне отримання від постачальників основних і допоміжних скидок; - застосування нових форм організації та спеціалізвції; - економія витрат обігу; - ліквідація незапланованих втрат. Вагомий резерв збільшення прибутка і рентабельності торгівлі – зниження витрат обігу, за рахунок обережного ставлення до тари, раціональна підготовка товарів до продажу і режим економії в цілому. Крім цього економічне використання тари має важливе значення не тільки для торгівлі але й для всього народного господарства, так як кожного року на її виготовлення використовується багато різних матеріалів. Перевірка якості тари при надходжені товарів, обережне ставлення при відкритті, організація малого ремонта в торгових підприємствах, своєчасне повернення її тарозбиральним організаціям і інші заходи дозволяють не тільки зменшити втрати але й отримати прибуток по операціям з тарою і тим самим з економити значні матеріальні ресурси, збільшити свій прибуток. Зменшення витрат, пов’язаних із реалізацією товарів народного споживання і збільшення рентабельності торговлі можуть бути досягнуті за рахунок збільшення частки товарів, які надходять для реалізації у розфасованому вигляді. Важливий резерв підвищення рентабельності торгівлі – зменшення витрат живої праці і товарних втрат, удосконалення організації доставки товарів. Великий ефект досягається за рахунок масового використання в торгівлі тари – обладнання. Збільшення рентабельності сприяє швидкій обіговості засобів, вкладених в товарні запаси. Ускорити їх швидкість обертання допомагає краще вивчення попиту, контроль за своєчасною і ритмічною поставкою товарів згідно із заключиними договорами по кількості, асортименту і якості, своєчасна уцінка і реалізація товарів, які не користуються попитом і довго лежать на складах. На величену рентабельності впливають неплануємі доходи і витрати. По кожному випадку виникнення непланованих втрат необхідно вияснити їх причини й прийняти міри нераціональних витрат. Методика має певні недоліки: - помилки ( арифметичні та методичні ) допущені під час розрахунку; - недостатній ступінь деталізації факторів і точність обчислення; - факторний аналіз прибутку можна зробити тільки за данними річного звіту. Тому потрібно в аналізі застосовувати комп’ютерні програми. Тому що застосування ЕВМ має такі переваги: - зменшує трудоміскість порівняно з ручним обчисленням, що має важливе значення в умовах підприємницької діяльності; - підвищує оперативність аналізу та якісну деталізацію факторів; - дає точніші результати порівняно з ручним способом обчислення. Методика факторного аналізу прибутка із використанням ЕОМ дає найточніші та найбільш широкі результати обчислень факторів порівняно з іншими. За допомогою ЕВМ можливо здійснювати перш за все оперативний контроль та аналіз виконання договорів постачання. Реквізити договорів постачання, що включають види товарів та строки їх поставки одноразово вводяться в ЕВМ і там залишаються в пам’яті на весь період дії договору. Також туди заноситься і інша інформація, яка необхідна для сформування базисних масивів. Дані про надходження певного товару від конкретного покупця вводяться в ЕВМ з первинних документів у згідній послідовності. Використовуючи необхідну інформацію економічного значення в базисних масивах і поточну інформацію про надходження товарів проводять згрупування даних, порівнюють їх з фактичним нвдходженням товарів по певних договорах. Зведені в таблиці дані дозволяють оперативно контролювати і аналізувати послідовність виконання договорів поставки з окремим постачальником ( у грошовому та натуральному показниках ). Система передбачає інвентарізацію товарно – матеріальних цінностей в певний проміжок часу.
Ціна
15
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи