Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Розробка стратегії ціноутворення організації
Курсова
№ K-26244
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи розробки стратегії ціноутворення 1.1. Ціноутворення як економічна категорія 1.2. Характеристика стратегій ціноутворення 1.3. Особливості оцінки ефективності процесу ціноутворення Розділ 2. Аналіз ціноутворення прат «хмельницька маслосирбаза» 2.1. Загальна характеристика товариства та основних результатів його діяльності 2.2. Аналіз формування цін на основні види продукції 2.3. Оцінка ефективності здійснення політики ціноутворення на підприємстві Розділ 3. Удосконалення стратегії ціноутворення прат «хмельницька маслосирбаза» 3.1. Розробка оптимальної стратегії ціноутворення 3.2. Економічне обґрунтування зміни цін на основні види продукції Висновки Список використаних джерел
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи