Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Теорія загальної корисності та економічна поведінка споживача
Курсова
№ K-13985
Вступ Розділ 1. Дослідження теорії загальної корисності 1.1. Чинники, що визначають поведінку споживача. Уподобання споживача. Корисність як основа переваг 1.2. Кардиналістський підхід до аналізу корисності (Функція корисності. Поняття загальної корисності та граничної корисності. Закон спадної граничної корисності. Закони Госсена) 1.3. Ординалістська концепція визначення корисності (норма заміщення) 1.4. Загальні властивості та види кривих байдужості Розділ 2. Теорія економічної поведінки споживача 2.1. Бюджетне обмеження споживача 2.2. Моделювання поведінки споживача на ринку товарів 2.2.1. Ефект впливу зміни цін на споживацьку поведінку 2.2.2. Вплив зміни доходу на поведінку споживача 2.3. Ефект доходу і ефект заміщення за Хіксом і Слуцьким Розділ 3. Взаємодія теорій загальної корисності та вибору споживача 3.1. Моделі оптимального вибору споживача та їх оптимізації 3.2. Вплив держави на поведінку споживача Висновки Список використаної літератури
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи