Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Основи академічного письма (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28030
Завдання 1. З’ясуйте, що із запропонованого переліку текстових одиниць потребує цитування, а що ні? Подані нижче пункти поділіть на дві колонки: "Треба цитувати" , "Не треба цитувати" • пряма мова; • статистичні дані; • загальні знання; • перефразування чужих ідей; • спірні положення, з якими автор не погоджується; • факти, що містяться у більшості енциклопедичних джерел; • власні ідеї та розробки.
Завдання 2. Скільки існує ключових цінностей академічної доброчесності? Зробіть співвідношення назв чесноти з її описом. Чесність, Довіра, Повага, Справедливість, Відповідальність, Сміливість. 1. Вимоги та очікування результатів роботи є чіткими та прозорими. Оцінювання має бути прозорим 2. Здатність відстояти ключові цінності академічної доброчесності та власне перейти від слів до дій і є сміливістю. 3. Кожен учасник навчального та наукового процесу несе відповідальність за його цілісність 4. Науковий та освітній процес – це взаємодія, під час якої усі учасники повинні з повагою ставитись до робіт одне одного. Повага в академічному середовищі повинна бути категорією взаємною 5. Основа основ навчання та викладання і надання освітніх послуг. Саме завдяки чесності можлива реалізація усіх наступних ключових цінностей 6.Чеснота, що розбудовується на діях, а не на словах і означає, що усі учасники наукового процесу не бояться ділитись думками та ідеями. Теж саме стосується освітнього контексту, коли викладачі ставлять чіткі вимоги до робіт студентів та чесно їх оцінюють.
Тести 1. Академічна доброчесність має на меті A. забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень B. отримання високого рівня освіти C. створення середовища відповідальних та чесних науковців D. виховання сумлінних здобувачів освіти 2. Соціальна, моральна відповідальність за процес і результати дослідження, що формується в культурно-освітньому просторі вищого навчального закладу це A. свідома поведінка в недотриманні авторства текстів та результатів наукової роботи B. особливий вид діяльності науковців C. академічна доброчесність D. основна риса академічної культури 3. Аксіологічний компонент академічної культури передбачає A. технології впливу на оточуючих з урахуванням етичних категорій і принципів B. здатність оперувати інформаційними та комунікаційними технологіями C. вміння створювати інформаційні моделі за допомогою відповідних програмних засобів D. професійні цінності та соціальну відповідальність за результати своєї діяльності 4. Ступінь реалізації засвоєних цінностей, норм, знань у ситуаціях професійного спілкування, охоплюють уміння і навички, що ґрунтуються на критичному мисленні, володінні комунікативною технікою, вербальною та невербальною взаємодією і знаходять прояв, зокрема, в академічній грамотності характеризує А. аксіологічний (ціннісний) і мотиваційно-етичний компоненти В. праксеологічний (діяльнісний) і поведінково-інтерактивний компоненти С. наративно-цифровий компонент D. мотиваційно-етичний компонент 5. Через символіку, певну знакову систему (етикетні правила, традиції тощо) виявляється А. світоглядна функція В. аксіологічна функція С. інформативна функція D. регулятивна функція 6. Забезпечує єдність пізнавальних, емоційно-чуттєвих, оцінкових, вольових елементів свідомості в соціокультурному вимірі А. комунікативна функція В. аксіологічна функція С. світоглядна функція D. регулятивна функція 7. Уможливлює розуміння сутності академічної культури (це – пряме і непряме спілкування, засвоєння культурної спадщини, розвиток членів спільноти, їх інтелектуальне та духовне збагачення) А. інформативна функція В. пізнавальна функція С. світоглядна функція D. регулятивна функція 8. Виражається у фіксації результатів пізнання навколишнього світу, наукового, ціннісного та художнього його відображення і передбачає різні форми пізнавальної діяльності А. світоглядна функція В. аксіологічна функція С. пізнавальна функція D. регулятивна функція 9. Формує в людини певні ціннісні орієнтири й потреби А. світоглядна функція В. аксіологічна функція С. інформативна функція D. регулятивна функція 10. Академічна культура включає усвідомлення кожним членом університетської спільноти – викладачем, студентом, адміністративним працівником A. свого місця і обов’язків в загальному функціонуванні ЗВО; цінностей і норм поведінки; звичаїв та ділової практики; правил корпоративної культури; трудової і ділової етики Б. цінностей і норм поведінки; звичаїв та ділової практики; свого місця і обов’язків в загальному функціонуванні ЗВО; правил корпоративної культури B. цінностей і норм поведінки; звичаїв та ділової практики; правил корпоративної культури D. норм і цінностей поведінки; звичаїв та ділової практики; правил корпоративної культури; принципів академічної доброчесності 11. До проявів академічної недоброчесності належать всі форми, окрім А. виконання лише частини завдань із запропонованих викладачем В. списування відповідей під час поточного контролю С. симуляція хвороби задля того, щоб уникнути поточного тестування D. симуляція хвороби задля того, щоб уникнути поточного тестування 12. До проявів академічної недоброчесності належать всі форми, окрім A. подання у списку літератури до курсової роботи джерел, які автор не використовував В. відсутність у списку літератури джерел, які опрацював автор С. подання в описі джерел вигаданої інформації для бібліографічного опису D. подання в роботі інформації про чужі дослідження без вказівки авторства та джерела 13. Академічне шахрайство може набувати всіх форм, окрім А. використання в науковій роботі копірайтингового тексту В. проходження процедур контролю знань підставними особами С. написання не своїх варіантів завдань на контрольних заходах D. використання під час контрольних заходів заборонених технічних засобів 14. Форма академічної нечесності «конфлікт інтересів» виявляється у А. пропонуванні неправомірних винагород за несправедливе отримання будь-яких переваг у навчальній, дослідницькій чи трудовій діяльності В. примушуванні студентів сплачувати гроші чи виконувати певну роботу під загрозою зумисно завдати шкоди інтересам та правам студента у навчанні, побуті чи інших питаннях С. наявності реальної чи потенційної суперечності між особистими майновими, немайновими інтересами особи чи близьких їй осіб та її повноваженнями D. використанні родинних зв’язків чи службового становища для отримання переваг у навчальній, позанавчальній, науковій чи адміністративній сфері 15. Непотизм – це А. надання друзям та родичам привілеїв у роботі, незалежно від їх професійних якостей В. заохочення когось до прояву академічної недоброчесності С. приховування інформації про порушення академічної доброчесності D. привласнення чужого наукового доробку
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи