Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, варіант №4, Статистика ринку товарів та послуг, №2248
Контрольна робота
№ K-9197
1. Сутність кон’юнктури ринку, задачі статистики кон’юнктури ринку 2. Конкурентний аналіз і аналіз ринкового ризику 3. Задача № 5 Є такі дані про товарооборот регіону за звітний період (тис. ум. од.) Продавці Покупці Оптово-роздрібні підприємства Споживча кооперація Управління робітничого постачання Інші торгівельні організації Населення Промисловість та господарство 1500 800 75 8 — Оптово-роздрібні підприємства — — — — 1400 Оптові бази міністерства зовнішньоекономічних зв’язків і торгівлі 300 250 70 10 — Управління робітничого постачання 150 200 100 12 300 Споживча кооперація 900 700 20 10 1250 Інші торгівельні організації 10 15 12 — 25
Розрахувати валовий, оптовий, роздрібний та чистий товарообороти, а також коефіцієнт ланковості в цілому по регіону та для системи споживчої кооперації.
4. Задача № 18 По цеху наведені такі дані про обсяг виробництва і собівартість окремих видів продукції: Вид продукції Одиниця виміру Виготовлено продукції за квартал Собівартість одиниці продукції, грн. I II III IV I II III IV А шт. 100 120 110 100 10,0 9,9 10,5 11,0 Б шт. 300 310 320 300 35,0 35,0 34,0 35,5 В кг 7800 8200 8000 8100 0,5 0,48 0,45 0,52
Обчислити базисним і ланцюговим способами загальні індекси собівартості: – із змінними вагами; – з незмінними вагами. Зробити висновок
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи