Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, варіант №4, Статистика ринку товарів та послуг, №2248
Контрольна робота
№ K-9197
1. Сутність кон’юнктури ринку, задачі статистики кон’юнктури ринку 2. Конкурентний аналіз і аналіз ринкового ризику 3. Задача № 5 Є такі дані про товарооборот регіону за звітний період (тис. ум. од.) Продавці Покупці Оптово-роздрібні підприємства Споживча кооперація Управління робітничого постачання Інші торгівельні організації Населення Промисловість та господарство 1500 800 75 8 — Оптово-роздрібні підприємства — — — — 1400 Оптові бази міністерства зовнішньоекономічних зв’язків і торгівлі 300 250 70 10 — Управління робітничого постачання 150 200 100 12 300 Споживча кооперація 900 700 20 10 1250 Інші торгівельні організації 10 15 12 — 25
Розрахувати валовий, оптовий, роздрібний та чистий товарообороти, а також коефіцієнт ланковості в цілому по регіону та для системи споживчої кооперації.
4. Задача № 18 По цеху наведені такі дані про обсяг виробництва і собівартість окремих видів продукції: Вид продукції Одиниця виміру Виготовлено продукції за квартал Собівартість одиниці продукції, грн. I II III IV I II III IV А шт. 100 120 110 100 10,0 9,9 10,5 11,0 Б шт. 300 310 320 300 35,0 35,0 34,0 35,5 В кг 7800 8200 8000 8100 0,5 0,48 0,45 0,52
Обчислити базисним і ланцюговим способами загальні індекси собівартості: – із змінними вагами; – з незмінними вагами. Зробити висновок
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи