Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика використання онлайнових середовищ на основі служб Google.
Курсова
№ K-8929
Вступ 1 онлайнові освітні середовища на основі Служб google 1.1 Поняття про Google Docs 1.2 Схеми онлайнових освітніх середовищ 1.3 Онлайнове середовище «учитель – учень» 1.4 Онлайнове середовище «учитель – учень – освітній проект» 1.5 Онлайновий робочий зошит 2 алгоритм створення онлайнового освітнього середовища «учитель – учень» 2.1 Робота з документами Google: створення анкети і файлу успішності 2.2 Створення групи Google 2.3 Створення кореня середовища на сайтах Google 2.4 Реєстрація у всеукраїнському середовищі Висновки В процесі дослідження теми курсової роботи були зроблені наступні висновки. Актуальність даної проблеми обумовлена недостатньою розробленістю методики використання онлайнових середовищ у навчальному процесі: сьогодні рівень використання електронних засобів дистанційного навчання, зокрема засобів для навчання в Інтернеті, у реальному навчальному процесі є дуже низьким як в Україні, так і в інших країнах, незважаючи на те, що ці засоби численні й широко відомі. Основні причини цього становища є такими: • Засоби, що розробляються у навчальних закладах (як правило, у ВНЗ) для їх власних потреб, є найчастіше нестабільними, їх важко інсталювати та вони потребують постійної технічної підтримки. Також важко інсталювати поширені засоби електронного навчання з відкритим кодом, наприклад, навряд чи можна очікувати, що пересічний вчитель інформатики зможе розгорнути на шкільному сервері систему Moodle. • Учителі не знають, як саме використовувати онлайнові засоби у навчальному процесі. Не розроблено методики проведення уроків з використанням Інтернету, вчителі не звикли надавати учням консультації в Інтернеті, публікувати домашні завдання тощо. У результаті функціонуючі онлайнові освітні середовища не наповнюються реальним змістом. • Рівень підключення шкіл до Інтернету залишається низьким (підключення за комутованою телефонною лінією не дозволяє використовувати Інтернет на уроках і вчителю, й учням). Список використаної літератури Додаток А. Інструкція зі створення онлайнового освітнього середовища «учитель – учень»
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи