Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика використання онлайнових середовищ на основі служб Google.
Курсова
№ K-8929
Вступ 1 онлайнові освітні середовища на основі Служб google 1.1 Поняття про Google Docs 1.2 Схеми онлайнових освітніх середовищ 1.3 Онлайнове середовище «учитель – учень» 1.4 Онлайнове середовище «учитель – учень – освітній проект» 1.5 Онлайновий робочий зошит 2 алгоритм створення онлайнового освітнього середовища «учитель – учень» 2.1 Робота з документами Google: створення анкети і файлу успішності 2.2 Створення групи Google 2.3 Створення кореня середовища на сайтах Google 2.4 Реєстрація у всеукраїнському середовищі Висновки В процесі дослідження теми курсової роботи були зроблені наступні висновки. Актуальність даної проблеми обумовлена недостатньою розробленістю методики використання онлайнових середовищ у навчальному процесі: сьогодні рівень використання електронних засобів дистанційного навчання, зокрема засобів для навчання в Інтернеті, у реальному навчальному процесі є дуже низьким як в Україні, так і в інших країнах, незважаючи на те, що ці засоби численні й широко відомі. Основні причини цього становища є такими: • Засоби, що розробляються у навчальних закладах (як правило, у ВНЗ) для їх власних потреб, є найчастіше нестабільними, їх важко інсталювати та вони потребують постійної технічної підтримки. Також важко інсталювати поширені засоби електронного навчання з відкритим кодом, наприклад, навряд чи можна очікувати, що пересічний вчитель інформатики зможе розгорнути на шкільному сервері систему Moodle. • Учителі не знають, як саме використовувати онлайнові засоби у навчальному процесі. Не розроблено методики проведення уроків з використанням Інтернету, вчителі не звикли надавати учням консультації в Інтернеті, публікувати домашні завдання тощо. У результаті функціонуючі онлайнові освітні середовища не наповнюються реальним змістом. • Рівень підключення шкіл до Інтернету залишається низьким (підключення за комутованою телефонною лінією не дозволяє використовувати Інтернет на уроках і вчителю, й учням). Список використаної літератури Додаток А. Інструкція зі створення онлайнового освітнього середовища «учитель – учень»
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи