Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення на прикладі ПТК «Агромат»
Дипломна
№ K-10753
ВСТУП ...................................................................................................................................2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАЦІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ .................................................................................5 1.1.Сутність реклами та її складові ..........................................................................................5 1.2. Методи організації рекламної діяльності .................................................................................................................................................12 1.3. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності ..................................................20 РОЗДІЛ2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ( НА ПРКЛАДІ ПТК „АГРОМАТ”) .............................................................................................................31 2.1. Загальна характеристика та динаміка основних організаційно-економічних показників ПТК „Агромат” ................................................................................................................................................31 2.2. Методи створення та особливості маркетингової діяльності підприємства ПТК „Агромат” ................................................................................................................................................41 2.3. Аналіз рекламної діяльності на ПТК „Агромат” ...............................................................57 РОЗДІЛ 3. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ШЛЯХІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ............................................................64 3.1. Систематизація основних напрямів вдосконалення рекламної діяльності на підприємстві 64 3.2. Оцінка ефективності як невід’ємна складова рекламної діяльності на підприємстві .........75 3.3. Пропозиції щодо підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві .............81 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ........................................................................................95 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .................................................................100 ДОДАТКИ ..........................................................................................................................107
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи