Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Паблік рилейшнз (МАУП)
Контрольна робота
№ K-25890
Контрольні питання тема 1
1. Причини виникнення паблік рилейшнз.
2. Чому саме журналісти стали першими фахівцями з паблік рилейшнз?
3. Участь спеціалістів з паблік рилейшнз у розв’язанні виробничих конфліктів.
Контрольні питання тема 2
1. Чи існує нині “чорна” пропаганда?
2. Чому пропаганда є одностороннім, а переконування двостороннім потоком інформації?
3. Основні відмінності в роботі пропагандиста і спеціаліста з паблік рилейшнз.
1. Якими засобами компанія досягає довіри до себе в суспільстві?
2. Яку роль відіграє нині в економіці морально-етичний фактор?
3. Якими засобами можна зробити організацію видимою?
Контрольні питання тема 5
1. Що спонукало американський уряд звернутися по допомогу до фахівців із паблік рилейшнз?
2. Що означає “прозорість” у прийнятті урядових рішень?
3. За яких умов паблік рилейшнз стає засобом звітності уряду перед виборцями?
Контрольні питання тема 6
1. Чому міжнародні організації потребують паблік рилейшнз?
2. Що обмежує ПР-кампаніїміжнародних організацій?
Контрольні питання тема 7
1. Чому управління проблемами має бути упереджувальним?
2. Засоби лобістської діяльності.
3. Які організації вдаються дотакої діяльності, як питання розвитку?
Контрольні питання тема 8
1. Які інститути становлять зовнішнє комунікаційне середовище?
2. Потреби преси.
3. Місце і значення телебачення упаблік рилейшнз.
Контрольні питання тема 9
1. Форми організації прес-служби.
2. Чому упереджувальна тактика роботи прес-служби більш виграшна?
3. Які риси повинен матиречник?
4. Якою є прийнятна лінія поведінки керівників у відносинах з пресою?
Контрольні питання тема 10
1. Доведіть, що ефективний менеджмент персоналу залежить від комунікації.
2. Характерні проблеми, що виникають у внутрішньоорганізаційній комунікації.
3. Методи підвищення ефективності внутрішньоорганізаційної комунікації та залучення працівників до розв’язання виробничих проблем.
Контрольні питання тема 11
1. Чому важко здійснювати єдину комунікаційну стратегію в уряді?
2. Технічні прийоми досягнення цілей у “стратегії одного голосу”.
3. Невербальні форми комунікації в урядовому паблік рилейшнз.
Контрольні питання тема 12
1. Природа витоку секретної інформації.
2. Мета влаштування “тіньових зустрічей”.
Контрольні питання тема 13
1. Суттєві відмінності між паблік рилейшнз і політичним маркетингом.
2. Роль політичного маркетингу в демократичному суспільстві.
3. Негативні ознаки сучасного політичного маркетингу.
4. Відмінність між “чорним ПР” і “війною компроматів”.
Контрольні питання тема 14
1. Етапи діяльності паблік рилейшнз у формуванні іміджу країни.
2. Чому сфера паблік рилейшнз здебільшого перебуває у площині кризового менеджменту?
Контрольні питання тема 15
1. Правила виробництва відеопрес-релізів.
2. Як здійснюють контроль ефективності телевізійного паблік рилейшнз?
3. Як уникнути появи “кібер-слонів”?
Ціна
90
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи