Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Розробка рекламної компанії
Курсова
№ K-2703
Вступ РОЗДІЛ 1. Характеристика товару і створення рекламного іміджу продукції 1.1. Характеристика товару 1.2. Дослідження конкурентного середовища 1.3. Дослідження цільової аудиторії 1.4. Мета реклами РОЗДІЛ 2Процес впровадження реклами і його ефективність 2.1. Рекламний бюджет 2.2. Використання засобів реклами 2.3. Рекламне звернення 2.4. Оцінка ефективності реклами Висновки Список літератури Додатки
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи