Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Рекламні засоби як одна із основних ланок торгівельної діяльності підприємства №272
Курсова
№ K-3902
І Вступ 1.1 Рекламні засоби як одна із основних ланок торгівельної діяльності підприємства ІІ Коротка характеристика фірми «Фокстрот» 2.1 Місце розташування і підпорядкованість 2.2 Форма власності 2.3 Структура управління і кадровий склад 2.4 організація матеріальної відповідальності 2.5 Організація господарських зв’язків 2.6 Характеристика основних показників господарської діяльності підприємства ІІІ Основна частина 3.1 Види та класифікація рекламних засобів, що використовуються підприємством 3.2 Методи розповсюдження реклами 3.3 Відповідність рекламних засобів фірми комерційним вимогам 3.4 Вплив реклами на збільшення обсягів продажу фірми ІV Заключна частина 4.1 Висновки та пропозиції щодо покращення рекламних засобів фірми «Фокстрот» Література Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи